• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Wat luister je wanneer je boos bent ?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

wobble

Badass junkie
Wat is jou fav nummer wanneer je zwaar pissed of ben ? zelf hou ik dan wel vaak vaan agressieve muziek :P

zoals

seymourebutes

Experimenterende gebruiker
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Mijn voorkeur gaat uit naar hiphop met diepe bass, als ik dat opzet rond middernacht heel zachtjes. Nou dan breekt de hel los. Dus ik zoek hiphop nummers van goeie kwaliteit (geen youtube)

Ketaboy

Bewuste gebruiker

Hoe bozer ik ben hoe blijer en hyper de muziek moet worden. Vaak een stevig dosis Japanse eurobeat doet opklaren. Dit soort spul:

Drientje

DF-koning

Genoeg bass om de agressie eruit te gooien en warme lieve klanken om me weer lief te laten worden.

Immo

Badass junkie

Als ik erg boos ben wil ik geen muziek horen, dan hou ik meer van stilte.

shokora

Wijs gebruiker

Ik ben niet vaak boos maar als ik dat wel ben vind ik dit een geweldig nummer om even helemaal op los te gaan. Geweldige agressieve lyrics ook :P

[youtube]uLSA-zI18eE[/youtube]

Sayuran

Newbie

Infected mushroom ftw! :grin:

Maar als ik boos ben draai ik eigenlijk niet vaak muziek. Klein jointje en dan is de boosheid meteen weer weg, vaak zelfs nog voor ik 'm op steek.

Lauu

Badass junkie

heb niet echt muziek speciaal voor een emotie...ik luister gewoon wat ik leuk vind op dat moment... :) kan zoveel zijn...vaak wel vormen van hardcore...meestal Industrial of Early hc maarja dat luister ik vrijwel altijd

Deranged

Badass junkie

Als ik ooit boos zou zijn zou ik Bassie en Adriaan luisteren denk ik.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

Als ik boos ben, wat niet vaak voor komt, dan luister ik dit:
Oomph! - Augen auf
Soulfly - Jump da fuck up
Das Ich - Keimzeit
CoB - Needled 24/7
Cof - From the cralde to enslaved
Cannibal Corpse - Make Them Suffer
Devildriver - Clouds Over California

En aangezien het echt lang geleden is dat ik dit heb gehoord ben ik lang niet meer boos geweest. Maar als ik dit op heb staan blijf dan maar uit de buurt. :P

Oom Klaas

Badass junkie

nicolai zei:
iets van boudewijn de groot of the beatles ofzo
Exact wat ik wou zeggen, alleen bob dylan wou ik er nog bij zetten...

Alleen ben ik eigenlijk nooit boos, kom echt heel zelden voor.

Finesse*

Belezen gebruiker

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BPtcDWh_fwA&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BPtcDWh_fwA&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

This will get you fired up.. :grin:

Finesse*

Belezen gebruiker

Ja, gruwelijk toch?

Limewax is de trots van ons kleine kikkerlandje. Die man maakt gestoorde shit. :beer:

J

JH5L7H7B356LKG

Gast

Boos zijn en dan afreageren op muziek...

In iedergeval, ik doe het eigenlijk nooit op die manier :P , alleen ik kan het me wel voorstellen bij dit lied:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/W_eCIjr1Mb0&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/W_eCIjr1Mb0&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Het gaat eigenlijk om het stukje vanaf 1:15
You probally know why :rolleyes:

geekos

Bewuste gebruiker

Eminem maar limp bizkit - break stuff leg ek nu ook wel regelmatig op, ben nog altijd aan het twijfelen om te gaan kijken op werchter, gewoon voor eens volledig los te gaan op de klassiekers

Lauu

Badass junkie

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=i7AY1jyV5xo[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-QqigamlsHQ[/youtube]

bigles

Experimenterende gebruiker

Drientje zei:
Genoeg bass om de agressie eruit te gooien en warme lieve klanken om me weer lief te laten worden.
omg iemand met smaak voor muziek :stoned: :openmouth:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan