1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was je grootste kick/vetste ervaring oiv Drugs?

Discussie in 'Drugs' gestart door J0rrit, 24 mei 2008.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Deze was er nog niet geloof ik, ben toch wel benieuwd wat jullie allemaal voor een vette shit hebben gedaan onder ivm drugs. Als deze té veel op een andere topic lijkt of wat dan ook, dan moet het maar verwijderd worden!

Laat ik maar beginnen dan, gister kermis hier en onder invloed van GHB in de booster gegaan, was toch wel een kick!

2. Fulairyn

Fulairyn Belezen gebruiker

Ik denk toch wel die keer op paddo's dat ik in bed lag en naar de wc moest, daar aangekomen zag ik mezelf in een spiegel weer op bed liggen, en tegelijkertijd kon ik ook vanuit mijn bed kijken. moeilijk uitteleggen, maar voor mijn gevoel was ik een paar seconde lang op 2 plekken.

3. Flugeltje

Flugeltje Wijs gebruiker

400 µgr lsd, een aparte ervaring

4. pixo207

pixo207 Belezen gebruiker

Ja mensen probeer wel de ervaring te beschrijven anders hebben we er nog geen reet aan :grin: .

Mijn vetste ervaringen:

Wiet (in combo met beetje alcohol): Mij heel goed kunnen inbeelden dat ik eigenlijk op een andere plek was en dat zo beleven. Ook de wiet hallicunaties zoals een bloedend lijk zien maar dan blijkt het een rode rugzak :grin: (verschrok me wel kapot de eerste seconde maar was naderhand wel vet.)

XTC: Alles zien gelijk een film, tegelijk kreeg ik het gevoel van klaarkomen en liep met een goede vriend net de zaal binnen waar de climax was van een goed liedje en zag toen ongeloofelijk mooie witte lichten schijnen (toen ging ik bijna kapot van euforie :hearteyes: ). Dat was trouwens op van die blauwe driehoekige mitsubishis

5. Spor

Spor Wijs gebruiker

6. raizeredge

raizeredge Wijs gebruiker

dat is met pillen geweest tot in de morgen lopen dansen en dat ik voor mij veel dans nooit :grin:

7. evil_kermit

evil_kermit Bewuste gebruiker

ooit eens een te gekke ervaring gehad met ketamine + ghb (achteraf bekeken uiteraard).Ik stond in een afterclub aan de toog en had een redelijke hoeveelheid keta en ghb genomen.opeens moest ik mij met 2 handen vasthouden aan de toog en zo heb ik daar 3u gestaan,ik was bang om me los te laten want anders ging ik vallen :grin: ik heb in die 3u ook niks gedronken hoewel mijn drinken 15cm van mij stond (ik durvde niet lossen weet je nog).Mijn beste vriend durvde niet van zijn barkruk om me te helpen want hij zat daar met hoogtevrees en durvde niet meer van zijn stoel af (zelvde combo als ik genomen) :grin: :openmouth:

8. buzzrider

buzzrider Wijs gebruiker

tripreport? zou wel cool zijn

9. Northawke

Northawke Wijs gebruiker

M'n allereerste paddo trip. M'n lichaam smolt letterlijk weg en ik bleef als pure energie achter en werd toen weer geboren. Super indrukwekkend en heel erg fijn om mee te maken.

10. jcutter

jcutter Badass junkie

Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.

11. Detroit303

Detroit303 Bewuste gebruiker

Kickuuuuuuuuh :rock: :rock:

:rolleyes:

12. Hans

Hans Wijs gebruiker

Als ik jou zo sarcastisch zie reageren kan ik daaruit concluderen dat je nog nooit gestopt bent met blowen.

13. Detroit303

Detroit303 Bewuste gebruiker

Ik ben eigenlijk al wel een paar maal gestopt met blowen, na periodes dat ik het vaak deed(elke dag 1 jointje). Ik voelde me wel stukken beter en energieker. Maar om het nu een kick te noemen? Bwah.
    Ik vond het stoppen met roken kwa effect veel drastischer. Nuja, thc blijft natuurlijk wel wat langer in je lichaam dan nicotine.
    Ik vind gewoon dat cutter wat zwaar tilt aan z'n wietgebruik als hij het heeft over de negatieve effecten heeft.
    Ga me nu niet vertellen dat de afkick van wiet spectaculair is, wanneer je al getript hebt op lsd (in cutter zijn geval).

14. azgaza

azgaza Badass junkie

De visuals van mijn 2e, 5e en 12e LSD trip, met stip. De tripreports staan op het forum, en ze nog een keer typen.. zoek de reports maar :)

15. Hans

Hans Wijs gebruiker

Misschien doelde hij niet op een kick maar ik denk dat we het er over eens kunnen zijn dat stoppen met blowen een fijne ervaring is.

16. 033Amnesia

033Amnesia Bewuste gebruiker

Topicnaam+vraag: Wat was je grootste kick/vetste ervaring onder invloed van Drugs?

Gestopt zijn met blowen is niet onder invloed zijn van drugs en een vette ervaring hebben, oke je hebt GHB (voorbeeld) genomen dezelfde dag dat je stopte met blowen, maar dat stoppen met blowen heeft er niks mee te maken. Maar ach, wat boeit het eigenlijk ook.

17. vode

vode Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Mijn eerste keer een pilletje nemen (en meteen twee, lekker knallen) en dat op een voor mij een eerste industrial gothic feestje met lekker grote luidspeakers en een geweldige dansvloer en visuals!! Tering, dat was echt de eerste keer dat ik ECHT uit m'n dak ben gegaan

18. Flugeltje

Flugeltje Wijs gebruiker

Is ondertussen al weer een jaar geleden, maar ik zag mensen vanaf het derde verdiep en dacht dat ik ze in stukken duidelijk hoorde praten. Er arriveerde een trein en ik dacht dat een groepje aan het rellen was...

Misschien dat ik nog wel eens tripreport schrijf, ik herinner het me nog zoals de dag van gisteren.

Eerste keer x is idd ook mooi...

19. DreamerOfDreams

DreamerOfDreams Bewuste gebruiker

mijn eerste tweede en vierde keer mdma,
    eerste en tweede keer waren de beste avonden van mn leven
    3de keer heb ik een absolute piek bereikt, het nirvana zeg maar (doormiddel van meditatie)

maar mn allerbeste drug ervaring (kick) duurde 15 seconden,
    Op mdma in een rijdende auto lachgas nemen, ik zweefde even in eeuwigheid, op een vliegend tapijt.

Op paddo's heb ik ook al een paar keer op de grond liggen kronkelen van genot.

20. DreamerOfDreams

DreamerOfDreams Bewuste gebruiker

kom kom,
    niemand die zottere dingen heeft meegemaakt?
    op MDMA in een rollercoaster, een ballonvlucht op LSD... vertel!
    ik vind dit wel interessant

21. TrippyShit

TrippyShit Badass junkie

een nogal zieke eigenlijk psychotische nacht op 600mg mdma + keta en speed.. :openmouth: de realistischste hallucinaties en dingen tot stemmen in je hoofd horen en andere gekke dingen.. dat was wel het ziekste wat ik ooit mee heb gemaakt iov van drugs.. en een badtrip op paddo's (achteraf gezien :grin:) waren zeker niet de 2 leukste ervaringen denk eigenlijk de minst leuke maar hebben zeker de grootste indruk op me achter gelaten.

22. takala

takala Bewuste gebruiker

23. jcutter

jcutter Badass junkie

Ja, ik was erg trots op mezelf.
    Slapen lukte nog amper, ik moest erg vroeg op mijn stage ( 05:15 ) en at nog erg weinig voor mijn doen. Op ten duur had ik het gevoel, alsof er continue adrenaline en eurofie door mijn geest gierde. Naast elke dag enorm zwaar werk te doen, sporte ik ook nog veel en ging ik in mijn vrije dagen veel hardlopen. Ik wou niet meer stoppen met bewegen. Naast hele neerslachtige gevoelens, gaf dit ook erg vaak een kick. Tegen het einde van mijn stage periode; begon ik echt heftig naar slaap en rust te verlangen, terwijl ik dankzij de insomnia begon te hallucineren in sec. werk zeg maar. Dat er beelden verschijnen en bij besef meteen weer verdwijnen. Gelukkig kreeg ik dit op ten duur ook. Nadat ik mijn rust weer terug had gewonnen, bezitte ik nu over een sterke discipline en wist ik wat mijn grenzen waren op het "overlevings" gebied. Blowen zorgte ervoor dat dit dus nog veel moeilijker ging en heb mezelf er toch doorheen weten te slaan :rock:

24. Dumpy

Dumpy Wijs gebruiker Tripreporter

Mijn tweede egodeath is wel één van de raarste drugservaringen tot nu toe denk ik...
    Heb erg veel rare ervaringen maargoed.. :P

Ik deed nog niet zo lang lsd, en nam 3 verse maya's (175 per stuk). Op het heftigste punt werd mn hoofd letterlijk open geknald en maakte ik deel uit van alles en niets tegelijk. Alles stroomde door me heen en ik stroomde ook overal doorheen.

Dit zorgde wel voor verwarring, ik wist niet wat me overkwam en het besef dat dit een egodeath was kwam pas een uur later. Ik keek m'n vriendin hulpeloos in de ogen, ik wist niet hoe ik moest praten dus kon haar alleen maar aankijken. En terwijl ik haar aankeek vloeide ik in haar. Toen werd het echt verwarrend. Ik wist niet meer waar m'n echte hoofd zat en als zij haar hoofd bewoog voelde ik ook echt dat er aan mij getrokken werd. Dit bleef zo doorgaan, geen idee meer waar m'n hoofd zat. Ook zag ik de helft van m'n vriendins gezicht als mijn eigen gezicht. Ik keek voor de helft dus recht in mijn ogen en voor de andere helft naar de hare.

Op een gegeven moment kwam ik in een mindfuck terecht, ik dacht dat ik haar verzonnen was en dat mijn vriendin een creatie was van mijn eigen geest. Dit werd nog erger doordat ik dacht dat ze een vraag beantwoorde die in mijn hoofd zat, in werkelijkheid reageerde ze ergens anders op maar dat had ik niet door. Ik schrok me echt dood.

Toen begon ik na te denken en dacht ik 'Hé, dit is een egodeath! ooooh, het is een egodeath..' en toen was de trip weer relaxed. Echt super rare trip was dit, ik zat ook denk ik 2 uur in die mindfuck dat ik dacht dat ik mn vriendin verzonnen had en dat ik geen idee meer had waar m'n eigen hoofd zat. Erg raar, vette ervaring is niet het goede woord maar vind het wel 'vet' dat ik het heb meegemaakt.

Heb ik tenminste iets te vertellen tegen m'n kleinkinderen later :grin:

25. takala

takala Bewuste gebruiker

maar echt een egodood kan je het toch niet noemen he

26. Dumpy

Dumpy Wijs gebruiker Tripreporter

Ehhh wel?

Maar tijdens die egodeath versmolt ik dus in alles. Ik had geen echt lichaam meer wat me tegenhield ofzoiets.
    Heb nu een paar egodeaths meegemaakt en daar reken ik deze zeker wel bij... het was wel een vage, dat wel.. :P

27. xpressurself

xpressurself Bewuste gebruiker

5 mei in het amsterdamse bos. Had alleen xtc gebruikt maar het was geen gewone rush :grin:.
    Heb ZULKE zware hallucinaties gehad, dat ik vaak moest vragen aan vrienden of wat ik zag nou echt was of niet.

Heb hele kastelen zien groeien out of thin air, zag overal metershoge standbeelden staan, groene oosters georienteerde torens, rivieren door dat bos heen zien lopen en meer van dat soort zottigheid. Omdat het hele normale en aardse dingen waren was het zo verwarrend, maar wel echt zoooo vet!!

Kan met honderd procent zekerheid zeggen dat het de meest indrukwekkende drugs/tripervaring is geweest die ik ooit heb gehad!

28. Lauu

Lauu Badass junkie

De 600mg mdma...teering :hearteyes:

29. xpressurself

Vertel..?

30. Lauu

Lauu Badass junkie

op Awakenings in de Maassilo in R'dam...eerst capsule van 170mg sloeg in...was gewoon lekker..2de capsule van 150mg sloeg in...lichte hallucinaties..zonnebrillen etc(de standaard hallucinaties) en toen gewoon likjes genomen tot het op was...

Alles vervormde plotseling en af en toen weer normaal....niet alleen meer op het station(schimmen zien & stemmen horen)...de trein leken op een banaan met zo'n Chiquita sticker erop...auto's reden naast de trein terwijl er weiland was...ben 5x uit de trein gestapt omdat ik elke keer dacht dat ik bij mijn station was...de treden van de trappen ginger verder uit elkaar en weer heel dichtbij elkaar...dus kon geen trappen lopen...in de trein steeds vagere discussies voeren met de conducteur, random mensen en een maat van me die iets van 450 a 500mg op had...

en toch ben ik veilig thuis gekomen....de fiets reis naar huis weet ik niet meer...en nogwat geweldige realistische dromen gehad :hearteyes: en dag erna nog steeds beetje vaag...gellukig was ik alleen thuis :wink:

wat een nacht :grin:

31. xpressurself

Hahaha :P Lang leve mdma hallucinaties!

32. Na het roken van een paar dikke joints rond 3 u. 's nachts in onweer met flitsen zo lang dat het gewoon een paar seconden dag leek en met harde donder op een trampoline springen.

Jemoedersvader

33. pinheadlarry

pinheadlarry Bewuste gebruiker

Mn eerste paddo trip was toch wel het vetste en vaagste wat ik ooit heb meegemaakt
    ondanks dat het ietwat verkeerd was afgelopen :P
    Ik had zeer sterke hallucinaties,,,mn lichaam smolt,,,mn armen op mn hoofd,,voelde me piep klein en toen weer heel overdreven groot etc
    en op t moment toen ik op de overloop bij me thuis stond,,,leek het net of mn lichaam horizontaal op de grond lag,,maar met mn voeten vlak op de grond en dat ik met t puntje van mn neus de vloer raakte en toen een hele cirkel draaide ( was te vaag om nog goed uit te leggen ) maar toen wou ik naar beneden,,,stond voor de trap ( die was op dat moment kilometers lang ) lag binnen een fractie van een seconde beneden,,had mn neus gebroken en mn trip was daarna ook al aan het uit werken.

waren trouwens gedroogde mexicaanse mushi's

:wave:

34. Santa Maria

Santa Maria Experimenterende gebruiker

@ pinheadlarry: dat klinkt eigenlijk vooral eng

35. inferno33

inferno33 Bewuste gebruiker

Een politie inval terwijl we aan het trippen waren in mn vaders opslagplaats.. En niet eens bad gegaan, terwijl ze met getrokken pistolen, en van die ontzettend felle zaklampen(ik met mijn trippende kop: "Meneer, mag die lamp uit, het is vrij storend" en de vriendelijke agent: "NEE!") de deur inhadden getrapt...

36. Adrenochroom

Adrenochroom Wijs gebruiker

sowieso banenen met cola!

37. esth0r

esth0r Belezen gebruiker

op keta tijdens een teKnofeestje
    met mn kop tegen de speakers
    man, dat was beter dan seks ik had echt het gevoel dat ik een conversatie had met het universum, alle stukjes van een hele grote puzzle vielen in een keer in elkaar en alles was logisch en goed.

38. ErnstJünger

ErnstJünger Bewuste gebruiker Tripreporter

Amai! :openmouth:

Waarop was je aan het trippen overigens?
    En wat was de aanleiding voor de politie-inval?

39. SperSIZEboon

SperSIZEboon Badass junkie

oud en nieuw 2006-2007. illegaal feest in een leegstaand kantoorpand :hearteyes:
    zo hard getript op de keta dat ik 5 verschillende zalen heb gezien (en dat terwijl ik de hele tijd op dezelfde plek stond)
    opeens zaten er roltrappen in dat pand enzo :openmouth:

40. Snuifdoos

Snuifdoos Belezen gebruiker

Eerste keer paddo's. Heel sterke visuals, paar uur erna wist ik niet meer wie ik was.. Verder ook 2 keer na véél MDMA muziek kunnen "zien". Ongelooflijk gedetailleerd, mooi en warm =)

Laden...