Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Mijn seksuele geaardheid is:

• Hetero

Stemmen: 143 66,5%
  • Lesbisch

Stemmen: 4 1,9%
  • Homo

Stemmen: 13 6,0%
  • A-seksueel

Stemmen: 3 1,4%
  • Bi-seksueel

Stemmen: 34 15,8%
  • Panseksueel

Stemmen: 6 2,8%
  • Transgender (alles wat daar onder valt)

• pedofiel

• Ander, namlijk: (reageer hier onder)

Stemmen: 6 2,8%

• Totaal aantal stemmers
    215
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb het idee dat het percentage niet-hetero's veel hoger ligt op DF dan gemiddeld in het echt. Gewoon een observatie.

Bi-schierig? Is dat het nieuwste? Is dat niet gewoon in het proces zitten van leren dat je bi bent maar het nog niet helemaal accepteert? :laughing:

wapboy

Wijs gebruiker
Heb het idee dat het percentage niet-hetero's veel hoger ligt op DF dan gemiddeld in het echt. Gewoon een observatie.

Bi-schierig? Is dat het nieuwste? Is dat niet gewoon in het proces zitten van leren dat je bi bent maar het nog niet helemaal accepteert? :laughing:
Geen idee maar in bepaalde toestand doe je dingen makkelijker 😊

De Apotheker

Badass junkie

Ik heb bi-schierig altijd gezien als hetero zijn maar wel openstaan voor bijvoorbeeld een seksuele ervaring met een man of vrouw mocht die mogelijk zijn. Ik val op vrouwen maar ik ben wel nieuwsgierig naar het gras aan de andere kant ookal weet ik nu al dat ik niet op mannen val, dus meer het er voor openstaan puur om het eens een keer te proberen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Geen idee maar in bepaalde toestand doe je dingen makkelijker 😊

Ik heb bi-schierig altijd gezien als hetero zijn maar wel openstaan voor bijvoorbeeld een seksuele ervaring met een man of vrouw mocht die mogelijk zijn. Ik val op vrouwen maar ik ben wel nieuwsgierig naar het gras aan de andere kant ookal weet ik nu al dat ik niet op mannen val.
Is het dan niet gewoon dat je remmingen wegvallen en je ware aard tevoorschijn komt? Als je hetero bent maar een seksuele ervaring wilt met hetzelfde geslacht ben je toch geen hetero? :laughing: Dan ben je bi-seksueel. Dan val je niet alleen op het andere geslacht maar ook op het eigen geslacht. Maar misschien denk ik te simpel hoor. :wink:

Dus bi-schierig is de onbevestigde versie van biseksueel?

Zo kun je definities blijven uitvinden.
Dacht ik ook ja. Zo krijgen we dus al die oneindige definities tegenwoordig. :wink:

De Apotheker

Badass junkie
Is het dan niet gewoon dat je remmingen wegvallen en je ware aard tevoorschijn komt? Als je hetero bent maar een seksuele ervaring wilt met hetzelfde geslacht ben je toch geen hetero? :laughing: Dan ben je bi-seksueel. Dan val je niet alleen op het andere geslacht maar ook op het eigen geslacht. Maar misschien denk ik te simpel hoor. :wink:

Dacht ik ook ja. Zo krijgen we dus al die oneindige definities tegenwoordig. :wink:
Ik vind sws al die labels tering onzin, iedereen moet lekker doen wat die zelf wilt. Nee want als je bi-seksueel bent dan vind je beide geslachten seksueel aantrekkelijk, ik vind mannen echt alles behalve seksueel aantrekkelijk. Het is meer de open mind dat je ook naar de persoon kijkt. Maar goed ik ben niet de juiste persoon want ik vind al die gender seksualiteit new age bullshit fucking irritant.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Ik snap alleen niet waarom iemand nieuwsgierig is naar een seksuele relatie met iemand van hetzelfde geslacht als diegene helemaal geen aantrekking voelt voor hetzelfde geslacht. Dan zou een puur platonische vriendschapsrelatie logischer zijn. En als je wel enige seksuele aantrekking voelt, dan ben je toch bi?

Denk ik dan...

Spyro

DF-koning
Iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Ik snap alleen niet waarom iemand nieuwsgierig is naar een seksuele relatie met iemand van hetzelfde geslacht als diegene helemaal geen aantrekking voelt voor hetzelfde geslacht. Dan zou een puur platonische vriendschapsrelatie logischer zijn. En als je wel enige seksuele aantrekking voelt, dan ben je toch bi?

Denk ik dan...
Het wordt ook allemaal zo moeilijk gemaakt. Alles moet een label en een hokje hebben tegenwoordig...

De Apotheker

Badass junkie

Denk ik dan...
Het is precies wat je zegt, iedereen moet lekker doen wat die zelf wil, jij hoeft het niet te begrijpen of te plaatsten bij een naam 😉 dat is het fijne van iedereen het lekker zelf laten uitzoeken.

Rivalrie

Badass junkie

Nee want een bi valt op mannen

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Lesbo's komen aanvankelijk wel op Drugsforum maar dan denken ze: shit ze hebben al één...

Rufuss_47

Newbie
Ik label het zelf niet graag onder een bepaalde categorie, maar ik zou mijn seksuele geaardheid eerder omschrijven als aantrekking tot het karakter van een persoon en niet zozeer de uiterlijke eigenschappen. Als ik vertrouwen heb in een persoon en onze karakters matchen is dat voldoende voor mij. :blush:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan