1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat is jouw favoriete drugscombinatie?

Discussie in 'Drugs' gestart door pammetje82, 7 mrt 2013.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. pammetje82

pammetje82 Bewuste gebruiker

Vroeger vond ik de combinatie GHB/GBL met speed of coke supergeweldig.
    Tegenwoordig gebruik ik enkel nog opiaten (methadon ter vervanging van heroine)

Een supervette combinatie en dat vind ik echt de allervetste die ik ken is die van heroine of methadon+diazepam+pregabaline
    Dit geeft echt een megasupergevoel dat soms wel 24 uur aanhoud en je slaap er zo 14 uur van als je in bed gaat liggen en als je dan wakker word voel je het nog steeds. :grin:

Ik heb er nog wel meer die zal ik later posten! Wat zijn jullie favoriete combinaties?? :rock:

2. dupont

dupont Belezen gebruiker

coca + alcohol. De benzo's komen achteraf :wink:

3. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Eh ik heb oprecht nog nooit iets gecombineerd. Behalve alcohol en wiet.

4. willemv

willemv Wijs gebruiker Tripreporter

Benzo-Heroine-Alcohol-Amfetamine.. Het was de ultieme rush van geluk met de vaagheid die ik gewend was. Heb drugs teveel gecombineerd het ene middel om het andere anders te ervaren. Zal het nooit maar dan ook nooit meer doen wil nooit meer er aan zijn zoals toen. De prijs is te hoog die ik heb betaald voor mijn polidruggebruik. Kan blij zijn dat ik nog leef dus kijk uit met combinaties heb altijd geweten wat ik kon combineren. Daarom leef ik nog maar doe het zelf niet want het risico is te groot ben zelf meerdere malen bijna dood geweest. Niemand kan veilig combineren het gaat vanzelf een keer fout geloof me en dan is het hopen dat je het tot de volgende dag haalt soms zelfs de volgende minuut...

5. d1g1tal1s

d1g1tal1s Belezen gebruiker

Wilde eerst GHB en speed zeggen, maar eigenlijk vind ik dat de eerste plaats naar DMT en N2O combi gaat. kort en heftig.

6. Wawa

Wawa Belezen gebruiker

Ket en M

7. Carlos123

Carlos123 Newbie

Wiet met gehaktballen :hearteyes:
    Nu gestopt met g en diazepam 10mg plus geblowd net , is ook erg chill :wave:

8. Hendroit

Hendroit Experimenterende gebruiker

MDMA (xtc) en lachgas :grin: :grin:
    Als je de lachgas inademt heb je na een tijdje het gevoel dat je out gaat als je terugkomt heb ik het idee dat ik wat dieper in mn trip kom. Het effect van de lachgas als je het gebruikt met MDMA is moeilijk uit te leggen maar wel superfijn op een of andere manier.

9. Uncubed

Uncubed Newbie

4-FMP + speed.
    Heerlijk gaan op de 4F en daarna door op de speed. heeft mij al vaak door de menige feestjes heen gebracht.

10. Skippy

Skippy Wijs gebruiker

11. QTarantino

QTarantino Belezen gebruiker

Ghb + speed :grin:

Raver vindt dit leuk.
  12. Batr Arie

Batr Arie Newbie

SUPER combo, dancin' like there's no tomorrow

4-fa + g geeft ook een super chille space om rondjes te lopen en met mensen te babbelen

2ci + ghb + sex. geen woorden voor, een van de meest intense ervaringen in mn leven

13. Pillie

Pillie Experimenterende gebruiker

M + K
    Dat maakt je gewoon zo "ik snap er niks meer van". Ook super gedisassocieerd altijd, echt het beste als je de weg even kwijt wil zijn! (om natuurlijk niet veel meer te gaan mixen of meer 'exotische' drugs te gebruiken, ik heb het over de vaakst voorkomende drugs).

Spek/C + Booze
    Kan je blijven zuipen :rock: Hoewel ik wel vaak dingen zeg waarvan ik de dag erna spijt heb :P Dat moet je er maar bij nemen dan! Ongecontroleerd (booze) zever (spek + booze) uitkramen zorgt voor zo'n dingen. Met C heb ik dat ook, alleen bereik ik dan sneller m'n zuip-grens, ben zo ook al eens ko

14. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

LSD en wiet heerlijk :hearteyes: met een benzo om in slaap te komen indien nodig :sunglasses:

15. psilocybine

psilocybine Bewuste gebruiker

Hoereveel benzo's (xanax bij voorkeur) in combinatie met speed.
    Ketamine+mdma(evt+cannabis) is ook heelijk.

16. Carlo86

Carlo86 Belezen gebruiker Tripreporter

Dat lijkt me echt een ziekelijke combinatie, voor geen goud zou ik deze combinatie doen. Want zou ik dit wel doen, is al mijn goud binnen no time weg :P

17. Blckbrd_

Blckbrd_ Experimenterende gebruiker

Alcohol(matig: pinten of lichte cocktails,geen sterke drank!)+ MDMA + af en toe een lichte joint
    en een snuifje dex,
    en iedereen staat perplex
    (ikzelf vooral) :grin:

18. Marsss

Marsss Experimenterende gebruiker

LOL :mrgreen: :wave:

19. Mr.Sinister

Mr.Sinister Newbie

Wiet en nootmuskaat was best wel leuk en intens, hoewel ik missenlijk werd later :kots: heb overgegeven, maar voor dat was het erg leuk ^^

Also een jointje met wat whippets ben ik altijd wel voor in :rock:

20. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

Snowball van nr. 4 Heroïne high quality en zuivere Coke.

21. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

niet zozeer ncombinatie van verschillende middelen , maar eerder het benutten van diverse technieken qua inname en inslageffect : bv speed in nbommetje, en alvast nlijntje speed erbij om de ongeduldigheid van het afwachten te ontwijken.

Mijn lievelingsdrug LSD vond ik met wiet nleuke combinatie. Nu ik niet meer blow vind ik dat niks een toegevoegde waarde geeft aan de reeds perfecte drug.Perfectie vraagt geen kers meer op de taart.

De momenten van inname daarentegen zijn dan van een groter combo effect, varieëren met omgevingen , seizoenen , gemoedstoestanden, heb het zelfs nog in crisissituaties genomen, in de aanloop naar een begrafenis , in de week tussen het overlijden en begraven van mijn grootvader.
    Maar was toen uit respect, voor de taalvirtuoos die hij was, wou hij zeker dat ik mijn meest poëtische zelve was op die dag in de kerkelijke herdenkingsdienst en was raar maar waar 1 van mijn mooiste trips toen net voor de begrafenis, ik liet het los, ik aanvaarde het, de kinderen sprongen op de trampoline geshminkt als harley quinn in suicide squad... en had de indruk dat hij het al gade sloeg nog als ziel zwevende , zich laafde aan het geluk van zijn nageslacht.
    Prachtig eerbetoon aan een warme ziel;

Maar crisissituaties en LSD raad ik iedere onervaren psychonaut af , maar meerdere malen heb ik daar pas de intenste ervaringen mee gehad , als 16 jarige microdots slikken van 400 mics op je kamer van je nieuwe woonst en dan je ma die kraait aan de onderste trede van de trap : Kom je even voorstellen aan de buren jongen, ze willen je dolgraag eens zien.
    Tja als je dan moet terugschakelen, en vertellen wat je doet op school en je ambities zijn.Nemen je luisteraars vreemde gedaantes aan. Fun achterna, maar velen waren daar gekraakt.

Laatst bewerkt: 23 nov 2017
    Raver vindt dit leuk.
  22. Raver

Raver Wijs gebruiker

GHB gecombineerd met speed. :mrgreen:

Zalige combinatie was dat altijd, tot het einde doorknallen op party's.

23. De Dunne

De Dunne Badass junkie

MDMA en wiet. :hearteyes:

24. Alleen tijdens de comedown, anders wordt het te trippy voor mij

25. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Dat vind ik juist heerlijk altijd, lekker spacen op een feest ofzo.

Sprokkie vindt dit leuk.
  26. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Nee ook een paar trekjes tijdens de “trip” en dan pas weer in de comedown.

27. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Die golf die je dan door je heen krijgt.. :hearteyes:

28. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

LSD + MDMA. Mits perfect getimed zodat je echt een candyflip krijgt.

Raver vindt dit leuk.
  29. Ik werd al paranoia als ik vroeger stoned een tosti stond te maken in de keuken, terwijl mijn ouders in de woonkamer zaten.

30. transformated

transformated Bewuste gebruiker

XTC+Truffels+Oxycodone+Lormetazepam dit is een zalige combinatie. My favorite off all time. Zeker als je de juiste dosis heb en dat je weet wanneer je het moet nemen.

Raver vindt dit leuk.
  31. Dribbeltjes87

Dribbeltjes87 Newbie

Wij zijn heel benieuwd naar xtc met GHB iemand die een ervaring kan delen? Of advies?
    Waarom misschien eerder speed met ghb?

32. Qwertyuiopa

Qwertyuiopa Belezen gebruiker

Ik heb ervaring met zowel ghb-speed-mdma als met ghb-speed als met ghb-mdma.

Voor alle 3 geld dat het absoluut aanraders zijn.
    Het fijnste vond ik ghb met een klein beetje speed. Wanneer ik het dan tijd vond voor de laatste dosis ghb nam ik een dosis mdma, dit kwam voor mij in de buurt van de eerste ervaring met mdma. Heerlijk gevoel en kickt veel harder in dan zonder ghb.

Zelfde geld voor alleen ghb met mdma. Persoonlijk vond ik het dan fijn om eerst de ghb te gebruiken, er lekker in te komen en op de gegeven moment de mdma erbij te nemen, heerlijke roes krijg je dan!
    Wanneer ik eenmaal aan de mdma zat nam ik eigenlijk nooit ghb erbij, daar had ik dan geen behoefte meer aan aangezien het al meer dan goed genoeg voelde

33. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Heb 1 keer GHB + flink wat speed + vrachtwagenladingen bier op, en ik heb me er behoorlijk goed mee vermaakt op Lowlands.

zonder de speed er bij was het trouwens levensgevaarlijk geweest.

34. ALLAD52

ALLAD52 Newbie

6APB met iets van een lysergamide als LSD25, 1-p-lsd, AL-LAD, ALD-52, ETH-LAD, allemaal goed.

35. Raver

Raver Wijs gebruiker

Waarom alcohol uberhaupt met GHB combineren.. Ondanks die speed. Doe dan of GHB of alcohol haha, beide beetje t zelfde effect toch? En je brengt jezelf in groot gevaar.. Ook mét speed. :wink:

36. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

@Raver
    Was een samenloop van omstandigheden, niet gepland.

Laatste dag Lowlands overdag, had al flink gezopen + flink wat speed en toen kwam er iemand aanzetten met GHB, en ik wist toen nog niet dat alcohol en GHB levensgevaarlijk was.

37. Larocca1971

Larocca1971 Experimenterende gebruiker Tripreporter

Mijn favoriete combinatie met een lang avondje stappen en goede muziek en dan nadien crashen thuis met aangenaam gezelschap, de polytoxicomane in mij: Speed nasaal, dan XTC, eind van de avond of nacht cocaïne, dan cannabis blowen, voor het slapengaan paar lijntjes ketamine... Wel een aanslag op je lichaam en geest... Drink die avond dan wel geen alcohol.

38. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Oh dat toch net niet? :tongueout:

Ik heb niet veel aan dit topic toe te voegen, heb eigenlijk alleen enige ervaring met wiet en alcohol (resultaat: misselijk en in slaap vallen) en wietdruppels en 2C-B (resultaat: een meer visuele trip voor zolang het duurde en vervolgens in slaap vallen).

Oh en ik heb een keer 2C-B genomen na een klein restje cocaïne, maar dat was niet erg bijzonder, de coke was ook al zowat uitgewerkt. Verder enkele keren een benzo'tje na een upper maar dat vind ik eerder handig dan speciaal.

39. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Phenibut en amfetamine. Het kan me voorstellen dat amfetamine gecombineerd met benzo`s of soortgelijke middelen een mooie synergie geeft.

40. Raver

Raver Wijs gebruiker

GHB + wiet zorgt ook wel voor 'n aardige space

Laden...