wat voel je?

smokeboy

Experimenterende gebruiker
ik heb nog nooit coke gedaan, maar wat voel je ervan? wat gaat er in je hoofd om enz enz???

caatje

Badass junkie
smokeboy zei:
ik heb nog nooit coke gedaan, maar wat voel je ervan? wat gaat er in je hoofd om enz enz???

Als je even langs komt zal ik je een slag voor je harses geven dan weet je precies wat je voelt als je moeder er achter komt dat je zulke domme vragen stelt op een forum voor volwassenen.

SperSIZEboon

Badass junkie
caatje zei:
smokeboy zei:

Als je even langs komt zal ik je een slag voor je harses geven dan weet je precies wat je voelt als je moeder er achter komt dat je zulke domme vragen stelt op een forum voor volwassenen.
hehehehe, lees ff het subforum over cocaine door en je vind nog wel een paar andere topics met precies dezelfde vraag erin..

SperSIZEboon

Badass junkie
smokeboy zei:
kijk nou help je me verder:P hahaha dankjewel!:P
voortaan als je nieuw op een forum zit kijk dan ff rond wat er allemaal op staat voordat je tig topics opent met vragen die je zo had kunnen vinden...

Judas

Wijs gebruiker
IK VOEL DAT IK MIJN UZI LEEG GA SCHIETEN OP BOVENSTAANDE POSTER :angry: :smilingimp: :angry:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat er in mijn hoofd omgaat: "MEER MEER MEER MEER MEER MEER MEER!!!!" Oja, en ik voel me daarbij heel GEJAAGD en OPGEFUCKED! :kots:

Bovenaan