1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is jouw hartslag onder invloed van drugs?

Discussie in 'Drugs' gestart door spongecola, 24 dec 2017.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. spongecola

spongecola Belezen gebruiker

Ik ben best benieuwd naar de hartslag van andere mensen onder invloed van drugs.

Wat is je gemiddelde hartslag zonder drugs?
    Bij welke drugs heb je deze hartslag?
    Wat is je hartslag in rust en met beweging onder invloed van ... ? (Mocht je van beide het weten)

Gemiddelde: 80-90

4-mmc: 130-140 in rust. 170-180 met veel beweging.
    XTC: 100 in rust. 155-165 met veel beweging.
    4-FMP: 115 in rust. 160-170 met veel beweging.

Gemeten met een Samsung Galaxy S8+ (infrarood). Meet zo'n 10 seconden. Het is nooit accuraat maar geeft wel een goede indicatie :)

2. Raver

Raver Wijs gebruiker

Heb wel m'n hartslag gemeten tijdens GHB ontwenning. Die was 134 bpm.

3. Heb het nooit precies gemeten, maar de drie drugs waarvan ik ooit een verhoogde hartslag heb gevoeld zijn speed, MDMA en 6-apb. Allemaal uppers, dus niet raar natuurlijk.

Bij speed verschilt het vaak. Soms verandert het nauwelijks, en soms wel. Meerdere keren gehad bij redelijk vervuilde speed dat mijn hartslag gewoon zo hard aan het kloppen was, dat ik dacht dat ik dat hij zowat uit mijn lijf zou knallen. Als Tom uit Tom & Jerry, wanneer hij verliefd is, weetjewel.

Heb dit nooit gebruikt. Wat ik me afvraag, uit pure nieuwsgierigheid, is het dus zo dat als downer de GHB je hartslag in eerste instantie verlaagt, maar bij het ontwennen de hartslag dus wat verhoogd?

4. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie Emeritus Mod

Niet perse bij het ontwennen. Ook bij kleine doses kan het je hartslag verhogen. Als ik 3 biertjes drink is m'n hartslag ook hoger dan nuchter en bij GHB wordt mijn hartslag indd ook hoger.

Mijn rusthartslag is tussen de 55 en 65, met drugs op al gauw over de 100