Wat is jullie beste stim rc?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Hoi, ik heb het nu enkel over stims, gewoon om te zien of er nog meerwaarde te vinden is, dat reeds gebruikte stim rc's zou overtreffen.

Mijn ervaring met stims (zowel gekende als rc's voor totaal plaatje), MDMA, pep, coke, 4-FA, 6APB, 4-FMA, 3-FA, 2-FA en 2cb (al vind ik dit al meer tripmiddel).
Ik had, voor ik met die rc's begon (pak 6j terug), eigenlijk vooral een liefde voor MDMA, ondanks de ferme dinsdagdip, en meerdere dagen down. Pep en coke waren een enkele keren, puur omdat ik snuiven mr niets vond.
Mijn eerste rc was 2cb, lage dosis zou wat richting xtc effecten gaan, hoger meer lsd trippy. Zowel laag als hoog gedoseerd en wel leuk stofje, maar was voor mij zowel laag, medium en hoog gedoseerd altijd meer trippy dan een stim.

Niet veel later kwam ik 4-FA tegen om echt een MDMA vervanger te hebben, capsules en pilvorm en ja dit was lekker spul, bomvol energy, fijne bodyhigh, en kon er echt lang op doorgaan (24-36u zonder slaap), maar echt amfetamine op steroïden en als ik terug kijk, veel verslavender dan xtc/MDMA, puur door de fijne comedown met lange na-effecten en de afwezigheid v dinsdagdig. Waar ik eerst maanden tussen liet zat ik op het einde aan wekelijks gebruik. Dus misschien maar goed dat dit op de opiumlijst staat.

Het voorbije jaar eerst 4-FMA (4-fluormethamfetamine) ontdekt, wat serieus in de buurt kwam van 4-FA, net iets minder speedy, wat meer MDMA effecten, zoals meer empathischer n socialer en met na-effecten een 10-12u, waarbij slapen makkelijker ging tov 4-FA en eveneens geen dinsdagdip. Dus opzich, ook zeer fijn stofje en beter dan verwacht.

Dan, niet veel later, ontdekte ik 6-APB en man wat zat deze er boenk op, hier ben ik toch wel ferm zot van. Ten eerste, komt dit qua effecten veel meer in de buurt van MDMA en minder speedy. Minder golvend n overweldigend dan MDMA, maar heel fijne stabiele rush, die dubbel zolang doorgaat als xtc/MDMA, na de piek ervaar je nog uren na-stimulatie en zat toch tot 15u met giga pupillen. Dus deze is op dit moment top of the bill.

Daarna kwam 3mmc eveneens in capsules, zag deze hier zoveel passeren, dat ik nu zelf wou ervaren wat het met je doet. En indd het is kortwerkend en de eerste stim, waarbij ik bijnam. Komt never in de buurt van MDMA, 4-FA, 6APB en 4-FMA, alleen al omdat het pak kortwerkender is en eigenlijk van alle stims de braafste is qua effecten. Maar snapte wel meteen het bijnemen en dat dit bij snuiven nog eens zo hard zal zijn, leek zeer aannemelijk. Dus ik snap het wel dat snuivers hier verslaafd aan geraken. Heb er nog ferme voorraad van, maar is voorlopig de laatste waar ik nr zou grijpen.

Heel recent, 3-FA in pellets geprobeerd, wat me heel lang teleurstelde, de doseringen, die op psychonautwiki staan, klopten totaal niet met mn ervaring. 70mg is heavy, met 50mg begonnen en binnen de 2u zat ik op 200mg. En waar ik eerst eerder ferm teleurgesteld was, te koele focus (zie elders hier). Schreef ik er wel lappen tekst op en bleef ik er uiteindelijk nog lang op wakker. Dus het eerder totaal afkraken van dit stofje, was misschien overdreven. Ivm met 4-FA, 4-FMA en 6APB, was dit gewoon heel flauwtjes, maar uiteindelijk nog lange energy gehad.

Dus ja welke stim rc raden jullie me aan of is de moeite zeker waard met het voorgaande in je hoofd en overtreft 6-APB, 4-FA en 4-FMA?

Flualhamdulillam

Badass junkie
Je zoekt dus een middel wat zoals MDMA fysiek stimulerend is en sterke entactogene effecten heeft. Dan denk ik eigenlijk dat je de beste wel gehad hebt. Je zou altijd nog wel een andere benzofuran kunnen proberen, 5-MAPB bijvoorbeeld. Maar deze zullen naar algemeen verluid nog altijd minder energiek zijn dan MDMA.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Als je het nog ergens kan vinden bij een dealer, wellicht 4-MMC. Die lijkt mij ook wel interessant na een hoop positieve verhalen, maar toen ik met RC’s begon was deze helaas al verboden!

