Wat luister je nu?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Chimera

Bewuste gebruiker
Dit topic doet het vaak wel goed, ook leuk om eens wat nieuwe bands op te doen trouwens.

Nine Inch Nails - Eraser

\m/ rock on!

Chimera

Bewuste gebruiker
Aan je :grin: te zien is het een goeie band.. Dus ik ben gelijk maar 6 cd's aan het downen :sunglasses:

Ik luister mijn laatste en dan ben ik out of here

Pluizig en Blauw - Koekkiemonster :beer:

Chimera

Bewuste gebruiker
Ik luister van Chopin naar Slipknot, zolang het muziekaal of textueel goed inelkaar zit, vind ik het vaak goed. Dus geen house oid.. bah bah

Diablo - Hollow Point

Ikke werken :wave:

matthijs

Badass junkie
ik luister nu naar http://3voor12.vpro.nl/3voor12/index.jsp > webradio Outer Limits. Bij de Luisterpaal hebben ze vaak ook leuke cds. En je kunt allerlei live optredens bekijken op die site. Een aanrader
Ja geweldige site he, voor als je van alternatieve muziek houdt. Ik luister momenteel naar babyshambles, de band van pete doherty, die mafkees die samen met elton john optrad tijdens life aid. Is eigenlijk nogal kut...teveel crack gerookt....
Ik luister de laatste tijd weer veel naar the pixies, maar ook veel hiphop, duvelduvel enzo :grin:

Chimera

Bewuste gebruiker
Ik had wat anders verwacht van die band, maar het is wel lekkere muziek thanks

Korn - Somebody Someone

Mac...

Badass junkie
sensation black. Pas 3 maanden op me pc staan en nog nooit geluisterd, dus vond ik het nu wel eens tijd worden. Moet echt supervet zijn, maar hoor het nog niet.

Krs

Bewuste gebruiker
kanye west - golddigger vind dat echt een geweldig nummer en vraag me niet waarom :P

spacekonijn

Badass junkie
mathijs zei:
Hmmm...nou ik moet zeggen....ik heb ook stukken liever Prince dan hardcore :grin:
ik vind het allebij niet echt :hearteyes:

soms is hardcore wel leuk om ff helemaal gek te doen maar snap nooit hoe mensen dat langer dan 30 minuten volhouden hehe

roaren*

Bewuste gebruiker
Matafix - Big City Life .. moet je es dln egt mooi nummer.. het doet me echt nadenken over alle diepzinnige dingen :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan