Wat heb je erbij genomen en was heerlijk? Dan bedoel ik niet een man maar drugs of drankje![]()
Was nieuwsgierig naar wat de nepo-babies nu precies gebruikten.hopelijk is base en keta voor jou een goede combinatie. mij bevalt het niet zo goed....
Haze?
Politie!Lijkt me niet verstandig. Als iemand base rookt staat iedereen voor de deur waar ze ooit ruzie mee gehad hebben. Nerveuze paranoïde meuk.
Politie!
Zal nooit een share vergeten van iemand op een CA meeting. Die dagenlang angstig in ze huis zat, bang dat er iemand van buiten het raam naar binnen zou komen. Strak van de base cocaïne.
Hij was alleen in de paranoïde staat vergeten dat op 13 hoog woonde zonder balkon.
Helaas herkennik dit wel en ik was maar een snuiver… 🤧Zal nooit een share vergeten van iemand op een CA meeting. Die dagenlang angstig in ze huis zat, bang dat er iemand van buiten het raam naar binnen zou komen. Strak van de base cocaïne.
Hij was alleen in de paranoïde staat vergeten dat op 13 hoog woonde zonder balkon.
Lijkt me niet verstandig. Als iemand base rookt staat iedereen voor de deur waar ze ooit ruzie mee gehad hebben. Nerveuze paranoïde meuk.
Politie!
Zal nooit een share vergeten van iemand op een CA meeting. Die dagenlang angstig in ze huis zat, bang dat er iemand van buiten het raam naar binnen zou komen. Strak van de base cocaïne.
Heb ook meer zoiets meegemaakt met maatje toen we hier samen aan de pep zaten. Was ook helemaal paranoia en dacht dat er voor de flat alleen maar politie-auto's stonden (waren gewoon normaal geparkeerde auto's). Bleek later dat die sukkel dat ook tegen zijn maatje gezegd. Maar dat was onze dealer die de pep moest komen brengen. En die durfde toen niet te komen🙈
Helaas herkennik dit wel en ik was maar een snuiver… 🤧
Haze dus🤣Slikte er Pyrazolam bij en had daarom nauwelijks last van paranoïa.
WabliefAls je bedoelt met elkaar verbonden worden door ons in balans brengen van heerlijke en eerlijke manier waarop mensen zich kunnen ontwikkelen tot zelfstandige en onafhankelijke wezens 🙃 je niet meer dan krijg je wel wat je nodig hebt om nooit meer terug kan krijgen en te helpen begrijpen wat je nodig hebt van een echte maatjes, is het mogelijk dat je het gewoon niet zo raar vind, dan krijg ik vanzelf wel wat gestuurd