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Je zoekt dus een middel wat zoals MDMA fysiek stimulerend is en sterke entactogene effecten heeft. Dan denk ik eigenlijk dat je de beste wel gehad hebt. Je zou altijd nog wel een andere benzofuran kunnen proberen, 5-MAPB bijvoorbeeld. Maar deze zullen naar algemeen verluid nog altijd minder energiek zijn dan MDMA.
Jups, minder speedy, meer MDMA of iets dat 4-FA en 6-APB combineerd, maar denk dat ik hiervoor 4-FMA heb en dat ik daarnaast, met 6APB beste stim rc heb dat momenteel in omloop is.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Jups, minder speedy, meer MDMA of iets dat 4-FA en 6-APB combineerd, maar denk dat ik hiervoor 4-FMA heb en dat ik daarnaast, met 6APB beste stim rc heb dat momenteel in omloop is.
Al hoewel het geen directe vertaling biedt naar het effect van een drug… De 5-HT receptorbindingscoefficient van 5-MAPB is volgensmij nog lager dan die van 6-APB (en ook lager dan MDMA als ik het goed onthouden heb). Lager betekent in dit geval betere receptorbinding en over het algemeen meer aanspraak. Dus als je zo veel mogelijk een serotonine high zoekt is deze het proberen vast wel waard! De inconsistente tripreports over 5-MAPB en in verhouding tot 6-APB, zorgt helaas veel discussie en verwarring. Het kan dus dat je het niks vindt, of heel vergelijkbaar met 6-APB.

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Al hoewel het geen directe vertaling biedt naar het effect van een drug… De 5-HT receptorbindingscoefficient van 5-MAPB is volgensmij nog lager dan die van 6-APB (en ook lager dan MDMA als ik het goed onthouden heb). Lager betekent in dit geval betere receptorbinding en over het algemeen meer aanspraak. Dus als je zo veel mogelijk een serotonine high zoekt is deze het proberen vast wel waard! De inconsistente tripreports over 5-MAPB en in verhouding tot 6-APB, zorgt helaas veel discussie en verwarring. Het kan dus dat je het niks vindt, of heel vergelijkbaar met 6-APB.
Interessant, maar las hier elders iets over 6-MAPB, maar dat dit bij weinige vendors in de shop zit, mr blijkbaar wel bij een grote vendor. Als 5-MAPB al dichter in de buurt komt van mdma, zou dit bij 6-MAPB nog meer het geval zijn. Dus ben nu daar naar opzoek, maar alvast bedankt😉

De Apotheker

Badass junkie
Er is letterlijk één koolstofketen gespiegeld, dan is er toch niet zoveel verschil?
Ik vind het heel groot,

A-php lijkt 80 % op a-pvp maar mist de rush en powerful euforie en rush maar heeft wel dezelfde klachten.
a-pihp is echt zijn eigen ding en heeft van de pyros de minste typische bijwerkingen.

Dirkjan

Badass junkie
Het enige mooie aan pyrros zijn de namen.

alpha-pyrrolidinohexiophenone
α-Pyrrolidinoisohexanophenone
alpha-Pyrrolidinovalerophenone

Zeg maar dat er niets op een fijne manier kietelde in je lichaam toen je die namen las, je liegt.

α is dit niet hetzelfde als alpha?

De Apotheker

Badass junkie
Het enige mooie aan pyrros zijn de namen.

alpha-pyrrolidinohexiophenone
α-Pyrrolidinoisohexanophenone
alpha-Pyrrolidinovalerophenone

Zeg maar dat er niets op een fijne manier kietelde in je lichaam toen je die namen las, je liegt.

α is dit niet hetzelfde als alpha?
A is alpha ja

heerlijke namen ja...

4'-Methyl-α-pyrrolidinopropiophenone (MPPP)
3,4-Methylenedioxy-α-pyrrolidinopropiophenone (MDPPP)
3',4'-Methylenedioxy-α-pyrrolidinobutiophenone TMPPP

Ook allemaal pyros en let op de connectie met MDMA:

3,4-methyleendioxymethamfetamine

De Apotheker

Badass junkie
A is alpha ja

heerlijke namen ja...

4'-Methyl-α-pyrrolidinopropiophenone (MPPP)
3,4-Methylenedioxy-α-pyrrolidinopropiophenone (MDPPP)
3',4'-Methylenedioxy-α-pyrrolidinobutiophenone TMPPP

Ook allemaal pyros en let op de connectie met MDMA:

3,4-methyleendioxymethamfetamine
Ik vergeet:

Methylenedioxypyrovalerone (MDPV)
3′,4′-Methylenedioxy-α-pyrrolidinohexiophenone (MDPHP)

Dirkjan

Badass junkie
Je vergeet volgens mij de bekendste cathinone MDMA en pyrro combo namelijk 3,4 - methylenedioxypyrrovalerone,

Een methylenedioxy ring aan een cathinone met een pyrrovalerone.

Hoe komen ze d'r bij he? Creativiteit is altijd geil als het om scheikunde gaat.

Edit: Ah, je hebt mdpv ook zie ik.

