Wat luister je nu? (hardere stijlen)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Bas

Wijs gebruiker
Zoals de titel het aangeeft, een leuk topic vol met muziek in de genre: hardstyle, rawstyle, hardcore, terror en de overige genres die ertussen zitten.

Geeft verder ook een leuke verzameling betreft deze muziek, voor degene die het luisteren! <3 (:

Bas

Wijs gebruiker
:raisedhands2::raisedhands2::raisedhands2:

PS: YT links kan je gewoon plakken, je hoeft verder niets te doen aan het bericht, hij pakt het filmpje van zelf. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het prima als je een apart topic hebt om de hardere stijlen in te posten, maar als je nummers tegelijkertijd in beiden gaat plaatsen ga ik jouw topic toch echt sluiten. Je weet zelf dat we hier niet aan dubbel posts doen, dus kies maar want anders is je feestje snel klaar.

• Like
Waarderingen: Bas
V

Verwijderd lid 131925

Gast
Deze gaat nu op repeat onderweg naar werk:
1:55 ......holy shit :blackheart:

• Like

Zwijgrecht

Bewuste gebruiker

Lekker mainstream maar doet me altijd denken aan dominator 2014, Metropolis of Massacre ,waar ik helemaal uit m'n stekker ging bij angerfist tijdens de warmste dag van het jaar. Sommige feestjes blijven je bij, en dat terwijl iedereen zo tam was als een konijn door de hitte

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Verkeerde been uit bed gestapt?
Nee hoor, dubbel posten doen we hier niet aan zoals jullie allemaal wel zouden moeten weten. Vandaar mijn opmerking dat het niet nodig is om hetzelfde nummer tegelijkertijd in 2 topics te gaan posten.

V

Verwijderd lid 131925

Gast
Wmb één van de dikste nummers dit jaar uitgebracht. Instant kippenvel na talloze luisterbeurten:

Zwijgrecht

Bewuste gebruiker

Niet helemaal volgens t topic maar kwaliteit is prima en,

Wie o wie kan me vertellen waar ik deze set kan vinden? Bulletproof vs Partyraiser en later f noize. Heb de zolen onder mn nikies getrapt het hele uur lang

Bas

Wijs gebruiker

Niet helemaal volgens t topic maar kwaliteit is prima en,

Wie o wie kan me vertellen waar ik deze set kan vinden? Bulletproof vs Partyraiser en later f noize. Heb de zolen onder mn nikies getrapt het hele uur lang
Dit is wel volgens het topic, lekkere nummers ook! <3

V

Verwijderd lid 131925

Gast
@Zwijgrecht Ja flink kut is dat, als een hele goede set niet opgenomen is :(
Denk dat dat ook gewoon bij deze het geval is. Helaas worden niet alle setjes opgenomen!

Zwijgrecht

Bewuste gebruiker
@Zwijgrecht Ja flink kut is dat, als een hele goede set niet opgenomen is :(
Denk dat dat ook gewoon bij deze het geval is. Helaas worden niet alle setjes opgenomen!
Helaas, ja dat is klote.

Maar kan me heugen van vroeger dat er een bepaalde site was speciaal voor live DJ sets waar ook heel veel hardcore op stond. Toen downloadde ik veel hardstyle muziek maar eenmaal de 18 gepasseerd heb ik het licht gezien:tonguewink: Kent iemand deze site toevallig, was gewoon direct download.

V

Verwijderd lid 131925

Gast
Helaas, ja dat is klote.

Maar kan me heugen van vroeger dat er een bepaalde site was speciaal voor live DJ sets waar ook heel veel hardcore op stond. Toen downloadde ik veel hardstyle muziek maar eenmaal de 18 gepasseerd heb ik het licht gezien:tonguewink: Kent iemand deze site toevallig, was gewoon direct download.
Waarschijnlijk bedoel je livesetdatabase: www.lsdb.nl

Zwijgrecht

Bewuste gebruiker
Ik vind de sporthallen zuid veelste gevaarlijk, ben een keer halverwege de tribune naar beneden gesodemieterd omdat alles zo spekglad was op de trap:P Was geen pretje

• Like

Bas

Wijs gebruiker
Ik vind de sporthallen zuid veelste gevaarlijk, ben een keer halverwege de tribune naar beneden gesodemieterd omdat alles zo spekglad was op de trap:P Was geen pretje
Dit had ik meerdere malen in de SilverDome in Zoetermeer. Betonnen trappen met metalen strips op de randen wat er dus voor zorgt dat je direct op je bek gaat. Leuk om snel naar beneden te gaan, maar t geeft wel een flinke opdonder. :P

Bovenaan