1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is jou favoriete hasj en wiet?

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Gabbertje, 22 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker

De titel zegt het al, wat is jou favoriete wiet en hasj?

Mijn favoriete wiet is: Silver haze, lekker mild over de keel, heerlijke smaak, goed sterk en mooie toppen.

En mijn favoriete hasj is: Honing hasj

Ik rook trouwens alleen maar wiet en soms wat hasj.

-Gabbertje (HardcoreGabber):stoned:

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Amnesia G13 is mijn alltime favoriet qua wiet, super sterk zoals het hoort en echt typisch sativa. Verder rook ik sowieso altijd een sativa soort, vind Indica maar saai qua effect en ook niet lekker smaken. Super silver haze is trouwens mijn minst favoriete haze soort, vind er teveel Indica invloeden in zitten persoonlijk.

White Choco Haze block is een van mijn favoriete hasjes, maar eigenlijk alle Boerejongens hasjes met block erachter voldoen. Dat zijn Marrokaans gekweekte en gemaakte hasjes, maar dan met nederlandse genetica. Hierdoor hebben ze amper CBD en een THC percentage dat al snel 2 keer zo sterk is dan normale Marrokaanse hasj. White Choco Haze zit tegen de 40% THC bijvoorbeeld, terwijl normale Marokkaanse hasj vaak tussen de 15 en 20% THC bevat.

Jmths en Gabbertje vinden dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik rook qua wiet whatever ik in mijn handen krijg, dat is de laatste maanden toevallig de al hierboven genoemde Silver Haze van mijn thuisdealer en die is goed genoeg voor mij. Af en toe haal ik iets totaal anders bij de shop voor de broodnodige variatie. Net met eten lust ik vrijwel alles, hoewel sommige wiet wel heel muf stinkt, en die laat ik dan ook liggen.

Qua hasj nederhasj van coffeeshop de 2de kamer. Die is ongeveer 3 keer sterker dan wat de gemiddelde shop aan sterkste hasj verkoopt, uitermate geschikt om eens flink verder te gaan qua stonedheid zonder absurde hoeveelheden te hoeven roken.

Diehard-hiphop.fan en Gabbertje vinden dit leuk.
  4. jam

jam Bewuste gebruiker

Ik rook bijna geen wiet meer omdat ik het vaak te intens vind qua effect, enkel wanneer ik al dronken ben, lijk ik er wel wat tegen te kunnen. Maar tegen zelfgekweekte buitenwiet zeg ik nooit nee, deze kan ik dan wel weer aan :).
    Hasj daarintegen rook ik erg graag, vooral afghaan rook ik graag omdat deze lekker smaakt maar een niet te sterk effect heeft, gewoon een ontspannen aangename roes waarop ik nog goed kan functioneren.

Gabbertje vindt dit leuk.
  5. Keessie911

Keessie911 Newbie

Ook ik rook tegenwoordig liever geen wiet Van de shops! De arme plantjes worden vol gepropt met chemisch gemanipuleerde voeding (leest als plantendoping) wat de THC waarde onnodig extreem maakt en nare effecten heeft op je lichaam en geest.

Daarom houd ik het liever bij een biologische hasjiesj van de Marokkaanse koffiehuis in den haag. Sinds een jaar of 2 (door de vele controles) verkopen ze het alleen maar tussen 12u en 18u. Als aldaar het voorraad op is of na 18e; rij ik naar R'dam. Coffeeshop Mon Camarade @westkruiskade; heeft de beste bio hasj wat in de buurt komt van de koffiehuis kwaliteit. En dat voor maar 8eu per gram (vraag naar Zero-zero!)

6. SneeuwSnuiver

SneeuwSnuiver Bewuste gebruiker

Mijn favoriet is vooral skunk maar hou ook wel van kush en af en toe een nepalese hash.

7. Auraz

Auraz Belezen gebruiker

Haze.

8. T-BL93

T-BL93 Newbie

Haze met een vleugje lemon

9. REA3

REA3 Newbie

NYC Diesel voor de smaak. En amnesia voor het effect . Alleen met hasj heb ik niet echt een favoriet. Nog niet een lieveling kunnen vinden.

10. HighHaze

HighHaze Newbie

Haze!! :mrgreen:

11. Diehard-hiphop.fan

Diehard-hiphop.fan Belezen gebruiker

Haze vooral Super Silver Haze En Amnesia
    PP Vindt ik ook wel chill vooral als je alleen Een Joint rookt.
    Haze is weer chill met vrienden alleen is hij Ook super chill maar het is een Sativa dus met Vrienden wordt je dan wat actiever.
    En hasj heb ik nog niet echt een Favoriet.
    Maar tot nu toe King Hassan en Ketama

12. Diehard-hiphop.fan

Welke Nederhasj koop je dan precies als ik Vragen mag?
    Is het die Waterworks van 60/70 Euro’s

13. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

lemon haze, smoke bijna geen hasj dus geen idee

Pepperoni en Diehard-hiphop.fan vinden dit leuk.
  14. Pepperoni

Pepperoni Bewuste gebruiker

Sour Diesel

Diehard-hiphop.fan en Quinn vinden dit leuk.
  15. Diehard-hiphop.fan

Lemon Haze op een of andere manier krijg ik Dat niet door me strot ben een echte Wiet en Haze Liefhebber Laaste tijd rook ik wel wat Vaker hasj om uit te proberen maar als je me Echt kent weet je dat ik een echte Wiet Liefhebber ben maar Lemon haze krijg ik er Echt niet door heen je proeft die Citroën Leterlijk. En ik haar Citroen haha.
    Dus altijd super Fucking snel Smoken dat ik Snel van de smaak af ben haha.

SneeuwSnuiver vindt dit leuk.
  16. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

vervelend. maybe royal moby iets voor jou ?

17. Diehard-hiphop.fan

Nog nooit geprobeerd zal ik eens een keer Gaan proberen.
    Ik heb alle Haze soorten gerookt maar Lemon Haze vindt ik gewoon Vies is ook de enige die Ik vies vindt.
    Citroen hoef ik zelf ook niet misschien Daarom?

18. Pepperoni

Pepperoni Bewuste gebruiker

Hia vond ik wel een lekkere hasj

19. Als favoriet is het white widow, daarna komt og kush.

Favoriete hasj is caramel hasj

20. SneeuwSnuiver

SneeuwSnuiver Bewuste gebruiker

Kashmir hasj en tropical kush zij momenteel mijn favorieten:stoned:

21. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Haze en Cream :stoned:

22. Bee

Bee Experimenterende gebruiker

Black Dominica en Haze. Hasj vind ik niet geweldig, al geniet ik wel af en toe van Chrystal :)

Quinn vindt dit leuk.
  23. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Gele Libanon, ooit uitgeroepen tot beste hash en dat vind ik persoonlijk ook.

Verder liefhebber van de haze soorten. AmnesiaHaze, StrawberryHaze, LemonHaze, BlueberryHaze maar ook klassiekers en witsoorten zoals snowwhite, santamaria, brabantse witte,...

Momenteel blueberry op stock met een sterke smaak en geur. Rookt ook opnieuw net als de meeste haze soorten lekker weg.

24. somshoog

somshoog Experimenterende gebruiker

Ik hou erg van soorten haze waarvan SilverHaze mijn favoriet is. Ik rook eigenlijk nooit echt hasj maar misschien ga ik dat in de toekomst ook maar eens proberen.

25. Isabel

Isabel Newbie

Van wiet is Gods Gift mijn favoriet!

26. OverdriveO

OverdriveO Belezen gebruiker

Altijd haze nu. Voorheen kocht ik altijd goedkopere wiet, vond het effect later ook niet meer chill. Sinds een half jaartje haze ontdekt en daar zal het ook lekker bij blijven haha! Smaakt ook een stuk lekkerder.

27. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Jaren lang die cheese gerookt van hun.

Dus mijn favoriet is cheese maar hij moet goed gekweekt zijn want hij kan anders al snel niet lekker zijn. Maar de 2de kamer altijd goed..

28. Sniksnak

Sniksnak Experimenterende gebruiker

Favoriete hasj is altijd marok voor mij.

Favoriete wiet ligt eraan;
    Overdag is Enemy of the state wel heerlijk, maar een goeie casey jones is ook lekker
    nacht is standaard white widow:stoned:. (me slaapwietje)

29. Used&abused

Used&abused Newbie

Afghaan hasj, Amnesia of Purple haze de wiet.
    Uiteraard puur en met een goede bong.

30. Psychedelibee

Grappig dat je qua wiet duidelijk sativa prefereert en dan toch voor een duidelijke indica hasj gaat.

31. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Een goeie indica hash met sativa wiet in de mix is wel knetter ^^

32. Used&abused

Used&abused Newbie

Haha, nooit bij stil gestaan. Maar zoals @PsyTekZ ook al schrijft, gaat ook vaak in de mix :)

33. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

Amnesia en white widow, geen Indica.

34. Inguz

Inguz Experimenterende gebruiker

Standaard hasj, zero zero, uit plaatselijke coffeeshop hier. Nog nergens anders zo'n fijne hasj gekocht/ gerookt.
    Als ik niet naar deze shop ga, en dus naar de andere dichtstbijzijnde, koop ik vaak Hiya en Afghaan.

Als ik al voor wiet ga dan Amnesia Haze, Lemon Haze, en/of Bubblegum.

35. Used&abused

Used&abused Newbie

Bubblegum... dat zag ik laatst ook in een shop. Ik dacht nog: What the... word ik oud ofzo? Bubblegum wiet... wat een naam. Wat moet ik me er bij voorstellen?

36. Inguz

Ik kende 'm ook niet, iig niet in 'mijn' omgeving.
    Tijdens weekend in Amsterdam gekocht om te proberen.
    Normaal gesproken ben ik vrij snel klaar met wiet, omdat de meeste mij te lui maken, waardoor ik terug val op m'n oude vertrouwde hasj. Maar dit weekend niet, hele weekend vd bubblegum genoten.
    Qua geur en smaak doet ie z'n naam eer, lichte zachte bubblegum geur en smaak.
    Roes kwam bij geleidelijk op, werd er heerlijk zen van!

37. Anunnaki

Echt? hier in het noorden is het een redelijk bekend wietsoortje en dacht dat wij toch redelijk achterliepen qua kwaliteit en keuze haha, niet dat het overal te krijgen is.

38. Inguz

Ah, ik woon ook hier in het Noorden :wink: maar ik kende 'm dus nog niet.. zal eens aandachtig de kaart bestuderen morgen!

39. Anunnaki

Hahahah nouja ik weet niet precies hoe dat in de shop gaat, daar kom ik soms alleen voor hasj voor de rest ben ik er liever niet :grin:

40. Psychedelibee

Bubblegum is al lang geen standaard wiet meer in shops in Amsterdam. De tijd dat ik die nog veel tegenkwam is toch minstens 3 tot 5 jaar geleden.

Ik ben er nooit fan van geweest, dus mis het niet. Vind het maar een zwak wietje persoonlijk.

Laden...