1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vind je de beste drugs combinatie?

Discussie in 'Drugs' gestart door Hillbilly bastard, 19 apr 2010.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Hillbilly bastard

Hillbilly bastard Bewuste gebruiker

We hebben allemaal al wel eens bewust 2 of meer drugs gecombineerd omdat we het gezamenlijk effect zo vet vinden. Wat vinden jullie de allerbeste combinatie en waarom?

Voor mij persoonlijk is het GHB + Amfetamine (Dex of gewone). Je staat nooit té strak, je wordt nooit té scheef, je zit altijd op een heerlijk level dat hier het midden in houdt. Met deze combinatie kan ik echt blijven doorgaan.

GHB zorgt er ook voor dat dopamine even niet meer vrijkomt waardoor er, volgens mij toch, terug meer dopamine vrijkomt wanneer de speed begint in te kicken. Verder is GHB perfect om de vervelende neveneffecten van speed, zoals een té snelle hartslag, heftige vasoconstrictie, pijnlijk en verkrampte spieren, etc. zwaar te verminderen.

Mijn katers vallen de volgende dag ook altijd veel beter mee. Dit is volgens mij omdat GHB ervoor zorgt dat er niet al teveel dopamine verloren gaat, daar komt nog bij dat het zelf een lichaamseigen stof is die geen echte schade aanricht. Speed is uiteraard een heel ander verhaal, maar het effect van GHB zorgt ervoor dat er toch zeker een stuk van de pepbrakkigheid verminderd de volgende dag. Ook ben ik geneigd om minder speed te gebruiken wanneer ik het in combo gebruik met GHB, dit heeft uiteraard ook wel te maken hebben met mijn mindere katers.

Het enige gevaar aan deze combo is wanneer je te strak staat van speed en je GHB gebruikt je aanvankelijk het echte effect van de GHB niet voelt en al snel geneigd bent voor meer dopjes te blijven nemen. Wanneer de speed dan uitwerkt kan er ineens teveel GHB in je lichaam zitten en kan knock gaan heel gemakkelijk voorkomen. Je moet deze combo dus echt leren nemen en goed weten elke hoeveelheden je van wat inneemt en hoe lang ze ongeveer werken. Eens je hier echter mee weg bent is het, voor mij althans, een meesterlijke combo.

Ik gebruik tegenwoordig in het weekend zo goed als niets anders dan Speed en GHB. Mooie daaraan is ook dat je dan tenminste geen geld meer opdoet aan alcohol drinken op een feesje, wat ik normaal standaard gebruikte bij ongeveer alle andere drugs die ik gebruik.

Vloei en pep 4 life! :wink:

2. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

Cocaine + Alcohol en Speed + GHB.

Weet niet welke ik nu het beste vind eigenlijk. Coke nuchter is niet echt boeiend, speed daarintegen. Maar het is al lang geleden dat ik nog eens GHB gedaan heb en de herinnering aan Speed + GHB is ook niet meer zo vers, maar het is geweldig. Wil er nog wel eens lachgas bijdoen vanwege de body high. :P

Coke + GHB lijkt me ook wel leuk :)

3. Skippy

Skippy Wijs gebruiker

Ik heb het liefst :

LSD / XTC

PADDO'S / MDMA

MDMA / POPPERS

COCAINE / POPPERS

en uiteraard overal een dikke joint bij :wink:

Poppers zijn echt relax, geeft je echt een kick , is eigenlijk overal wel lekker bij.

4. Beanhead

Beanhead Badass junkie

CANDYFLIPPEN :hearteyes:
    Keta + speed
    Verder is wiet+alcohol ook altijd wel een leuke :grin:

5. Vigilante

Vigilante Wijs gebruiker

Ik heb persoonlijk meerdere 'beste combinaties', afhankelijk van de situatie.

Alcohol, coke, nicotine. (Of GHB ipv alcohol)
    LSD, lachgas, ketamine.
    Alcohol, wiet.

6. PatrickBateman

PatrickBateman Bewuste gebruiker

Speed + alcohol

7. knolselderij

knolselderij Wijs gebruiker

zowieso op nummer 1

8. Beanhead

Beanhead Badass junkie

ja dat is inderdaad ook een leuke

alleen sommige mensen worden er agressief van, niet chill. Helemaal niet. :angry:

9. PatrickBateman

Kan ik me goed voorstellen, al ligt dat volgens mij grotendeels aan de persoon. Ik heb er zelf gelukkig nooit last van, maar ik ben sowieso geen agressief persoon. Bovendien gebruik ik eigenlijk alleen drugs bij gelegenheden waarbij het uitgangspunt is dat je een leuke tijd hebt, zoals feestjes, en dan ben ik sowieso goedgemutst.

