wat is jouw favoriete tekst/quote?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Dirkjan

DF-koning
Hans Teeuwen: "Als mensen aan mij vragen, wat vind je nou het leukste aan de Islam dan denk ik toch... die lichtvoetigheid. Dat joie de vivres. Gewoon de lol die er vanaf slaat. Je weet meteen als het over Islam gaat: dit wordt lachen. Nou gaan we lachen. Gewoon lekker dat relativerende gevoel van, ah joh, wat maakt het uit! Het is maar 'n religie! En daarom is dat gevoel voor humor toch zo bekend over de hele wereld. Al die islamitische musicals".

:tilttearlaugh::tilttearlaugh:

Red pill

Badass junkie
in het kader van verslaving,

I'm sick of fist fightin' demons, I'm 'bout to grab me a gun

Gotta always keep goin', I ain't never givin' up, I ain't never,
Devil tried to take advantage, couldn't do it, I'm too clever.

Haha dat nummer ken ik toevallig wel 😜

Misschien dat je deze nummers over verslaving van hem ook wel goed vind?

Juice WRLD Can't Be Saved Unreleasedprod dfk - YouTube

Juice WRLD - Cursed (Unreleased) - YouTube

Juice WRLD - Traumatized [Prod.RockyRoadz] - YouTube

Laatst bewerkt:

GroenRook

Experimenterende gebruiker
Haha dat nummer ken ik toevallig wel 😜

Misschien dat je deze nummers over verslaving van hem ook wel goed vind?

Juice WRLD Can't Be Saved Unreleasedprod dfk - YouTube

Juice WRLD - Cursed (Unreleased) - YouTube

Juice WRLD - Traumatized [Prod.RockyRoadz] - YouTube

Thanks voor de suggesties! ik ken ze allemaal :wink:

mocht je geïnteresseerd zijn, deze versie van 'can't be saved' vind ik de beat persoonlijk beter passen:

mocht je sws van zijn muziek houden, laat me weten!
ik heb wel een leuke collectie.

Red pill

Badass junkie
Thanks voor de suggesties! ik ken ze allemaal :wink:

mocht je geïnteresseerd zijn, deze versie van 'can't be saved' vind ik de beat persoonlijk beter passen:

mocht je sws van zijn muziek houden, laat me weten!
ik heb wel een leuke collectie.
Jazeker! Ik houd erg van rap en ben heel erg lyricaal, en eminem en juice WRLD zijn mijn lievelings artiesten.

Het was een hele bijzondere ziel, zeker als je ze unreleased songs kent zoals jou weet je hoe bijzonder deze jongen was 🤪

Je hebt een goeie smaak in muziek! 😛

Rest in peace Jarad you changed the world and will never be forgotten 🥤 🌎

GroenRook

Jazeker! Ik houd erg van rap en ben heel erg lyricaal, en eminem en juice WRLD zijn mijn lievelings artiesten.

Het was een hele bijzondere ziel, zeker als je ze unreleased songs kent zoals jou weet je hoe bijzonder deze jongen was 🤪

Je hebt een goeie smaak in muziek! 😛

Rest in peace Jarad you changed the world and will never be forgotten 🥤 🌎
Zeker!
“Diamond in the rough”
Heeft voor mij zeer veel betekend.

heb deze dus laten maken als eerbetoon en als motivatie.

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Ik vinde deze wel goed vandaag in m'n stop-app.

~Een mislukking zal mij nooit overmeesteren als mijn vastberadenheid sterk genoeg is~

Og Mandino
🍀🍀🍀

Zweevteev

Wijs gebruiker
"The day you plant the seed is not the day you eat the fruit."
"Everything that makes life meaningful is invisible."
"Starve the ego, feed the soul."
"If you can't change your mind, then you're not using it."
"Everything you want is on the other side of fear."

Dirkjan

DF-koning
Oskar Schindler : Power is when we have every justification to kill, and we don't.
Amon Goeth : You think that's power?
Oskar Schindler : That's what the Emperor said. A man steals something, he's brought in before the Emperor, he throws himself down on the ground. He begs for his life, he knows he's going to die. And the Emperor... pardons him. This worthless man, he lets him go.
Amon Goeth : I think you are drunk.
Oskar Schindler : That's power, Amon. That is power.

Laboratoriumrat

Bewuste gebruiker
The moving finger writes; and, having writ, moves on: nor all thy piety nor wit shall lure it back to cancel half a line, nor all thy tears wash out a word of it.

-- Omar Khayyam

Casrus

Badass junkie
Oskar Schindler : Power is when we have every justification to kill, and we don't.
Amon Goeth : You think that's power?
Oskar Schindler : That's what the Emperor said. A man steals something, he's brought in before the Emperor, he throws himself down on the ground. He begs for his life, he knows he's going to die. And the Emperor... pardons him. This worthless man, he lets him go.
Amon Goeth : I think you are drunk.
Oskar Schindler : That's power, Amon. That is power.
Nee, je hand moet worden afgehakt, maar in de Maghreb waren ze die Koran-les zeker aan het spijbelen.

