1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat kan ik tegen Speed beeltjes doen

Discussie in 'Speed' gestart door Kila, 28 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Kila

Kila Newbie

Hallo dames en heren
    Wie heeft het zelfde probleem als mij
    Ik gebruik afentoe 3 a 4 in het jaar speed liever niet zo vaak om dat ik onder de beeltjes komt te zitten nu is mijn vraag wat doen jullie er aan het weg te houden of rustig te houden zo dat het niet erger word

Als het bij mij op komt zetten pak ik meestal een louwe douche zonder zeep

Ik douche me zelf om de dag in algemeen

Wat of welke zalf andere crème is het beste te gebruiken wat doen jullie er tegen

een lieve mailtje is altijd welkom ik hoor graag iets liefs van jullie

Als vast heel vriendelijk bedankt om mijn forum te lezen

Xxxx kila

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Wat zijn beeltjes?

tom w vindt dit leuk.
  3. Bas

Bas Wijs gebruiker

Ze bedoelt volgens mij bultjes.

Als die bultjes (hoe zien ze er eigenlijk uit?) pas komen nádat je pep op hebt, dan zou een logische verklaring kunnen zijn dat het komt door de chemische (afval)stoffen uit de pep. Net zoals je puisten krijgt van pep en je zweet gaat stinken naar pep, etc. Het zijn de afval stoffen die je lichaam wilt verwerken en eruit wilt hebben. De ene persoon is hier meer gevoeliger voor dan de andere, dus de 1 krijgt wel puisten/bultjes en de ander niet.

Als je de bultjes krijgt na de pep en je hygiëne verder naast een gezonde voeding in orde is, dan zit ik nog met een paar vragen. Hoe zien de bultjes eruit? Wat is de kleur/omvang/dikte, etc van de bultjes? En waar komen de bultjes voornamelijk voor (op je lichaam)? Hoe lang blijven de bultjes zitten en blijven er littekens achter als ze weggaan?

Gebruik je iets qua medicijnen of een bepaalde voeding wat dit ook kan veroorzaken?

Lytje pole, Fenrir en De Dunne vinden dit leuk.
  4. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Bultjes van pep?

Als je als puber/jongvolwassene aanleg hebt voor acne kan pep dit verergeren maar voor de rest krijg je volgens mij geen bultjes van pep.

Laden...