Ik moet dan wel oppassen dat ik niet teveel drink, want onder invloed van speed smaken die biertjes verdomd lekker, hehe. Laatste tijd drink ik vaker wat colaatjes of liever nog vruchtensap bij speed, in het kader van harm reduction. Het levertje trekt het anders niet zo goed. :)

10. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Ja ik word zelf ook nooit agressief maar ik erger me aan de mensen die het wel doen. Iedereen heeft een goede tijd op het feest, lekkere muziek, waarom dan agressief beginnen doen... Laatste keer op speed was ik weer eens the hugging goahippie :tearsofjoy:

11. cropp

cropp Badass junkie

lsd-ketamine
    mdma-drank
    speed-truffels-drank
    lsd-wiet

12. Chris Pontius

Chris Pontius Badass junkie

Pep, alcohol & G was aardig gek voor een keertje, toch doe ik liever alleen pep.

13. Winehouse

Winehouse Badass junkie

BENZO'S + SPEED
    + ALCOHOL
    :grin:

14. Dr Gonzo

Dr Gonzo Wijs gebruiker

ga steeds meer van je houden :hearteyes:

OT
    benzo+alcohol
    mdma+blowen
    keta+n2o
    pep+alcohol

15. DrippTone

DrippTone Badass junkie Tripreporter

Op nummer 1 staat voor mij toch wel mescaline met psylocibine/psylocine. :hearteyes:

En welke combi's ik nog meer heel erg kan waarderen:
    thc + alcohol
    thc + coke
    ghb + speed
    mdma + ghb + ketamine + thc + n2o
    2c-I + mdma + ketamine + thc + n2o
    lsd + mdma + ketamine + thc + n2o

En een combi die ik binnenkort graag wil maken:
    Bromo Dragonfly + lsd + 2c-I + mdma + ketamine + thc + n2o.

Oh, en kindertjes. Doe dit thuis niet na. :wink:

16. Dr Gonzo

Dr Gonzo Wijs gebruiker

...waar wil je in godsnaam heen dan?? :wink:

17. Chris Pontius

Chris Pontius Badass junkie

DeKanker; dat is nog een stukje verder dan DeKlote waar ik al kwam met LSD & Lachgas.
    Maar ik ben dan ook wel een mietje, vooral als het aankomt op acid.

18. DrippTone

Naar huis, ben het zat hier. :openmouth:

De een kan meer hebben dan de ander he. Ik kan deeps maar 1 keer in de paar maanden hebben, jij vaker.

19. Immo

Immo Badass junkie

Dit, alleen jammer dat ik er altijd flinke katers van krijg. :(

Speed+ghb is naar mijn mening ook wel heel erg fijn. :grin:

20. PatrickBateman

Ik ken het, hehe. Ik moet me wel inhouden, want je tikt ze echt achter elkaar weg. Tegenwoordig neem ik een pak vruchtensap / water, ontbijtdrank en wat bananen mee als ik een nachtje aan de deeps ga, dat scheelt ontzettend veel.

21. Vigilante

Vigilante Wijs gebruiker

Geen hartkloppingen bij deze combi?
    Als ik gesnoven (en gedronken dus) heb dan krijg ik wel hartkloppingen van een blaapie.

22. paddobenne

paddobenne Experimenterende gebruiker

1ste beste: wiet + mephedrone + ghb +sex
    2de paddos +paddos

23. DrippTone

Nee geen last van, ik werd er altijd lekker chill van. :)

24. Junk Deluxe

Junk Deluxe Belezen gebruiker

MDMA+speed zou ik wel eens willen doen maar zou niet echt weten wat het geeft
    verneukt de speed het mdma gevoel niet?

