Wat vind jij een "Junkie"?

Ewie

Belezen gebruiker
Hoe raak je verslaafd? Gewoon meer willen en dat iedere dag. Constant aan drugs denken, hoe je er weer aan moet komen en hoe je aan het geld komt. Ik kan het mij ook niet echt voorstellen verder hoe dat in z'n werk gaat, ik vind verslaafde personen toch vrij zwak overkomen altijd.

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ja, precies, bedankt voor jullie reactie's.
Ik denk zo, zo af en toe om de 1 tot 3 maanden wat harddrugs, bijvoorbeeld op een hardcore feest. Ik denk dat je het niet in de hand heb en voor je het weet echt verslaafd ben. Met blowen bijvoorbeeld, het is achterlijk duur opzich en eerlijk gezegd vind ik de bij-effecten niet eens zo gaaf ik doe het meer voor de smaak en na een goede joint wat relaxed te worden. Zoals XTC dat vond ik gewoon heerlijk. Ik ga ook proberen minder vaak te blowen, maar in mijn omgeving zie ik elke dag veel mensen blowen en me maten op school en buiten school blowen elke dag, dus de verleiding is ontiechelijk groot.

Ik heb het geld er totaal niet voor, wil geen junkie worden maar gewoon af en toe omdat het lekker is, iedereen vind drugs wel lekker lijk mij, alleen de meeste beginnen er niet aan wat ik erg verstandig vind en mij niet lukt :rolleyes:

Bovenaan