De Apotheker

Badass junkie
Je vergeet volgens mij de bekendste cathinone MDMA en pyrro combo namelijk 3,4 - methylenedioxypyrrovalerone,

Een methylenedioxy ring aan een cathinone met een pyrrovalerone.

Hoe komen ze d'r bij he? Creativiteit is altijd geil als het om scheikunde gaat.

Edit: Ah, je hebt mdpv ook zie ik.
Ik was al bijna aan het typen,
Beide gehad en het scheelt niet veel,
de juiste MDPHP freebase is minstens 80 % zo lekker...

Ze lijken ook niet op pyros kwa werking eigenlijk.... werken gewoon uren en zijn geen rushy drugs.

Dirkjan

Badass junkie
Het is toch allemaal een stapje naar beneden, want die methylenedioxyring met een simpele (meth)amfetamine eraan (of een benzofuran ring zoals bij apb's) blijft de minste bijwerkingen hebben. Misschien minder potent in gewicht effect en werkingsduur, maar het is overduidelijk dat die toevoeging van de Pyrrolidine ring aan de rechterkant en zuurstof in de cathinone en die onnodige en lange koolstofketens gewoon alleen maar ellende veroorzaken.

Ik snap dus niet wat je zo leuk vind aan die dingen. Je kan het vapen, en het is een stuk potenter qua gewicht, maar verder zitten er zoveel nadelen aan vergeleken met andere RC's. Maar goed, ze kunnen nogal "persuasive" zijn.

Dirkjan

Badass junkie
Ik was al bijna aan het typen,
Beide gehad en het scheelt niet veel,
de juiste MDPHP freebase is minstens 80 % zo lekker...

Ze lijken ook niet op pyros kwa werking eigenlijk.... werken gewoon uren en zijn geen rushy drugs.
Heb jij vaak vasoconstrictie in handen en voeten als je aan het gebruiken bent? Ik had laatst dat mijn handen zowat paars waren geworden, doodeng. Mijn tinnitus veranderde ook in begrafenismuziek

StraatPiraat

Wijs gebruiker
Heb jij vaak vasoconstrictie in handen en voeten als je aan het gebruiken bent? Ik had laatst dat mijn handen zowat paars waren geworden, doodeng. Mijn tinnitus veranderde ook in begrafenismuziek
Dat eerste heb ik vaker last van, ook blauwe knieën. Maar ik heb wel syndroom/ziekte van Raynaud.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat eerste heb ik vaker last van, ook blauwe knieën. Maar ik heb wel syndroom/ziekte van Raynaud.
Fenomeen van Raynaud heet het. Ik heb het ook al 20 jaar. Toch wordt ik niet “blauwer” als ik stims gebruik. Tenzij ik het te bont maak.

StraatPiraat

Wijs gebruiker
Fenomeen van Raynaud heet het. Ik heb het ook al 20 jaar. Toch wordt ik niet “blauwer” als ik stims gebruik. Tenzij ik het te bont maak.
Fenomeen.. ja dat had ik zo gauw niet bedacht. Ik heb van mezelf gewoon al een slechte doorbloeding, en het feit dat ik zware shag rook zal ook wel bijdragen aan de blauwe/paarse huid.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Fenomeen.. ja dat had ik zo gauw niet bedacht. Ik heb van mezelf gewoon al een slechte doorbloeding, en het feit dat ik zware shag rook zal ook wel bijdragen aan de blauwe/paarse huid.
Roken is geen oorzaak van Raynaud maar het KAN het wel verergeren zei mijn arts toen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dan zitten onze huisartsen op 1 lijn haha.
Heb je er vaak last van? Ik vrij regelmatig, soms kan het ook echt zeer gaan doen. Bijvoorbeeld onder het brommer rijden.
Ik vooral met vochtig weer en kou. Droge kou minder. Soms wel dagelijks aanvallen helaas. Soms ook weken niet. Helaas beginnen mijn voeten soms ook al… Ja en soms idd echt zeer!
Het helemaal wit worden van de handen (bloed er uit) doet pijn, het paarse niet bij mij.

Laatst bewerkt:

New Dawn

Experimenterende gebruiker
Anticonceptie schijnt gerelateerd te zijn aan dit fenomeen, als je toevallig al 20 jaar de pil slikt is dat misschien iets om mee te experimenteren...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Anticonceptie schijnt gerelateerd te zijn aan dit fenomeen, als je toevallig al 20 jaar de pil slikt is dat misschien iets om mee te experimenteren...
Het is erfelijk en genetisch bepaald. 25% van de Nederlanders hebben het in meer of mindere mate. Verder is er geen andere oorzaak bekend.

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
heb met mijzelf nu een afspraak gemaakt dan ik 1 a 2 x per maand 3mmc mag gebruiken hopelijk houd ik mezelf aan deze afspraak

Krypt0nite

Bewuste gebruiker
Ik zag trouwens dat mdphp hcl ook in pallets te verkrijgen is.
Ervaringsdeskundige hier? Hoe werkt dit stofje oraal?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan