• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Wat is socialer / leuker voor feestjes?

Wat is socialer / leuker op feestjes?

• Alcohol

Stemmen: 7 11,5%
  • MDMA

Stemmen: 44 72,1%
  • MDA

Stemmen: 0 0,0%
  • 2-CB

• Lachgas

Stemmen: 1 1,6%
  • LSD

• 3-MMC

Stemmen: 5 8,2%
  • Paddos

• Nuchter

Stemmen: 4 6,6%

• Totaal aantal stemmers
    61
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Pjotr777

Bewuste gebruiker
Staat er niet bij maar denk dat ik voor 6-apb ga. Kom je makkelijk het hele feest mee door, hoe lang het ook duurt (geen gedoe met bijnemen). En minder wazig dan mdma/xtc maar toch het entactogene/sociale.

KaapStad

Experimenterende gebruiker
Zojuist op MDMA gestemd, maar misschien dat ik toch de voorkeur voor 3-mmc zou geven, met hetzelfde argument als @StraatPiraat. MDMA is zeker erg sociaal, maar de vlagen waarin je erg hard gaat, komt er bij mij in ieder geval weinig zinnigs uit! :tonguewink:

Helaas mis ik 4-HO-MiPT in het rijtje; afgelopen vrijdag weer eens samen met goede vriend (en vaste medetripper) een pellet 4-HO-MiPT genomen. Beiden zijn we er van overtuigd dat 4-HO-MiPT (in niet te extreme dosissen) super geschikt zou zijn voor (huis)feestjes en om heel de avond lekker op te lullen!

Flualhamdulillam

Badass junkie
Helaas mis ik 4-HO-MiPT in het rijtje; afgelopen vrijdag weer eens samen met goede vriend (en vaste medetripper) een pellet 4-HO-MiPT genomen. Beiden zijn we er van overtuigd dat 4-HO-MiPT (in niet te extreme dosissen) super geschikt zou zijn voor (huis)feestjes en om heel de avond lekker op te lullen!
Ik heb toevallig vorig weekend ook 4-HO-MiPT getest! 20mg pellet 😊. Ik was ook aangenaam verrast over de euforische trip. Met weinig verlichting, man... Die visuals waren echt een van de mooiste die ik heb ervaren tot nu toe! Ik dacht er toen ook aan, ik denk dat het zich best goed leent voor een chille feest setting!

KaapStad

Ik heb toevallig vorig weekend ook 4-HO-MiPT getest! 20mg pellet 😊. Ik was ook aangenaam verrast over de euforische trip. Met weinig verlichting, man... Die visuals waren echt een van de mooiste die ik heb ervaren tot nu toe! Ik dacht er toen ook aan, ik denk dat het zich best goed leent voor een chille feest setting!
Haha wat leuk en toevallig! Ja, 4-HO-MiPT is geweldig, heb het zelf nu 3 keer gedaan, telkens 1 hele pellet. Het enige nadeel is dat ik soms wat heftige bodyload (wat druk op de borst, ietwat verzwaarde ademhaling) en lichte misselijkheid ervaar. Het is een hele fijne, chille en best 'geaarde' trip, waar ik op 4-HO-MET bijvoorbeeld veel in m'n eigen hoofd zit.

Een lage dosis -MiPT is zeker wel te handelen op een feestje!😁🙃

Flualhamdulillam

Badass junkie
Het enige nadeel is dat ik soms wat heftige bodyload (wat druk op de borst, ietwat verzwaarde ademhaling) en lichte misselijkheid ervaar.
Hmmm dat is vervelend! Hier heb ik die ene keer geen last van gehad nog. Misselijkheid komt helaas bij best veel mensen voor tijdens (de come up van) een trip. Ooit gemberthee geprobeerd? Stofjes in gember zorgen ervoor dat de ‘misselijk-signaaltjes’ van je maag naar je brein sterk geremd worden. Waar ik altijd goed misselijk werd tijdens een truffel come up, heb ik nergens last van sinds ik gember thee drink tijdens het innemen. Works like a charm 😁

StraatPiraat

Wijs gebruiker
Hmmm dat is vervelend! Hier heb ik die ene keer geen last van gehad nog. Misselijkheid komt helaas bij best veel mensen voor tijdens (de come up van) een trip. Ooit gemberthee geprobeerd? Stofjes in gember zorgen ervoor dat de ‘misselijk-signaaltjes’ van je maag naar je brein sterk geremd worden. Waar ik altijd goed misselijk werd tijdens een truffel come up, heb ik nergens last van sinds ik gember thee drink tijdens het innemen. Works like a charm 😁
Gember tip kan ik erg aanraden, vroeger toen ik klein was gaf moeders me wanneer ik ziek was altijd soep met een goeie bult gember erin. Smaakt lekker en doet wonderen voor de misselijkheid!

Mollyman

MDMA voor het begin. Maar na 4 á 6 uur wordt je een zombie en kan niemand meer normaal praten. Daarom stem ik voor 3mmc.
Hmm,
Daar heb je wel een punt.
Maar is het niet zo dat met meowmeow sommige mensen aggressief kunnen worden, of is dat niet zo.
Ik heb t zelf nog niet vaak gebruikt.

Mollyman

Staat er niet bij maar denk dat ik voor 6-apb ga. Kom je makkelijk het hele feest mee door, hoe lang het ook duurt (geen gedoe met bijnemen). En minder wazig dan mdma/xtc maar toch het entactogene/sociale.
Ik werd anders van 6-apb behoorlijk wazig.
Het is toch een beetje psychedelicer dan 5-mapb.
Misschien was 200mg een te hoge dosis

Mollyman

Zojuist op MDMA gestemd, maar misschien dat ik toch de voorkeur voor 3-mmc zou geven, met hetzelfde argument als @StraatPiraat. MDMA is zeker erg sociaal, maar de vlagen waarin je erg hard gaat, komt er bij mij in ieder geval weinig zinnigs uit! :tonguewink:

Hmm ik ken deze drug nog niet (goed).
Het lijkt erop dat ik binnenkort weer eens een feestje moet geven :)

Mollyman

Je kan h
Of je neemt hooikoorts medicijnen (antihistamine) werkt altijd.

Mollyman

Normaal gesproken MDMA... maar als je een bijzonder relaxte groep hebt zoals op Psy-Fi dan is gezamenlijk aan de LSD misschien nog wel toffer...

Als mensen niet open staan voor andere drugs blijft alcohol ook altijd nog wel leuk voor een feestje...
Tuurlijk maar ik heb onder mijn vrienden het taboe met mdma al gebroken.
LSD lijkt me misschien wel wat heftig op een feest voor onervaren trippers.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik houd wel van pep op feestjes maar sommige mensen worden echt irritant ervan.
Ligt dat dan echt aan de pep of aan de onderliggende problematiek en negatieve persoonlijkheidstrekjes van de gebruiker die dan naar boven komen?

Ik vind coke bijvoorbeeld zowat een waarheidspoeder aangezien dat het inflatie kan geven aan iemands ego. Dan zie je vaak ook hoe mensen echt zijn want hun remmen vervagen immers na het snuffelen van wat Colombiaanse cultuur.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Tuurlijk maar ik heb onder mijn vrienden het taboe met mdma al gebroken.
LSD lijkt me misschien wel wat heftig op een feest voor onervaren trippers.
Ik zou onervaren trippers ook zeker niet aanraden om zomaar op een feestje LSD te gebruiken. Excuses als het zo over kwam. Als je wat ervaring hebt, en je hebt een bijzonder feestje waarbij het sociaal geaccepteerd is om te trippen dan kan het echt bijzonder zijn. Als dat allemaal niet het geval is zou ik het zelf lekker bij mdma of een biertje houden...

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik werd anders van 6-apb behoorlijk wazig.
Het is toch een beetje psychedelicer dan 5-mapb.
Misschien was 200mg een te hoge dosis

Hoor dit vaker, 6-APB psychedelischer dan MDMA, vind ik zelf juist niet. Vind het helderder dan M, minder waus en minder neiging tot hallucinaties. Ken wel mensen die er flink van gingen trippen bizar genoeg, lijkt echt heel persoonlijk.

Van dit lijstje heb ik gestemd op good old MDMAAA maar denk dat LSD in de juiste context (psy-party) ook fantastisch bijzonder moet wezen, nog geen ervaring mee. :) Nóg. Daar ga ik komend jaar iets aan veranderen hoop ik.

CuriousExplorer

Badass junkie
Hoor dit vaker, 6-APB psychedelischer dan MDMA, vind ik zelf juist niet. Vind het helderder dan M, minder waus en minder neiging tot hallucinaties. Ken wel mensen die er flink van gingen trippen bizar genoeg, lijkt echt heel persoonlijk.

Van dit lijstje heb ik gestemd op good old MDMAAA maar denk dat LSD in de juiste context (psy-party) ook fantastisch bijzonder moet wezen, nog geen ervaring mee. :) Nóg. Daar ga ik komend jaar iets aan veranderen hoop ik.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dom werd van 1C-P-LSD en dingen uitleggen behoorlijk lastig werd. Kan mij echt geen gespreken voorstellen met allemaal mensen die dit voorhebben :fearscream::tearsofjoy:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb voor MDMA gekozen, maar dat spul kan ook behoorlijk klef worden. Soms is dat toch net niet helemaal gepast. Maar als iedereen MDMA op heeft dan is iedereen behoorlijk klef dus dan komt het wel goed. Dus hangt er een beetje van af of iedereen in dezelfde vibe zit.

fffffffffffffff

Belezen gebruiker
misschien een idee om een tweede poll te maken met een paar andere stofjes, en dan later nog een met de top 5 / top 10. of een nieuwe poll met nieuwe stofjes en die top 4 van deze poll?
ik zou zelf opties willen zien als; speed, 2-FA, 4-FA, Ritalin, Cannabis, Kratom, een van de vele benzos misschien, Ketamine, MXE, DMT, poppers, GHB/GBL

Neo-Shulginist

Badass junkie
misschien een idee om een tweede poll te maken met een paar andere stofjes, en dan later nog een met de top 5 / top 10. of een nieuwe poll met nieuwe stofjes en die top 4 van deze poll?
ik zou zelf opties willen zien als; speed, 2-FA, 4-FA, Ritalin, Cannabis, Kratom, een van de vele benzos misschien, Ketamine, MXE, DMT, poppers, GHB/GBL
Kan gewoon in de reacties toch?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dom werd van 1C-P-LSD en dingen uitleggen behoorlijk lastig werd. Kan mij echt geen gespreken voorstellen met allemaal mensen die dit voorhebben :fearscream::tearsofjoy:

Ik zou denk ik m’n dosis ook drastisch aanpassen dan, in het openbaar. Ik herken de domheid en verwardheid namelijk lol, ik werd op een goeie dosis LSD letterlijk te dom om de kraan van mijn eigen bad te snappen, laat staan dat ik publiek met onbekende mensen had kunnen communiceren. :wink: Ik denk dat ik max voor 100 ug zou gaan op zo’n psy-feest, in ieder geval de eerste keer. Maar misschien is al teveel communiceren ook wel helemaal niet nodig… mensen om je heen zitten toch in een zelfde soort space, van de muziek genieten en gewoon met elkaar ‘zijn’ zal wellicht al voldoende zijn!

KetaKech

Belezen gebruiker
Hmm,
Daar heb je wel een punt.
Maar is het niet zo dat met meowmeow sommige mensen aggressief kunnen worden, of is dat niet zo.
Ik heb t zelf nog niet vaak gebruikt.
Heb ik zelf nog nooit gezien! Ik zie dat in mijn omgeving echter ook niet gauw met coke, speed of drank. Omdat ik voornamelijk met chille mensen probeer te hangen 🤙

Hardcore_frk

Badass junkie
Ligt dat dan echt aan de pep of aan de onderliggende problematiek en negatieve persoonlijkheidstrekjes van de gebruiker die dan naar boven komen?

Ik vind coke bijvoorbeeld zowat een waarheidspoeder aangezien dat het inflatie kan geven aan iemands ego. Dan zie je vaak ook hoe mensen echt zijn want hun remmen vervagen immers na het snuffelen van wat Colombiaanse cultuur.
Maar ik vind absoluut niet dat iedereen arrogant wordt van coke. Dat is dan al je karakter, of juist niet (compensatiegedrag).

De mensen waar ik mee gebruik zijn heel relaxed en worden over het algemeen heel openhartig en begripvol. Je merkt wel dat er meer de waarheid wordt verteld, maar eigenlujk altijd wel op een respectvolle wijze naar elkaar toe. Daar komen geregeld hele mooie gesprekken uit, waar je op een later met ook echt inzichten uit kunt halen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan