Bofkont. Dat is dan de oude zaal nog geweest.
Live gezien in Noorderlicht in 1996 of 95. Is nu 013. Wat was hij goed!
Die kende ik alleen van Charlotte de Witte. Mooi het origineel te horen en dat al in 1990..😳
Ja, Noorderlicht wat daarvoor een bioscoop was.Bofkont. Dat is dan de oude zaal nog geweest.
Yep, veel Bruce Lee films gezien daar😉 was erg inspirerend 😂Ja, Noorderlicht wat daarvoor een bioscoop was.
Dat is heel lang geleden! Ik kom zelf niet uit Tilburg trouwens maar ben wel vrij vaak naar concerten in Noorderlicht geweest. Ik vind 013 als zaal nu ook zeker wel ok maar het is voor mij toch geen Noorderlicht.Yep, veel Bruce Lee films gezien daar😉 was erg inspirerend 😂
Altijd grote fan geweest van Martial Arts films, Bruce Lee was net iets voor mijn tijd maar ik heb wel Enter the dragon gezien. Camera's draaiden toen aan 24 fps. Maar Bruce Lee kon zo snel slaan en schoppen dat het niet op de film stond. Als Belg ben ik dan ook trots op Jean-Claude Van Damme. Die Bensh pressed met 160 KG. Zelf heb ik Savate en Jiu Jitsu gedaan. In mijn glorie dagen kon ik een split doen zoals Van Damme.Yep, veel Bruce Lee films gezien daar😉 was erg inspirerend 😂