Wat vind jij de domste drug ooit?

caatje

Badass junkie
BillyBilo zei:
Requiem zei:
Heroïne

fucking crap, gaat echt te ver die rotzooi, zeker als je het spuit

skag valt best mee hoor, kijk maar eens naar crack of meth, dat zijn pas vernietigende drugs

Alle (verslavende) drugs kunnen vernietigend zijn als je geen maat weet te houden.

shiva

Belezen gebruiker
toch wel speed hoor veels te opgepep word je daar van en daarbij de bekken die je begint te trekken waar je niets van door hebt

Brandon

Bewuste gebruiker
ga toch voor nicotine : is wel lekker maar toen ik het nog niet deed was het eigenlijk niets anders alleen dat ik nu het knagende gevoel heb dat ik zin heb in een sigaret :wink:
coke : 2 keer gedaan maar voelde er niet zoveel van maarja dat hoort er blijkbaar bij :confused: en een geld dat je betaalt :P niet normaal :wink:

Djo

Badass junkie
Hero en Crystal meth vind ik toch wel de domste drugs. Heb laatst op het forum dat filmpje gezien met die Crystal meth verslaafde, achterlijk wijf.
Zo wil ik er absoluut niet bijlopen. Deze 2 drugssoorten zijn niet alleen verschrikkelijk verslavend, maar je lichaam gaat zwaar naar de klote. Een veel ingespoten arm ziet er toch niet uit, zeg nou zelf. En die koppen! :openmouth:

Razar

Belezen gebruiker
Ik vind nicotine absolut de stomste drug. Ik erger me vooral aan de rook van anderen en de lompheid van sommige partygangers die met hun sigaret tegen andermans handen en kleren zitten :rolleyes:
Het is zo verslavend en toch zo nutteloos ook :mrgreen:

MidasJ

Experimenterende gebruiker
Speed is voor mij de verkankerdste drugs die er maar bestaat, dankzei speek is nou blijven mijn neus naar de gajes, en lang durig speed snuiven het vreet je helemaal op van binnen

JewCookie

Wijs gebruiker
MidasJ zei:
Speed is voor mij de verkankerdste drugs die er maar bestaat, dankzei speek is nou blijven mijn neus naar de gajes, en lang durig speed snuiven het vreet je helemaal op van binnen

of je gebruikt het wat gezonder..

karton

idd speed vind ik ook wel venijnig drugske ma is wel lekker in combinatie.
maar lsd vind je maar niets maar alcohol wel. Oe stom is da ni.
alcohol vreet je ook op als je het veel gebuikt. is een van de slechtste en gevaarlijkste drug die er bestaat. lsd is praktisch onschadelijk en veilig. heb je het wel ooit es gebruikt. over gelezen? wat weet je er eigenlijk over? of ben je net zoals zovelen iemand die zijn oordeel velt door de vele verhaalkes te horen van mensen die er niets van kennen maar toch zo graag hun mening geven?

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
karton zei:
idd speed vind ik ook wel venijnig drugske ma is wel lekker in combinatie.
maar lsd vind je maar niets maar alcohol wel. Oe stom is da ni.
alcohol vreet je ook op als je het veel gebuikt. is een van de slechtste en gevaarlijkste drug die er bestaat. lsd is praktisch onschadelijk en veilig. heb je het wel ooit es gebruikt. over gelezen? wat weet je er eigenlijk over? of ben je net zoals zovelen iemand die zijn oordeel velt door de vele verhaalkes te horen van mensen die er niets van kennen maar toch zo graag hun mening geven?

LSD is niet veilig, ooit gehoord van psychoses? En ik denk dat iemand zelf wel kan beslissen of diegene een drugs dom vind....

karton

lsd is veiliger dan welke andere drugs ook. je kan er geen overdosis van nemen, niet van doodgaan dus. lichamelijk is het praktisch onschadelijk ja. psychoses bestaan maar heeel weinig mense van al de mense die lsd genome hebbe ontwikkelen een psychose en is in veel van die gevallen dan hun eigen schuld of hebben een hersenafwijking.
conclusie, lsd is veilig en quasi onschadelijk

azgaza

Badass junkie
karton zei:
lsd is veiliger dan welke andere drugs ook. je kan er geen overdosis van nemen, niet van doodgaan dus. lichamelijk is het praktisch onschadelijk ja. psychoses bestaan maar heeel weinig mense van al de mense die lsd genome hebbe ontwikkelen een psychose en is in veel van die gevallen dan hun eigen schuld of hebben een hersenafwijking.
conclusie, lsd is veilig en quasi onschadelijk

Kán wel, maar dan moet je erg, erg rijk zijn. De LD50 ligt alleen wel duizende malen hoger dan de gebruikersdosis ja, dus lichamelijk is het een van de veiligste dingen die er uberhaubt zijn. Maar geestelijk zwakke mensen of 'controle-over-zelf-hou'freaks kunnen het er moeilijk mee hebben (net als paddo's en eigenlijk alle tripmiddelen, gelukkig ben ik zelf niet zo'n persoon). Uit post-trauma kunenn dan psychotisch aangelegde mensen een psychose krjigen ja.

Verder heb je gelijk ja, slechts 1 op de 333 mensen die LSD gebruiken krijgen een vorm van problemen (flashbacks word dan ook tot probleem gerekend). Dat zijn minder mensen dan de mensen die in hun leven een psychose ontwikkelen. Dusja. Veilig.

Kan je van alcohol niet zeggen nee.

qinn

Bewuste gebruiker
Ik vind nicotine de domste drug ooit...
omdat je er haast geen zak van voelt, en alleen maar nadelen met zich mee brengt.

Bovenaan