25. Sublimo

Sublimo Badass junkie Tripreporter

LSD en Ketamine ! :hearteyes:

26. OnderDeEik

OnderDeEik Wijs gebruiker

MDMA + Ketamine
    Ketamine + lachgas
    MDMA + Lachgas

MDMA + Ketamine + lachgas nog niet geprobeerd, het zou zomaar een winner kunnen zijn.
    Oh, en bij mij kan je er van uit gaan dat er standaard ook een jointje bij zit :P

27. Wolcuker

Wolcuker Newbie

Als je veel MDMA gebruikt is 't zeeeeer handig, lekker chill voelen van de speed, en dan na paar uurtjes slaat de MDMA in, vond wel dat MDMA gevoel beetje minder was :(

28. Beanhead

Beanhead Badass junkie

LSD+MDMA(+keta) :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
    keta + mdma
    Keta + alcohol
    Keta + speed
    Wiet & alcohol!

29. Aalpoepert

Aalpoepert Badass junkie

lsd + mdma + thc + n2o
    lsd + mdma + ketamine + thc

Niet ketamine en n2o, dat is gekkenwerk, ik weet niet eens of ik dat voor elkaar zou krijgen (hoewel als ik het nu vast wel eens zal proberen)

speed + thc

Heerlijk op een feestje, van de pep ben ik lekker actief en door de thc raak ik toch snel in een trance tijdens het dansen

30. Angramar Temenos

Angramar Temenos Badass junkie

Acid met Ket is wel cool.
    Acid met MDMA ook.
    Mescaline met acid is :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
    N20 met LSD is goed

LSD is eigenlijk met alles chill.. het is zo'n ideale basisdrug.

31. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Mescaline met lsd.

Klinkt nice ja :grin:

32. Junk Deluxe

Junk Deluxe Belezen gebruiker

dan schrap ik deze combo maar :tongueout:, voor half werk wil ik niet gaan :$

33. Wolcuker

Wolcuker Newbie

Kan natuurlijk ook aan mij liggen, MDMA sloeg pas in na 3 uur, ontbijt, lunch en avondeten + kunnen uitslapen, wie weet knalt die bij jou harder :grin:

34. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Je moet het andersom doen, MDMA innemen en als het zo'n beetje begint uit te werken een lijntje speed/bommetje nemen.

35. OnderDeEik

OnderDeEik Wijs gebruiker

Nu kan ik wel zeggen dat er standaard ook een jointje bij zit maar moet vermelden dat ik LSD + lekkere hash (afghaan :hearteyes: ) zeker ook noemenswaardig vind. Vooral tijdens het naspacen echt verschrikkelijk genieten, het lijkt echt je tripje nog wat te koesteren. :hearteyes:

36. Angramar Temenos

Angramar Temenos Badass junkie

Eerst mescaline gedaan, ergens 5-6 uur in de trip LSD gedropt. Hele smooth overgang, een magische, openbarende mescalinetrip die vervolgens keihard wordt geanalyseerd door de LSD.

37. knolselderij

knolselderij Wijs gebruiker

nee nog altijd pep met bier. en als je uit nt spacen bent jonko's roken

38. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

GHB is beter om uit te spacen, nou ja, als je geen leeg hoofd zoekt tenminste..

Maar upper/downer-combo's zijn het best, en dan vooral deze met niet nader te noemen uppers die dopamine vrijmaken en niet nader te noemen downers die dat ook doen of onderdrukken, al dan niet door de combinatie van beide. Upper/upper vind ik enkel fijn als het sigaretten zijn of zoiets als speed na MDMA, maar dat is geen echt combigebruik. Downer/downer-combinaties zijn kut en word je te lam en leeg van.

Edit: Uit verveling toch ff lijstje maken.

1. Basecoke + GHB
    2. Basecoke + Wiet
    3. Speed + GHB (+ N2O)
    4. Coke + Morfine
    5. Coke + Alcohol
    6. Speed + Wiet
    7. Coke + Wiet
    8. MDMA + Speed (Speed na MDMA, geen echte combi)
    9. Ketamine + N2O

Nog te doen:

1. Coke HCl + GHB
    2. MDMA + GHB

Verder niks eigenlijk. Uppers en dan downers (GHB, Alcohol of Wiet) erbij nog altijd het chillst. Verschilt ook een beetje per upper wat er het best bij past, zo vind ik wiet bij MDMA of alcohol bij speed niks.

39. Deen

Deen Newbie

keta,g,pillen,bier en pep

40. clockcable

clockcable Bewuste gebruiker

Lekker strak aan de pep 's ochtends in het park blowen als de zon opkomt :hearteyes:

Laden...