wat is jouw favoriete locatie voor een feestje?

Discussie in 'Muziek en uitgaan' gestart door kokosmakroon900, 9 dec 2015.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. kokosmakroon900

kokosmakroon900 Bewuste gebruiker

Ik vroeg mij af wat jullie favoriete uitgaansplek is. Dus welke feestlocatie waar je ooit ben geweest vind je het vetst? en als je de ''ultieme'' feestlocatie zou kunnen schetsen, hoe zou deze er dan uitzien?

Mijn vetste locatie is denk ik toch wel de Gashouder in Amsterdam. Vaak zijn de lichtshows er vet. En het is wat mij betreft wel de goeie grootte. ook al vind ik kleinschalige feestjes ook wel erg vet omdat ik dan altijd meer dat ''underground'' gevoel krijg.

mijn ultieme locatie zou denk ik een verlaten pand op een industrie terrein zijn met meerdere verdiepingen. Het liefst met een vide waar chil banken staan zodat je lekker rustig kan zitten maar toch goed de muziek kan horen.

2. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Grappig topic,

zelf vind ik de gashouder echt een ontzettende rot locatie haha. Ik vind dan westerunie er naast veel chiller. Maar anyway, het hele industriƫle vind ik tof maar dan ook echt industrieel en niet zo schoongepoetst om het commerciƫler te krijgen ik vind bijvoorbeeld Tresor in Berlijn daar een goed voorbeeld van.

Maar eigenlijk vind ik dat allemaal zo op elkaar lijken dat het me niet zoveel meer boeit. Komende oud en nieuw ga ik naar een feest in de koepelkerk in Amsterdam helemaal omgetoverd in een Alice in Wonderland theme. Dat vind ik wel echt een ziek mooie locatie voor een feest.

3. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Ik hou ook wel van industrieel of underground als het echt om harde techno gaat. Dat past zo goed bij elkaar. En een beetje pep uiteraard ook. :tearsofjoy:

Verder vind ik kleine locaties vrijwel altijd fijner dan grote locaties. Je kunt je vrienden makkelijker terug vinden en ik vind het leuk om de mensen met wie je dan een spontaan praatje maakt later op de avond ook weer tegen te komen. Daardoor geeft het een gezelligere sfeer denk ik. Een grotere locatie geeft wel meer ontdekkingsruimte, maar dan moet ik toch wat meer 'm'n plekje' vinden heb ik het idee.

En het leukst is verder als een feest of festival een leuke aankleding heeft en dat je er ook dingetjes kunt doen! Lekker met lego klooien bijvoorbeeld of bellen blazen of weet ik het wat. EN!!! Ik vind het HEEL belangrijk dat er voldoende zit/chillplekken zijn. Ook als ik nuchter of met alcohol ga feesten vind ik het prettig om zo nu en dan even te gaan zitten. Heb er echt een hekel aan als dat niet kan!

4. MeejheM

MeejheM Badass junkie

lekker buiten op het strand

5. ooscaar

ooscaar Wijs gebruiker

Wat ik grote nadelen vind, is dat het vaak te heet is en/of te druk. Voor mij zijn de beste drie daarom Ruigoord, de Elementenstraat en de Scheepsbouwloods. Ook omdat alle drie deze locaties naar mijn mening elk op hun eigen manier heel gaaf zijn. Denk dat er heel veel (uit Amsterdam en omstreken dan) net zo denken.

6. MusicIsLife

MusicIsLife Wijs gebruiker

De Maassilo is Rotterdam is een vette locatie, Klokgebouw in Eindhoven ook.

Ik houd ook wel van die underground locaties maar dan met raw hardstyle.

Verdee is in de zomer aan t strand met de zon natuurlijk ook niet verkeerd.

7. broodjeaap

broodjeaap Experimenterende gebruiker

Ik ga de 30e voor het eerst naar de scheepsbouwloods, ben benieuwd :grin:.

Ik heb ooit wat feestjes gehad in Waalhalla in Nijmegen. Was een skatehal, die nu helaas gesloopt is (er komt wel een nieuwe.. maarja, is niet hetzelfde). Vond het een erg vette locatie, die ramps die je had, de graffiti, vrij groot en op de feestjes waar ik was niet te druk, waardoor je lekker veel plek had om te dansen.
    Vind Westerunie ook fijn, leuke zaaltjes en sfeer.

8. vanwyngarden

vanwyngarden Belezen gebruiker

Yessss ik kwam hier ook om Waalhalla te antwoorden.

9. Johnny Snow

Johnny Snow Experimenterende gebruiker

Een kraakpand in de industriezone, afgelegen van de bewoonde wereld, ergens in een hangar! :) Illegale underground oldskool techno en hardcore party! :tongueout:

Laden...

Deel Deze Pagina