Wat staat me te wachten?

paarsevoetjes

Experimenterende gebruiker
Trigger Warning: suïcidale gedachtes en overdosis wordt besproken!!

++++++++++++++++++++++++++++++

Hey,

Zojuist een flinke bom 4mmc genomen, ik denk dat ik zo 2 gram heb gehad. Over de hele nacht zou ik nu op 7.5 gram zitten.

Enorme hoeveelheden, maar heb een giga tolerantie.

Wat ik nu vooral merk zijn hartkloppingen, oorsuizen en het gevoel dat mn huid verveld.

Natuurlijk niet genoeg om dood te gaan, maar ik vroeg me af wat ik de aankomende 3 uur ga ervaren, dus dat gaan we eens noteren.

Voorspellingen zijn ook welkom!

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: N3K0

paarsevoetjes

Update: ik krijg slaap in mn tenen en vingers, en mn linkerarm voelt wat stijf.

Ben wel echt moker duizelig

paarsevoetjes

Ik begin nu ook te hallucineren, stemmen te horen die ik niet kan verstaan. Heel erg luid en zachtjes.

Kramp in mn kuiten en voeten ook.

En het ergste: ik krijg zin om bij te pakken

paarsevoetjes

Krijg nu ineens hele harde pieptonen in mijn oren, en mn benen beginnen een soort spierpijn te krijgen. Mentaal ga ik nog redelijk lekker :)

OtherShore

Badass junkie
Kun je er iemand bijhalen als je alleen bent? Als je zo van de kaart bent kun je waarschijnlijk niet meer goed inschatten of de situatie gevaarlijk is of niet. Je hebt een tripsitter nodig, met andere woorden. Op zich lijkt een telefoontje naar de huisarts me ook geen slecht idee, om het zekere voor het onzekere te nemen.

Hoe ver zit je boven je normale dosis?

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Krijg nu ineens hele harde pieptonen in mijn oren, en mn benen beginnen een soort spierpijn te krijgen. Mentaal ga ik nog redelijk lekker :)
Dat is een teken van een hoge bloeddruk. Probeer niet bij te nemen. Medisch advies kan ik verder niet geven uit voorzorg dat ik niet wil dat er wat mis gaat.

stop met nemen, als t klaar is ga slapen, drink voldoende vocht, niet teveel. Na het slapen en er is nog zorg, schakel hulp in.

paarsevoetjes

Kun je er iemand bijhalen als je alleen bent? Als je zo van de kaart bent kun je waarschijnlijk niet meer goed inschatten of de situatie gevaarlijk is of niet. Je hebt een tripsitter nodig, met andere woorden. Op zich lijkt een telefoontje naar de huisarts me ook geen slecht idee, om het zekere voor het onzekere te nemen.

Hoe ver zit je boven je normale dosis?
Thanks voor de goede zorgen! Mijn vriendin is bij me en houd me in de gaten.

Mijn normale bommetjes zijn ongeveer een halve gram. Ik schat deze op 2 gram. Zit verder in een keiharde binge van 5 gram per dag

Damius

Bewuste gebruiker
In reactie op de vraag in je topictit: wat je op de korte termijn vooral te wachten staat is een gure comedown de komende uren, gevolgd door depressieve gevoelens, neerslachtigheid, mogelijke paniek, gevoel van onrust etc. Op de lange termijn (en wellicht is dat niet zo lang meer) een verslaving die jouw identiteit overneemt tot jij jezelf niet meer zult herkennen.

Bel de huisarts voor verslavingshulp. Jouw dosissen zijn gevaarlijk en onverantwoord.

ljuv

DF-koningin
Volgens mij doe je er een beetje lichtzinnig over, maar de effecten die je noemt zijn wel gewoon tekenen van flinke overdosering. Waar je volgens mij heel doelbewust voor hebt gekozen (waarom?!).

Dat tintelen komt van slechte bloedsomloop. We hebben hier foto’s gezien van paarse ledenmaten waar je u tegen zegt… Pas aub op en stop direct met je binch. Je hoofd denkt het nu misschien dat het niet boeit dat je niet weet wat voor of achter is, of welke dag, maar je lichaam gaat hier op korte en lange termijn flinke boete voor moeten doen. Je hebt de kans dat te “beperken”.

paarsevoetjes

Ik waardeer alle zorgen oprecht jongens. Heel erg bedankt. Ik weet hoe ongezond ik bezig ben en hoe gevaarlijk het allemaal is. Ik ben me er bewust van dat ik hulp moet gaan zoeken, maar de drempel is hoog.

• Like
Waarderingen: ljuv

Kordie

DF-koning
Ik ben me er bewust van dat ik hulp moet gaan zoeken, maar de drempel is hoog.

Dat geloof ik graag. Dat zal voor iedereen gelden die bij de huisarts zich heeft moeten melden met een verslavingsprobleem.
Iedereen zal daar met klotsende oksels hebben gezeten.
Maar als je je realiseert dat je een probleem hebt, en je zoekt al dan niet bewust de grenzen van overdosering op is het sterkte wat je kan doen: naar de huisarts. Dan ben je echt goed bezig voor jezelf (en je naasten)!

Zeehond

Badass junkie
maar de drempel is hoog.
Ik hoop dat de terechte zorgen van een aantal leden hier je wat makkelijker over deze drempel heen helpen.
Je doet in mijn ogen nogal lichtzinnig over een situatie die letterlijk levensgevaarlijk is. Maar het is uiteindelijk jouw leven.
Wees verstandig en zet vandaag de juiste stap en schakel hulp in, daar hoef je je niet voor te schamen.
Succes!

Damius

Bewuste gebruiker
Ik waardeer alle zorgen oprecht jongens. Heel erg bedankt. Ik weet hoe ongezond ik bezig ben en hoe gevaarlijk het allemaal is. Ik ben me er bewust van dat ik hulp moet gaan zoeken, maar de drempel is hoog.
Je hoeft je nergens voor te schamen. Belangrijkst is dat jij intrinsiek gemotiveerd bent om beter voor jouzelf te gaan zorgen. Je schopt je beloningssysteem nu dermate in de war dat de kans reëel is dat je niet meer in staat bent eigenstandig uit deze vicieuze neerwaardse spiraal te geraken.

Vincent A

Bewuste gebruiker
Zeker! Met een klapper naar buiten gegaan. Was bijzonder om een keer mee te maken, doen we absoluut nooit weer
Ik lees deze topic net, ik weet niet of jij dit doet voor de aandacht of zo?!
maar dit soort hoeveelheden naar binnen werken en vragen wat je te wachten staat is op z’n zachtst gezegd niet verantwoord
Neem drugs als genotsmiddel en niet om te kijken of je lichaam het gaat begeven

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik lees deze topic net, ik weet niet of jij dit doet voor de aandacht of zo?!
maar dit soort hoeveelheden naar binnen werken en vragen wat je te wachten staat is op z’n zachtst gezegd niet verantwoord
Neem drugs als genotsmiddel en niet om te kijken of je lichaam het gaat begeven

Als je de geschiedenis van cathinone gebruik bekijkt dan komen deze vragen meer en meer voor.
De ene vraagt het paniekerig de ander doet er heel rustig voor maar meestal draait het niet om aandacht zoeken maar eerder geruststelling en horen dat het wel goed komt.
Overdoseren komt meestal samen met paranoia en angst.
Dat kan de klachten nog erger maken.
Als hier dan leden aangeven dat het normaal is voor zo'n extreem gebruik en dat het beter is te matigen of stoppen om de klachten te stoppen dan kan dat deels een geruststelling zijn en deels de klachten dempen.

Bovenaan