WhySoSerious?!

Bewuste gebruiker
Dit stukje text beschouwt wat de huidige tijd behelst, imo.

''The post-totalitarian system touches people at every step, but it does so with its ideological gloves on. This is why life in the system is so thoroughly permeated with hypocrisy and lies: government by bureaucracy is called popular government; the working class is enslaved in the name of the work ing class; the complete degradation of the individual is presented as his ultimate liberation; depriving people of in formation is called making it available; the use of power to manipulate is called the public control of power, and the arbitrary abuse of power is called observing the legal code; the repression of culture is called its development; the expansion of imperial intluence is presented as support for the oppressed; the lack of free expression becomes the highest form of freedom; farcical elections become the highest form of democracy; banning independent thought becomes the most scientific of world views; military occupation becomes fraternal assistance. Because the regime is captive to its own lies, it must falsify everything. It falsifies the past. It falsifies the present, and it falsifies the future. It falsifies statistics. It pretends not to possess an omnipotent and unprincipled police apparatus. It pretends to respect human rights. It pretends to persecute no one. It pretends to fear nothing. It pretends to pretend nothing.''

The Power of the Powerless, Vaclav Havel 1978

Dirkjan

DF-koning
I'm not saying pigs are a vengeful breed but if they were I'd probably be public enemy no. 01 :pig:🥩

Foxy Methoxy

“You take the blue pill... the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill... you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole”

Ik kan die film blijven kijken, alle delen ook. Er zit voor mijn gevoel zo’n diepe laag onder.

Dirkjan

DF-koning
“You take the blue pill... the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill... you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole”

Ik kan die film blijven kijken, alle delen ook. Er zit voor mijn gevoel zo’n diepe laag onder.
Die eerste keer dat Neo wakker werd uit die pod, en zo om zich heen kijkt, ik ging helemaal blind die film in ik had geen idee vantevoren... holy shit, dat was een grote schok :astonished:

Dirkjan

DF-koning
Theo Maassen: “Stel nou eens dat het niet waar is wat je denkt. Dat kan. Dat je het mishebt. Dat heb ik altijd als ik een zak dropjes aan het leeg vreten ben. Pure bodemdrift. Nog een. Nog een. En dan denk ik altijd ‘Theo wat ben je toch ook een slappe zak’. Maar meteen daarna is de gedachte ‘dooreten terwijl je misselijk bent is ook een vorm van doorzettingsvermogen’. En stel nou eens dat dat niet met deze dingen is maar met alles. Dat je gewoon een veel verschrikkelijker iemand bent dan je zelf denkt”.

“Vroeger bij ‘wie van de drie’ had je meneer A, meneer B en meneer C. En meneer A was het gewoon, dat wist je. Maar meneer B maakte altijd nog een soort schijnbeweging. Dan deed ie alsof ie ging staan en dan ging ie alsnog zitten, en dan kwam meneer B…

Ik voel me altijd een beetje als meneer C.”

Dirkjan

DF-koning
Abed Nadir: "So, a 10mm is better than a 9mm?"
Buzz Hickey: "Millimeter don't make no difference, bullets just kinda kill you".

Dirkjan

DF-koning
Zodra we ons afvragen wat het fundament is staan we met lege handen. Ook Camus kwam tot de conclusie: "uiteindelijk is het leven absurd". Het absurde ontstaat uit de confrontatie van de mens die vraagt en de wereld die op onredelijke wijze zwijgt. Oftwel, als we ons afvragen wat het allemaal voor zin heeft stuiten we op een oorverdovende stilte.

De Zandman

Badass junkie
Tijdens een trip met 2 fdck kwam ik tot de conclusie dat het eigenlijk allemaal totaal geen zin heeft...we gaan allemaal een keer dood en wat laten we achter, wat voor zin heeft ons werk, onze relatie met anderen ons opgeleverd?....

Red pill

Badass junkie
Tijdens een trip met 2 fdck kwam ik tot de conclusie dat het eigenlijk allemaal totaal geen zin heeft...we gaan allemaal een keer dood en wat laten we achter, wat voor zin heeft ons werk, onze relatie met anderen ons opgeleverd?....
Het gaat niet om de bestemming maar om de reis zelf ouwe veteraan

WhySoSerious?!

Bewuste gebruiker
Zodra we ons afvragen wat het fundament is staan we met lege handen. Ook Camus kwam tot de conclusie: "uiteindelijk is het leven absurd". Het absurde ontstaat uit de confrontatie van de mens die vraagt en de wereld die op onredelijke wijze zwijgt. Oftwel, als we ons afvragen wat het allemaal voor zin heeft stuiten we op een oorverdovende stilte.

Is het leven zinloos, Dirkjan?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan