1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat is momenteel de beste RC benzo

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door GoldenGrow, 6 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

wil graag weten welke rc benzo het meest effectief is

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Er is veel verschil in werking van verschillend benzo’s. Welk effect zoek je lrecies? Het begrip benzo is erg breed namelijk.

acht.zes vindt dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Wat noem je effectief?

Snelst slapen, best tegen angst, best tegen onrust, meest recreatief, kortdurend zodat je enige tijd later weer wat kan doen of is het juist de bedoeling dat je 2 dagen als een sufkut rondloopt?

Roze olifant en De Dunne vinden dit leuk.
  4. GoldenGrow

ik heb een tijdje Etizolam gebruikt, prima spul begrijp me niet verkeerd het doet zijn ding goed ookal mag een pellet wat mij betreft nog een tikkeltje sterker. alleen het kutte van Etizolam is dat het slaapverwekkend werkt.

dus wat ik wil is een rc benzoachtig stofje wat wat sterker is dan Etizolam en met minder tot geen slaapverwekkendheid.

5. GoldenGrow

meest recreatief, en dus juist niet slaapverwekkend ( als dit uberhaubt mogelijk is )

6. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Pyrazolam is een echte angstremmer en amper slaapverwekkend, maar weet niet of deze nog steeds te krijgen is.

7. Woke-up-sticky

Woke-up-sticky Belezen gebruiker

Dormicum.

Twirley Bird vindt dit leuk.
  8. Psychedelibee

Ten eerste is Midazolam geen RC, ten tweede is Midazolam harstikke hypnotiserend en dus niet waar de TS naar op zoek is.

9. Qwertyuiopa

Qwertyuiopa Experimenterende gebruiker

Persoonlijk vond ik clonazolam erg fijn, maar kijk er wel mee uit!

10. Woke-up-sticky

Rustig maar, ik dacht dat speculeren over dat soort middelen niet was toegestaan?

Daarom midazolam, minder slaapopwekkend dan xanax e.d. en kortwerkend.

Waarom moet er trouwens perse rc voorstaan? Dat maakt het alleen maar onveiliger tov gangbare. en ik vind dat prima hoor maar ga dan niet de harm reduction toeter blazen.

Rebell en Twirley Bird vinden dit leuk.
  11. Psychedelibee

Wie heeft het over speculeren?

Midazolam is zeer kort werkend, maar xanax is juist niet slaapopwekkend en midazolam juist wel.

De topic starter vraagt zelf om een RC benzo...

En waar haal jij nu harm reduction vandaan, iemand stelt gewoon een vraag.

Jij leest vanalles in het topic wat er niet staat. Ik geef alleen maar aan dat je antwoord de vraag van de TS niet beantwoord, rustig maar verder.

12. Woke-up-sticky

Je mening geven over middelen die niet op de farmaceutische markt verkrijgbaar zijn is speculeren.

Als xanax niet slaapopwekkend is ben ik een vliegtuig. Of je hebt nooit xanax gehad.

Maar ik dacht dat hr de missie van dit forum was? Jij als staff zou dat toch moeten weten.

Rebell vindt dit leuk.
  13. Psychedelibee

Er zijn best wel wat rc benzo's ontwikkeld door de farmaceutische industrie, maar die hebben destijds niet de markt gehaald om wat voor reden dan ook. In dat geval is er vrij veel bekend en al zeker of het middel meer angstremmend of slaapverwekkend is bijvoorbeeld. In andere gevallen zijn er vaak genoeg gebruikers ervaringen van een middel online te vinden om toch voorzichtig iets over de werking van een RC te kunnen zeggen.

Overigens hoef je mij de regels en missie van het forum niet uit te leggen, meneer bijdehandtje. Speculeren heeft betrekking op de inhoud van een pil, poeder, zegel, etc en slaat dus niet op de werking. Harm reduction is zeker belangrijk voor dit forum, maar als mensen zelf research chemicals willen gebruiken en de daarbij verhoogde risico's willen accepteren is dat hun eigen keuze. Daar niet over kunnen praten zorgt alleen maar voor meer harm. Als je dat zelf ook niet wilt, moet je niet op topics in een RC subforum reageren natuurlijk.

Elke benzo is deels slaapverwekkend, deels angstremmend en deels spierverslappend. Alleen de ene leunt meer naar het een en de ander leunt meer naar het ander. Xanax staat algemeen te boek als angstremmer, niet als slaapverwekkend. Dat het voor jou niet slaapverwekkend kan zijn zeg ik dus niet, maar dat is niet de hoofdwerking. Kijk maar eens op deze site bijvoorbeeld, daar staat xanax te boek als anxiolytic en niet hypnotic. https://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm

Dormicum staat er helaas niet tussen, maar een simpele Google search laat zien dat het te boek staat als zeer slaapverwekkend.

Overigens heb ik xanax vaak genoeg gebruikt, inclusief nog minstens 15 andere benzo's, en ik vond xanax juist een van de minst slaapverwekkende benzo's.

Ik snap niet zo goed waarom je nu zo heftig reageert en er vanalles loopt bij te halen wat helemaal niet relevant is. Heb je een beetje moeite om te bekennen dat je maar wat riep soms?

MacLeod en Twirley Bird vinden dit leuk.
  14. Woke-up-sticky

Haha het heeft betrekking op de inhoud maar niet op de werking? Dus als ik zeg dat ik een bepaalde xtc pil ken en dat het prima is om tien te nemen speculeer ik niet?!

Als ik nog een reactie geef ga je mij dan ook dreigen met sancties?

Ik zag in een ander topic ook al dat je argumenten graag laat liggen in ruil voor termen als arrogant en bijdehandje.

Een hypnotisch middel is trouwens niet hetzelfde als een slaapverwekkend middel.

Als je de verschillen niet kent uit ervaring, prima maar ga lekker op een ander projecteren. Met je 15 benzo’s, wil je nu een sticker?

Bijdehandje of buitenbeentje?

15. Psychedelibee

Ga lekker ergens anders trollen man, ik heb nergens sancties genoemd...

16. ATGC

ATGC Experimenterende gebruiker

Off topic want geen RC, maar Mida is wel een beul qua benzo's, bam en je bent weg. Het wordt ook veel aan terminale patiënten gegeven vanwege de extreme werking die onrust gelijk in de kiem smoort.

Eti is inderdaad een gaapmiddel van jewelste, maar misschien zijn de standaard doses van 1-2 mg te zwaar voor angstremming?

17. Twirley Bird

Twirley Bird Belezen gebruiker

Midazolam neus spray is slechts 2.5 of 5mg daar val je niet van in slaap.

Maar van de RC's zou ik voor flubromazolam gaan. Je hebt heel weinig nodig misschien is daarom phenazepam slimmer makkelijker te doseren en het sederend effect valt mee je hebt immers al tolerantie begrijp ik.

Succes met je zoektocht!

Woke-up-sticky vindt dit leuk.
  18. Tevil19

Tevil19 Belezen gebruiker

Hypnos betekent slaap en hypnosis betekent in slaap brengen in het Grieks. Dus het lijkt mij dat een hypnotisch middel hetzelfde betekent als een slaapopwekkend middel.

On topic: Alle benzodiazepinen hebben zoals gezegd hypnotische, angstremmende en spierontspannende werking. Veel(wellicht allemaal) veroorzaken amnesie. Dit had ik heel erg bij flubromazepam. Ik ben echt een paar dagen helemaal kwijt. Dus die RC raad ik ten zeerste af. Ik zou dan eerder voor etizolam of diclazepam gaan. Wees wel voorzichtig met RC benzodiazepinen aangezien er minder onderzoek naar is gedaan en weinig ervaringen.

Neo-Shulginist en Mezelf vinden dit leuk.
  19. Lichtjeshemel

Lichtjeshemel Experimenterende gebruiker

Midazolan is inderdaad potent spul, maar ik zou het niet recreatief noemen. Net als bijvoorbeeld flubrozemapam veroorzaakt ook dit medicijn geheugenverlies.

Ik heb het een paar keer gekregen tijdens een medische behandeling, je wordt er een beetje doezelig van (sommige mensen vallen in slaap, dat had ik dan weer niet), het is wel relaxed maar niet per sé ‘leuk’, en achteraf herinner je je bijna niks. Ik weet bijvoorbeeld dat ik bij een van die behandelingen het pilletje in kamer 1 kreeg, en de behandeling zelf was in kamer 2. Maar ik weet echt niet meer hoe ik van kamer 1 naar 2 ben gegaan, en ook niet hoe ik van kamer 2 naar de wachtkamer ben gegaan. :tongueout: Ik herinner me het moment dat ik het pilletje kreeg en het moment dat mijn vriend me naar zijn auto bracht, maar alles daar tussenin is weg. Heb alleen wat vage herinneringen van dat ik in een stoel lag en muziek luisterde.

Bij een medische ingreep is dat wel prettig, maar dit lijkt me niet fijn om op normale dagen te hebben. Wie weet wat voor belachelijke dingen, met gevolgen vandien, je doet of zegt zonder het je achteraf te herinneren... lijkt mij geen heel gewenst effect.

Oxazepam vond ik wel rustgevend, maar niet slaapverwekkend. Dat is alleen geen RC maar een gewone benzo :)

20. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker Donateur

Ik heb eens Midazolan gehad bij een darmonderzoek (endoscopie) maar kan me door dat middel niks meer van het onderzoek herinneren en daar ben ik heel blij mee!

Lichtjeshemel vindt dit leuk.
  21. Eve's drop

Eve's drop Experimenterende gebruiker

Ik kan geen vergelijking maken tussen de RC benzo's maar ik heb toevallig gisteren een voor mij totaal nieuw middel geprobeerd genaamd flunitrazolam. Ik heb vroeger veel stims misbruikt en heb denk ik een aantal keer op het randje van verslaving gezeten maar toch altijd sterk genoeg geweest om zulke verslavingen de baas te blijven en zelfs de rookverslaving ben ik de baas geworden. Alleen wiet is bij mij een verslaving die de rest van alle verslavingen onder de duim lijkt te houden.

Enfin wat betreft flunitrazolam, what the actual f#ck is dat voor een paardemiddel. Ik heb niet zo heel veel benzodiazepine ervaring maar heb wel de laatste tijd wat oxazepam en temazepam gebruikt puur op recreatieve manier met een hertog jan prestige en een paar hit's van m'n dynavap. Vind er niet zo heel veel aan maargoed toch expirimenteer ik graag met stofjes dus zodoende na veel research hier en andere forum's kwam ik uit op het schijnbaar gevaarlijke goedje flunitrazolam en dan ben ik er razendbenieuwd naar uiteraard haha dus zo gezegd zo gedaan en sneller dan je bol bestelling heb je allerlei RC's op je deurmat wat eerlijk gezegd best wel absurd is maar dat terzijde. Ik heb dit besteld en verteld tegen mijn partner dat ik dit ging proberen en welke dosis ik ongeveer ging nemen. Heb als eerste een 0.25mg pellet onder m'n tong laten smelten en merkte na een uur vrij weinig waarschijnlijk omdat ik er teveel van zou gaan verwachten dus ongeduldig als ik ben trap ik er zo nog 2 onder mijn tong. Juist ja ik hoor mezelf nog denken is dit wel zo slim maar de innerlijke junk in mij ziet er geen gevaar in.

Na ongeveer 45 min bekruipt mij een gevoel van paniek en ik weet dat dit dus het middel gaat zijn wat begint te werken en probeer mijzelf wat te kalmeren maar ik krijg er de eerste minuten geen vat op en voel ook mijn hartslag ontzettend omhoog gaan wat dus het paniekgevoel nog duidelijker laat doorschemeren. Ik trek mij even terug en ga op het toilet zitten en focus mij even op het gevoel wat ik op dat moment ervaar. Ik voel dus paniek aankomen wat blijkbaar door de ontwetendheid van de substantie komt en denk aan de verhalen over toevallen door deze drug en ineens BAM! een heerlijk gevoel zorgeloosheid overtreft de beginnende aanval van paniek en ik krijg het intense hypnotiserende effect van de veel te hoge dosis flunitrazolam en geef mezelf over aan de euforie. Ik had wat moeite met recht lopen maar zeker geen totale desoriëntatie. Uit de reactie van mijn partner af te lezen was goed te zien dat ik onder invloed was maar ik had zelf het idee dat ik nog wel redelijk kon functioneren wat dit spul misschien nog wel erg gevaarlijk kan maken bij een beetje tolerantie. Ik heb niet het gevoel gehad dat ik perse wilde slapen maar toch wel naar bed gegaan waar ik alles zeer wazig ervaarde maar het voelde echt heel erg kalm aan en ik kwam vooral behoorlijk stoned over en het voelde erg relax. Eenmaal gaan liggen was ik binnen no time in slaap gevallen maar nu komt dus het verhaal wat best wel zorgwekkend is over deze drugs. Het schijnt dat mijn ademhaling behoorlijk minimaal werd wat inderdaad erg past in het plaatje van downers en dat ik na ongeveer 2 uur lang heel zacht ademhalen begon te snurken wat ik altijd wel doe maar na een ferme tik van vrouwlief dan hou ik er wel mee op. Nu was er geen reactie mogelijk en hield het snurken dus niet op (kijk dus echt uit met slaapappneu en dit middel).

Na een 8 uur geslapen te hebben werd ik wakker met nog een beetje katerig gevoel en een beetje hoofdpijn. Nu na ongeveer 16 uur later voel ik nog steeds een lichtelijk therapeutisch effect en is mijn ochtend eigenlijk prima verlopen met min of meer een behoorlijke glimlach op mijn gezicht omdat dit echt een zeer fijne ervaring was.

Ik moet wel zeggen dat ik nu nog 22 van die zoetjes over heb die ik na deze ervaring allemaal wil opsnoepen maar dat zeer zeker nooit meer ga doen omdat ik mezelf daartegen wil behouden. Ik ga ook zeker niet de rest van alle research chemicals proberen maar ik vond dit wel een leuke uitdaging.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2019
Laden...