wat nu?

katje_28

Newbie
Hoi,

HEb bij mijn vriend een spuitje met heroine in zijn tas gevonden. Wat is nu slim om te doen? Hem ermee confronteren? of niks. Heb al regelmatig mijn vermoedens uitgesproken, gezegd dat ik hem niet zou laten vallen. Maar steeds was het nee natuurlijk niet. Maar goed ben natuurlijk gaan zoeken omdat mijn vermoedens erg sterk waren en ik spuitplekken zag.
Hoop dat jullie tips hebben.

Katje

zommes

Badass junkie
Wat denk je zelf dat je nog kan doen?

Wat gaat er door je hoofd?

Als je vriend verslaafd is aan de heroine, ga je het nog wel heel erg moeilijk krijgen denk ik. Ikzelf heb geen vrienden die zo ver heen zijn met heroine, maar met andere drugs weet ik wel dat je aan verslaafden vrij weinig hebt. Ze liegen continu, zoals je al wel gemerkt hebt dus. Blijf dat onthouden in ieder geval, dat iedere belofte een valse is, totdat er echt resultaat is.

Gebruik je zelf ook? Laat je nu in ieder geval niet meeslepen. De enige die hem er vanaf kan helpen is hij zelf, helaas.

Ik zou hem er sowieso mee confronteren.

katje_28

Newbie
Heb hem ermee geconfronteerd, en ........ eindelijk gaf hij toe. Tja kon ook niet anders. Wat nu? morgen ga ik met hem mee naar de verslavingsarts. En dan zien we wel. Ik ga iig mijn best doen om mijn eigen grenzen te bepalen. Heb aan hem gevraagd of hij nu zijn best gaat doen om open tegen me te zijn.

Gebruik zelf niet, ga dat niet doen ook

zommes

Badass junkie
Ok.

Ik wens je heel veel succes ermee en ik hoop uiteraard dat het allemaal goed komt!

PS: In mijn leven heb ik een (ex)heroine-verslaafde echt goed gekend en die is er vanaf gekomen door zijn heil te gaan zoeken in Oosterse wijsheden, boedhisme & meditatie. Daar kan je namelijk ook ontzettend high van worden. Maar niet iedereen heeft er het geduld voor.

caatje

Badass junkie
topic katje_28in dit topic zeg je;
katje_28 zei:
Heb net ondekt dat mijn vriend weer (?) heroine gebruikt.
Toen we een relatie kregen gebruikte hij methadon, hij zou er toen mee gestopt zijn. Dit geloofde ik, uiteraard, had vertrouwen in hem. Oke hij heeft altijd een rugzak bij zich, is vaak weg, verteld dan niet wat hij doet. Heeft regelmatig gaatjes van spuitplekken, op armen en benen. Nu had hij de afgelopen dagen, blauwe plekken van spuiten op zijn benen. Heb hier natuurlijk naar gevraagd, was niks volgens hem.

Nu ben ik vandaag alleen thuis, rugzak is hier en wat heb ik gevonden spuitattributen en methadon. Wat nu te doen?????????
dit topic is van 16 juli. En nu vraag je weer het zelfde of begrijp ik dat verkeerd?

katje_28

Newbie
klopt toen had ik vermoedens nu weet ik het zeker. Dus zeker geen vage bullshit.
Beetje in de war ja dat ben ik wel

zommes

Badass junkie
Toen had je vermoedens?

In dat topic zeg je dat je er al met hem over gepraat heb en dat hij boos werd.

caatje

Badass junkie
katje_28 zei:
klopt toen had ik vermoedens nu weet ik het zeker. Dus zeker geen vage bullshit.
Beetje in de war ja dat ben ik wel

je vond in zijn tas zn spuitset. naaldtekens in zn armen, dat heb je zelf geschreven. Nu zeg je ineens dat het vermoedens waren. Hoe zot denk je dat we zijn?

zommes

Badass junkie
We willen je uiteraard alle steun geven die je van ons vraagt.

Maar mijn vraag is nu waarom je dit opnieuw post en zegt dat je hem er nog mee moet confronteren...?

katje_28

Newbie
omdat ik vanmorgen een spuit met inhoud heb gevonden, wist niet of hem opnieuw confronteren wijs was of dat ik iets anders kon doen. Maar goed hij heeft het nu toegegeven en verder weet ik het nog niet ......,
hij wil ermee stoppen (zegt ie) dus wat nu verder, wil hem uiteraard helpen maar ben ik niet erg naief daarin. Kortom nog een hoop om over na te denken.

caatje

Badass junkie
@katje, ik hoop dat je zelf ook wel begrijpt dat je niet echt geloofwaardig overkomt? Niet om je af te katten hoor maar voor mijn idee klopt het verhaal nu van geen kanten meer.

katje_28

Newbie
Laat maar, ga wel ergens anders op zoek naar raad. Nog bedankt voor al de opbouwende adviezen. Zoals ik al eerder zei ik (en mijn vriend) kunnen hier echt wat mee. En nee ik vind niet dat ik ongeloofwaardig overkom.

nutsss

Wijs gebruiker
Hoe iemand iets vraagt heeft invloed op het antwoord dat je krijgt.

Dus ik kan best begrijpen dat Katje deze vraag zo stelt om een antwoord te krijgen op het probleem waar het haar nu om gaat en niet om antwoorden te krijgen waar ze dus niet op zit te wachten. Of veroordelingen die dus niet helpen.

De geschiedenis of de waarheid is dan weer haar probleem om daar mee om te gaan en gaat ons niks aan.

Dat er toevallig een history op het forum staat is alleen niet zo slim van haar om dat te negeren maar ja...

give her a break

Moon

Bewuste gebruiker
een spuit met inhoud??!!?? Yeah right meid, ga ergens anders mensen lastig vallen met je bullshit verhalen dit slaat echt helemaal nergens op, je verhaal klopt van geen kant. :wave:

neboe

Experimenterende gebruiker
klopt het dat de kleur in die spuit (die moet minimaal 10cc zijn ) paars met gele stippen dan geloof ik je

nutsss

Wijs gebruiker
neboe zei:
klopt het dat de kleur in die spuit (die moet minimaal 10cc zijn ) paars met gele stippen dan geloof ik je

dat is flauw. je weet best dat het oranje stippen zijn. Pest dat kind niet zo...

Bovenaan