Wat vinden jullie leuk om te doen onder invloed van coke?

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Niks. Vind coke niks aan.

Vroeger heb ik weleens een combi coke xtc gekregen bij seks. 3-mmc doet min of meer hetzelfde, maar beter.
Topic Killer!
Ik neem aan dat u dan van het vrouwelijk geslacht bent?
Denk eerder dat het aan de bed partners gelegen heeft dan aan de drug!
Maar k ben de moeilijkste niet,ik zal u graag nog eens het tegendeel willen bewijzen...

Laatst bewerkt:

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Onder invloed van coke heb k altijd zin om te zuipen en daarna weer meer coke te snuiven en dat herhaald zich totdat de coke op is. Maar eigk is de eerste stap al zuipen want anders bedenk ik niet om coke te gaan snuiven

Slide

Newbie
Mijn keuken opruimen & schoonmaken. Niet omdat ik een sloddervos ben (integendeel), maar gewoon ik van een smetteloos schone keuken hou! Verder muziek luisteren en dingen doen om te testen / ervaren hoe erg ik uit mijn noot ben (spelletje, raadsel etc.). Niet teveel met schermen (tv, tablet) omdat ik onder invloed relatief gevoelig ben voor mood-killers.

KoningToto

Belezen gebruiker
Niks. Vind coke niks aan.

Vroeger heb ik weleens een combi coke xtc gekregen bij seks. 3-mmc doet min of meer hetzelfde, maar beter.

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Coke is geen drol aan, dodelijk saai en ik word er nog eens onrustig van ook. In de perfecte situatie, in de zon met warm weer, samen met fijne mensen en een koude Corona kan het wellicht even leuk zijn. Maar daar houdt het dan ook echt op. Mijn laatste keer was met oud en nieuw (2022/2023) en ik heb sindsdien niet 1 keer de behoefte gevoeld om te gebruiken. Daarvoor ook nooit vaak gedaan, paar keer paar jaar en vrijwel nooit een succes.

Hetzelfde heb ik met wiet en hasj trouwens. Gewoon niet mijn ding. Gelukkig is iedereen verschillend anders zouden we allemaal continue hetzelfde gebruiken :)

Frenk070

Belezen gebruiker
Ik heb andere ervaringen. Ik word lekker geil op coke. Alleen moet ik vrij snel weer wat bijnemen anders begin ik weer nuchter te worden. Dus het is wat onrustiger met coke. Maar de werking is lekker.

KoningToto

Belezen gebruiker
Ik heb andere ervaringen. Ik word lekker geil op coke. Alleen moet ik vrij snel weer wat bijnemen anders begin ik weer nuchter te worden. Dus het is wat onrustiger met coke. Maar de werking is lekker.

De geilheid bij coke herken ik wel, maar het duurt erg kort en je kan van het ene moment op het andere opeens niet meer geil zijn (en moet dan idd bijnemen). Omdat het zo plots ook weer weg is en vrij kort duurt prefereer ik in dit opzicht 3mmc. Enige pro aan coke wat dat betreft is de kater, die valt wel mee en op de maandag heb ik zelfs helemaal nergens meer last van. Dat kan ik over 3mmc dan weer niet zeggen.

Casrus

Badass junkie
Wil mijn eerdere opmerking in dit topic amenderen door te zeggen dat ik door basecoke daarentegen wel zo kanonne-geil werd dat ik niet meer te houden ben.

Erger nog dan met NEP.

Raver

Badass junkie
Coke is geen drol aan,

Pfoe hahaha dat snap ik niet! 😂

Ik heb echt jaren geleden voor t laatst iets door me neus gejaagd maar Cocaïne zal ik toch niet snel vergeten. Vaak komt dat duiveltje in me hoofd met m'n gedachtes spelen, voor Cocaïne zou ik toch graag een uitzondering maken. Niet dat ik dat echt zou doen gelukkig maar ahhh lekker spul!

Grappig hoe smaken ook in drugs verschillen haha.

Lemmy

Badass junkie
De geilheid bij coke herken ik wel, maar het duurt erg kort en je kan van het ene moment op het andere opeens niet meer geil zijn (en moet dan idd bijnemen). Omdat het zo plots ook weer weg is en vrij kort duurt prefereer ik in dit opzicht 3mmc. Enige pro aan coke wat dat betreft is de kater, die valt wel mee en op de maandag heb ik zelfs helemaal nergens meer last van. Dat kan ik over 3mmc dan weer niet zeggen.

Iedereen is anders, heb 3mmc nog niet geprobeerd, maar voor hetzelfde geld vind ik daar dan weer geen zak aan.

Het is zoals speed, snuiven doet me niks. Een bommetje wel, maar zo extreem speciaal was dat nu eigenlijk ook weer niet.

Bovenaan