Wat luister je nu?

BelowTheFlow

Wijs gebruiker

Leuk hoe deze inwoner van Amsterdam bij mij altijd een fijne snaar raakt ! Zelfs vanuit Taipei !

-Rataplan-

Bewuste gebruiker
3 jaar geleden gezien op night of the proms Kosijde. Ik had nooit eerder aandacht besteed aan zijn muziek maar was overdonderd door zijn stem, niet te vergelijken met op video, in het echt klinkt hij magisch. Een andere reden waarom ik mij dat zo goed herinner is dat dezelfde avond wij naar zijn optreden aan het kijken waren zijn vrouw een ongeluk had in Italië. Hij is toen direct naar Italië gegaan en was er niet meer bij bij de volgende avonden van night of the proms. Ondertussen zingt hij wel terug denk ik.

Laatst bewerkt:

-Rataplan-

Bewuste gebruiker
Hardcore heeft in de jaren 90 een korte boost aan populariteit gehad. Niet alleen in Nederland en Italië maar in heel Europa inc. België. Ik kleedde mezelf als gabber en ben naar shadowlands geweest om te gaan hakken. Dus ik begrijp deze gasten. En de trucks in de clip zijn badass.

Deadwing

Bewuste gebruiker
Yep, veel Bruce Lee films gezien daar😉 was erg inspirerend 😂
Dat is heel lang geleden! Ik kom zelf niet uit Tilburg trouwens maar ben wel vrij vaak naar concerten in Noorderlicht geweest. Ik vind 013 als zaal nu ook zeker wel ok maar het is voor mij toch geen Noorderlicht.

Eerste optreden daar voor mij was Chris Isaak in 1987. Geweldig optreden. Ik heb zijn handtekening nog! Was nog voor de Wicked Game hit rond 1990. Toen heb ik hem nog een keer in Noorderlicht gezien. Good times!

-Rataplan-

Bewuste gebruiker
Yep, veel Bruce Lee films gezien daar😉 was erg inspirerend 😂
Altijd grote fan geweest van Martial Arts films, Bruce Lee was net iets voor mijn tijd maar ik heb wel Enter the dragon gezien. Camera's draaiden toen aan 24 fps. Maar Bruce Lee kon zo snel slaan en schoppen dat het niet op de film stond. Als Belg ben ik dan ook trots op Jean-Claude Van Damme. Die Bensh pressed met 160 KG. Zelf heb ik Savate en Jiu Jitsu gedaan. In mijn glorie dagen kon ik een split doen zoals Van Damme.

Dus hier, ik had het al eens gepost maar mooie muziek met spectaculair beeld mag wel eens 2 keer opduiken.

Bovenaan