djiego
Wijs gebruiker
Aangezien er steeds meer daadwerkelijk goed te drinken bieren en wijnen zonder alcohol op de markt verschijnen, leek het me een leuk idee
hierover een topic te openen aangezien ik er geen kon vinden.
Niet alleen is het een trend die duidelijk opkomende is, maar ook een zeer welkome bovendien,
voor alle mensen die om wat voor reden dan ook zin hebben in bier of wijn-zonder!
Het gaat dus met name om bier en wijn, maar andere tips voor lekkere niet alcoholische varianten van dranken waar normaliter alcohol in zit zijn natuurlijk
ook welkom ! Dus bijvoorbeeld alcohol vrije gin (ja het bestaat), maar het topic dus niet bedoeld voor alcohol vrije fruitcocktails of andere drankjes waar
geen alcohol variant van bestaat.
Welke zijn de moeite waard! Ik ben benieuwd naar jullie tips!

hierover een topic te openen aangezien ik er geen kon vinden.
Niet alleen is het een trend die duidelijk opkomende is, maar ook een zeer welkome bovendien,
voor alle mensen die om wat voor reden dan ook zin hebben in bier of wijn-zonder!
Het gaat dus met name om bier en wijn, maar andere tips voor lekkere niet alcoholische varianten van dranken waar normaliter alcohol in zit zijn natuurlijk
ook welkom ! Dus bijvoorbeeld alcohol vrije gin (ja het bestaat), maar het topic dus niet bedoeld voor alcohol vrije fruitcocktails of andere drankjes waar
geen alcohol variant van bestaat.
Welke zijn de moeite waard! Ik ben benieuwd naar jullie tips!

Laatst bewerkt: