1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Discussie in 'Drugs' gestart door Mr.Vanderkart, 11 feb 2009.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Mr.Vanderkart

Mr.Vanderkart Belezen gebruiker

De titel zegt het al, Welke visual heeft het meeste indruk op jou gemaakt?
    Voor mij is die niet zo moeilijk, ik heb alleen 2cb en Paddo's als tripmiddel gebruikt en mijn ziekste visual was met paddo's

We waren aan het trippen op Paddo's bij een vriend thuis, toen opeens iemand met het idee kwam om eens buiten te gaan kijken.
    Dus we beslote een blokje om te gaan.
    Met zijn 5e liepen we op de stoep toen aan de andere kant van de weg een meisje haar hond uitliet, wij probeerden onszelf zo normaal mogelijk te houden natuurlijk en liepen door.

Toen wij een paar tellen lang haar waren gelopen keek ik achterom en "zag"dat meisje onde een lantaarnpaal stil staan, met haar lichaam van ons weg maar haar gezicht 180 graden gedraaid en ze staarde naar mijn voeten! Echt zo'n typisch exorcist/bezeten iemand. Ik schrok me natuurlijk kapot en tikte een maat van me aan en zei: kijk is naar dat meisje!
    Hij keek om en hij schreeuwde: "Jezus!!! Zie dat meisje!" naar de jongens voor mij en hij begon spontaan te rennen. Ik dacht" Nooit dat ik achter blijf!"en ik rende er vol achteraan.

Mijn andere vrienden die hadden niet gekeken maar begonnen automatisch mee te rennen.
    Toen ik aan die maat van me vroeg wat hij zag omschreef hij mij precies hetzelfde. Hier ging ik wel een poosje bad op, en hij ook.

Totdat we op een afstand van 10 meter mensen zagen die bij een huis in de voortuin stonden , die hadden waaschijnlijk een feestje ofzo. En tot mij schrik keek iedereen ons aan, en ik vroeg het nog eens na bij me vrienden, iedereen zag het behalve 1 die al aan het uitspacen was (deze persoon ging binnen al bad en had iets genomen voor als je een bad trip had). Hij vertelde ons dat wij waarschijnlijk aan het halucineren waren en dat die mensen gewoon lekker een biertje aan het drinken waren.
    Dit verklaarde ook voor een groot deel hoe het kwam dat ik en een vriend van me dat meisje zo zagen staren.
    Toen we hier achter ware moesten we gigantisch hard lachen door te bedenken wat dat meisje wel niet van ons zou denken.

Dit was hem, laat maar horen wat je ervan vind, en laat natuurlijk je eigen verhaal achter :wink:

V

2. Exceptional Insight

Exceptional Insight DF-koning Emeritus Mod

Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

DMT wereld.. behoeft geen verdere uitleg denk ik

3. Angramar Temenos

Angramar Temenos Badass junkie

Raarste? Rottende (kinder)lijkjes in een kampvuur wat uit was gegaan. Ik vond het niet erg of zo, maar het was een redelijk zieke visual.

4. Wile-E-Peyote

Wile-E-Peyote Badass junkie Tripreporter

Een week na de 9-11 gedoe. was ik in een trip er van verondersteld dat er ook een vliegtuig ineens bij mij het huis in vloog. Bleken ze een vrachtwagen met grind aan het legen bij de buren. en het gordijn waaide open, zodat ineens de felle zon in mijn gezicht scheen. pas na een kwartier had ik in de gaten wat er nu wcht aan de hand was. ( ik was half in slaap, en werd dus erg raar wakker)

5. DrippTone

DrippTone Badass junkie Tripreporter

Heb tot nu toe alleen nog maar leuke visuals gehad, en de mooiste was in een paddo trip. Ik zag op een houten tafel allemaal kleine rivieren met regenboog kleuren lopen, met kleine draaikolkjes er in die de kleuren op zogen en weer uit spuugden. Dat was echt zo facinerend.

6. underworld

underworld Wijs gebruiker

toen ik 2ct7 had gesnoven ging ik snachts in een parkje zitten met muziek aan via de koptelefoon, ik keek uit over een kanaal waar aan beide kanten bomen stonden in een rij. ik deed een ballon lachgas opeens veranderde het standbeeld naast me in 2 dansende voeten, en toen ik over het kanaal keek veranderden alle bomen ook in dansende voeten, precies op de muziek! echt geflipt, toen het hoogtepunt werd bereikt zag ik het water in plateaus naar boven komen precies op de muziek, net alsof het water een equilizer was geworden, knalde alles precies op de beats omhoog, en dan nog die dansende voeten erbij, geweldig bizar was dat :grin:

7. Paikea

Paikea Belezen gebruiker

nog nooit gehallucineerd, en heb verder altijd bewondering voor de visuals. Het leukste was bij de eerste keer paddo's, toen ik op de achtergrond een helikopter hoorde. Ik hoopte vurig dat hij over zou vliegen, en dat deed hij even later. Prachtig om te zien hoe dat lawaaierige gele ding een streep door de blauwe hemel trok.

8. spazzn

spazzn Experimenterende gebruiker

Nog geen enge visuals gehad maar khad paar jaar terug wel een WTF moment.

Na de nodige hoeveelheid mdma/mda en wiet fietste ik naar huis en toenk achter me keek, zagk op een 10meter afstand een jongetje op een rode driewieler rijden (was op een afgelegen veldweg btw). Ik dacht bij mezelf van "hé wat raar" maar toenk een paar minuten later weer achter me keek, reed hij nog steeds achter me aan Oo. Toen ben ik van men fiets gestapt en hij was ineens weg en alsk terug op me fiets stapte was hij er weer, ben toen zeker 20 keer van men fiets gestapt.

:openmouth:

9. maiskorrel

maiskorrel Bewuste gebruiker

Nooit echt nare visuals gehad. Naja misschien mijn laatste paddotrip. Een medetripper zei tegen me: "kijk P ligt onder het ijs!". En toen hij dat zei zag ik echt een vriend van me helemaal verrot als een lijk onder het ijs liggen. Maar ik ging er niet echt bad door ik vond het wel gaaf om te zien en wist dat hetniet echt was. Toch werd ik wel een beetje angstig van het idee.

10. Spor

Spor Wijs gebruiker

Freaky shit jong... Laatst was ik met een maat aan het trippen en toen liepen we ook rond 5 uur sochtend ergens heel ver van de bewoonde wereld en toen zei die opeens van "wat nou als we nu een klein kind tegen komen" en ik kan best wat hebben maar op dat moment leek me dat toch wel een van de minst relaxte dingen die ons kon overkomen...

OT: heb intussen zoveel vage visuals gezien dat ik niet meer echt kan zeggen wat nou de ergste waren. Gelukkig nooit enge dingen gezien, alles wat ik zie vind ik altijd wel leuk :)

11. RSW

RSW Bewuste gebruiker Tripreporter

Vorige zaterdag op 30 mg 2C-B met een vriend, op de piek echt lang naar elkaars hoofd zitten staren. Dat veranderde in de meest zieke horrorbeelden die ik ooit gezien heb, hij kreeg een lange groene giftong, vlijmscherpe slagtanden, dikke speknek net kloppende aderen, vierkante kop, rode evile gloeiende ogen. Terwijl ik wist dat ik gewoon onder invloed van psychedelische drugs naar een goeie jongen aan het kijken was. Was hilarisch op dat moment, maar de visuals bleven horror. Dan weer een uitgemergeld schedelhoofd, dan weer een pusblaren overgoten slijmgezicht. Hij zag hetzelfde bij mij trouwens, leuk spul, dat 2C-B, hehe :P

12. enny330

enny330 Experimenterende gebruiker

Ik een hele tijd terug op paddos , aan het zwembad naar zonsondergang kijken met wat vrienden.
    En de wolken beweegden aardig snel , dat was echt van 'wooow'.
    En op de achtergrond nog zo het constante geluid van een cementmolen.

Het was toen vrij koud maar daar merk je dan niks van..

13. Angramar Temenos

Oh en, een keer na flink wat MDMA verder weg op een grasveldje (30 meter ver weg, om 4 uur 's nachts) een groep mensen zien picknicken.. Net toen ik "wtf" ging en wat dichterbij kwam, bleken het bankjes te zijn xD.

14. tomz0r

tomz0r Badass junkie

Een dansende pinguin die langsliep in mijn kamer.

Mijn kamer die veranderde in de studio van Lingo met die presentatrice en geluidjes en alles erbij. ik had het goede woord geraden en hoorde tuutuutuutuutuutuut :P

Politieagenten op mijn kamer die me kwamen arresteren en ontploften toen ik ze een knuffel wou geven.

Een snor, kort haar en stekels en een zware stem bij een meisje.

Een samurai chinees met een zwaard wat eigenlijk een hoop kleren was. Zijn hoofd werd een vogel en vloog weg.
    Allemaal op rond de 200 mg MDMA.

15. Angramar Temenos

Die shit wil ik ook :openmouth:

16. tomz0r

tomz0r Badass junkie

Het is niet zo boeiend. Het doet je eigenlijk niks. Achteraf alleen pas.

17. TrippyShit

TrippyShit Badass junkie

Heeeeheeeee.. Jij bent volgensmij de enigste die dit ook heeft tomzor. Gek hallucineren op al zo'n 200mg.

Raarste: Badtrip op paddo's. Een fiets die schreeuwde en op een neer sprong. Ik voelde de grond trillen. En op mdma, hotel vdvalk als een grote haven zien met een schip erin, terijl het een parkeerplaats was. En 2 jongens die voor ons fietste. Toen ik em wou aanraken knalde hij uit elkaar in allemaal pixels ofzo..

Engste: Mdma. Mijn eigen gezicht tot in de details perfect zien in iemand anders zn gezicht. (heel confronterend op 1ofandere manier). Dezelfde vriend als baby, kikker, spin. Een andere vriend naar hagedis zien veranderen. En zo zijn er nog wel 20andere dingen in die zelfde nacht geweest.

18. Miss Kittin

Miss Kittin Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Mijn "gummie-wereld" onder invloed van keta. Alles leek er gebreid en sponzig uit te zien en dit heeft flink wat uren aangehouden ook.

19. DAnOoNtje

DAnOoNtje Experimenterende gebruiker

Bad trip op paddo´s twee jaar geleden. naast agressieve bomen die niet blij waren met mijn keuze om bad te gaan (tsja...) en alles in zwart wit dan groen geel en dan weer paars rood. Uiteindelijk zat ik tegenover mijn vriend die ook bad ging thuis en zijn gezicht was een groot insectenhoofd met gigantische ogen, schubben die zijn oogkas uitstaken.... hij zag mij als een soort van bazooka's circus sjamaan, ook heel charmant natuurlijk.

Maar de vetste was toch wel een andere keer paddo's, waar ik het weer goed maakte met de bomen :grin: Ik zat tegen een boom op een veldje en staartde naar de takken boven me. De bladeren voerden een 'kosmische' dans voor me op, draaiend, zacht bewegend. Takken hadden geen diepte meer en ik zag er hersenen en vooral neuronen in, elektrische signalen die door de takken heen trokken en niet stilstonden :hearteyes:

20. Wacky

Wacky Badass junkie

Een tip:

Als je LSD gebruikt hebt en je ziet iets merkwaardigs, denk dan dat het aan de LSD ligt.

21. J0rrit

J0rrit Badass junkie

MIjn ziektste visuals is alweer 3 jaar terug ofzo. Was de 4e keer mdma ofzo, was dus niks gewend ( tot dan toe altijd 1 gemiddelde pil en dat was genoeg toen voor t lekkere love-gevoel ). Toen ik op een gegeven moment pillen kreeg die ietsjes minder waren en dacht, opzich kan ik wel eens een 2e bijpakken en dat deed, en tien minuten later de 1e toch wel hard er inkikte ( eerst dacht ik van niet ) en best wappie was en vergeten was dat ik al een 2e had genomen en toen dacht ik weer: ik kan best een 2e nemen, en nam mijn 3e dus eigenlijk.

Deze 2 kickte er tegelijk in en ik was helemaal padje af. Weet nog dat ik iets van een hele 'rare' misselijkheid voelde, ik voelde m wel, maar op zon trippy gevoel alsof die misselijkheid alleen maar om me heen zat ofzo, heel trippy dus. Toen kwam ik thuis, lag in bed, en hoorde opeens het geluid van een bei ofzo. Ik draaide me hoofd om en zag een insect vliegen zo groot als mijn hoofd, het vloog de hele tijd precies hetzelfde stuk, van de muur naar de andere muur en terug, op een gegeven moment deed ik het licht aan, en hij was weg, ik deed het licht weer uit want ik vond het best vet. Toen probeerde ik m aan te raken maar ik ging er dwars doorheen.

Het meest 'rare' en ook zeer interessant vind ik het feit dat ik het insect eerst alleen pas hoorde, en toen ook werkelijk zag, heel raar maar vet.

22. Angramar Temenos

Bij LSD vind ik het heel makkelijk, ik word er nooit echt wappie of van't paadje af van in m'n hoofd.. Beetje trippy gedachtegang maar visuals vooral die hem het meeste doen.. Wat ik met LSD op ook zie, heb altijd iets van "woow, vette visuals". Terwijl ik als ik wappie ben etc, nogal paranoide ervan kan worden.

23. lespaul

lespaul Experimenterende gebruiker

had lsd, en iemand naast me kreeg epelepsie aanval

zag er uit als of hij van binnen uit opgegeten werd. zag bloed alle kanten uitvliegen.

toen kon ik even een flink aantal uren aan me zelf gaan lopen knutselen :confused:

24. Kigh

Kigh Bewuste gebruiker

Heftige shit. Kan me niet voorstellen hoe ik op dat moment had reageert. :openmouth:

25. Katsujinken

Katsujinken Experimenterende gebruiker

Tijdens een paddotrip zag ik ooit een dikke kruisspin aan een draadje hangen. In m'n trip was het echter een enorme glimmende metalen robotspin die regenbooglasers in 't rond schoot.

M'n 2 trippartners zagen precies hetzelfde.

In een andere trip liep ik door een gang die was bekleed met schrootjes hout. Terwijl ik door die gang liep veranderden alle knoesten in het hout in ogen die mij volgden.

26. ImmortalTech

ImmortalTech Bewuste gebruiker

Ik zie heel vaak ergens gezichten in (als ik vluchtig kijk, maar als ik het dan controleer zie ik wel wat het echt is).. Daar hoef ik niet eens voor te trippen :P
    In een paddotrip had ik eens mn schoenen uitgedaan omdat ik in de natuur liep, maar toen ik mn schoenen weer wilde aandoen, bewogen mn veters net alsof het wormen waren. Een strik leggen was dus gewoon niet te doen. Dat was nog wel een leuke visual..

Mn engste was in dezelfde trip toen ik terug was gegaan naar een huis en daar een vlieg op de muur zag zitten. Ik pakte een krant om hem dood te slaan, maar ook al sloeg ik precies op de plek waar hij zat (meerdere keren), dat beest bleef op dezelfde plek zitten zonder dood te gaan :openmouth: Aangezien de andere 2 in de kamer precies hetzelfde zagen, schrokken we wel even. Maar omdat ik wist dat het een visual was draaide ik me gewoon om en ging weer iets anders doen.
    Gewoon geen aandacht aan besteden als het te freaky wordt is mijn motto :wink:

27. lespaul

aan kigh:

nou ik heb alles bij elkaar geschreeuwd op dat moment. heb ik daarna nog wel een paar maand last van gehad, achtervolgings waan enzo... maar das allemaal weer over.

28. MissMarie90

MissMarie90 Experimenterende gebruiker

op paddo's werd ik aangevallen door een gigantisch leger van spinnen en andere beestjes
    en ik vond het maar dood eng
    verder geloofde ik heilig dat ik nooit meer uit die trip zou komen en raakte ik helemaal in paniek
    gelukkig had ik een sitter want ik begon mezelf te wurgen :confused: :rolleyes:
    en verder de "normalere" dingen zoals mijn onderkaak die ineens weg was enzo

29. Kigh

Kigh Bewuste gebruiker

Erg erg heftig. Weetje wat de dosis was?

30. lespaul

ongeveer 300 mics waren hotlips ( rollingstones logo ) die waren getest op 200 mics.
    had er ander half gehad dus...
    heb na die tijd nog maar 2 keer weer getript op acid.
    waarvan ik 1tje ook fout ben gegaan. zoals ik dat toen dacht loste mijn lichaam op in de lsd wereld.
    en daarna nog een keer, was niet super relaxt maar ging goed.
    das inmiddels anderhalfjaar geleden dat ik voor het laast acid heb gedaan.

binnen kort als het beter weer word ga ik het nog maar weer is proberen... ben er weer klaar voor heb ik het idee.

31. ImmortalTech

ImmortalTech Bewuste gebruiker

Dus van de laatste 3 keer heb je 1 keer maanden achtervolgingswaan gehad, 1 keer dacht je op te lossen en ging je fout en die andere keer was ook niet superrelaxed...
    Waarom wil je het dan nog een keer doen als het zo slecht valt bij je? Kan ik me niks bij voorstellen...

32. lespaul

ik heb voor ik fout ging al aardig wat getript op acid, 2 jaar lang gemiddeld 1 keer in de maand.
    ik weet hoe leuk het kan zijn, alleen moet ik mijn hoofd daar weer klaar voor maken.

ik mis het namelijk wel trippen op een feestje. en de gedachte gang die je dan hebt.
    het is niet dat ik me zelf opdring richting de lsd. denk er veel over na en heb nu geen negatiefe gevoelens meer naar lsd toe. dus ben er weer klaar voor!

thats why.

33. Drientje

Drientje DF-koning

:tearsofjoy: Dokter Wacky aan het woord

[​IMG] :tearsofjoy:

Nou ineens ben niet echt wappie, terwijl de laatste keer dat ik je zag je zei dat je te vaag was om normaal te doen?

Mijn vaagste en engste visual was nog wel dat ik alleen tripte op paddo's en het erg slecht viel. Ik heb toen lijken uit het plafond zien vallen en oplossen terwijl ze de grond raakten. :(
    Op LSD heb ik nooit hele heftige visuals, ooit ga ik nog eens voor een bizarre dosis en een egodood.

34. Wile-E-Peyote

Wile-E-Peyote Badass junkie Tripreporter

twee jaar geleden was er iemand dood gegaan in de trein( hartstilstand), en vlak voor instappen een joint gehad

De trein stopte.
    Mochten we de trein niet uit. en werd iedereen ondervraagd. toen t goed begon te werken, stonden er allemaal politie en een ambulanse met zwaailicht op het perron, dacht ik dat ze voor mij kwamen.

35. wobble

wobble Badass junkie

mijn raarste visual ooit was op paddo's toen het hoofd van een maat van mij in elkaar draaide als een vortex en ondersteboven weer te voorschijn kwam als het hoofd van zijn broertje.

36. TrippyShit

TrippyShit Badass junkie

AT lult altijd de boel bij elkaar en gaat zijn eigen verhalen geloven :wink: De ene keer zegt ie dit, dan weer dat..

37. djstayla

djstayla Belezen gebruiker

Laatste keer op truffels...Lag in bad en hoorde opeens een heel hard fel geluid door me hoofd schieten :grin: Schrok er zo van dat ik gelijk opstond om te gaan douchen :confused: :grin:

Even wat drinken gaan halen toen ik uit bad ging, terug naar de badkamer en zie overal bloedspetters, plassen bloed door de hele badkamer liggen...deur dicht gedaan en gesprint naar me kamer :wave: :openmouth: :grin:

38. DrippTone

DrippTone Badass junkie Tripreporter

Ik weet nog wel een jaar geleden bij een vriend van mij bij hem thuis, allebij 1,5 portie truffels genomen. En toen ik naar het toilet ging in de piek gebeurde me toch iets vreemds. Ik stond daar lekker te zeiken en ik keek naar de vloer van het toilet(zijn allemaal zwart met witte tegeltjes om en om). En toen begonnen de tegels van de vloer te golven en te draaien, en een voor een vielen ze de diepte in. Welke diepte vraag je je af, nou er was opeens niks meer onder dat huis. Een grote zwarte duisternis. En die wc pot stond nog, en ik ook. Maar inmiddels waren alle tegels verdwenen, ik zag er nog een paar verder en verder de diepte in verdwijnen.
    En dat was best freaky, maar toen ik eenmaal doorhad dat ik nog stond op vaste grond(die ik niet kon zien) vond ik het wel grappig. :grin:

39. Drientje

Drientje DF-koning

Jij gaat eerst in bad en dan douche je nog een keer? Verspiller!

40. azgaza

azgaza Badass junkie

Ik ben een beetje lui dus ik pluk men rare harde visuals even uit de trip reports waar ze in staan. Ik kopier gewoon ff de hele stukjes met vette visuals en dan doe ik vet gedrukt wat het raarste er uit was.

Op zo'n 100 ug LSD:
    Bij gebrek aan beter vermaakt besloten we maar naar het grind te kijken en.. wow!
    Het grind bestond uit gezichten, met handen erop, en een soort skeletachtige bomen, en alles bewoog in het ritme van de patronen, de patronen veranderde ook steeds, dan waren ze weer helemaal abstract, in prachtige kleuren over de grond aan het trekken, die de hele tijd bewogen, van vorm veranderde, heel fractal achtig. Als ik weer wat dichterbij keek werden het weer gezichten, vervolgens handen. Op dat punt vroeg ik wat V er in zag, zij vond het huisjes. Op dat moment werden de gezichten half gezicht half huis, wat er natuurlijk een beetje vreemd uit zag. Al beschrijvend keek ik verder. Sommige dingen waren zo appart dat ik de worden er niet voor kon vinden. Zoals achterover biddende pest lijdende christenen in grote circels die zichs teeds achterover lieten vallen en daarop dicht tot botten er daarna stof vergingen. Een moment water waren het allemaal katten die steeds hun op een andere kant op draaide, en al hun ogen vormden samen ook weer hele interessante patronen.

Op zo'n 150 ug LSD:
    Ik keek naar een ander persoon die meer in het licht stond en na een tijdje te kijken was de persoon ineens doorzichtig, er zat alleen een zwart randje omheen, verder zag ik de achtergrond op de persoon geprojecteerd. Als de persoon liep zag ik dat niet, gewoon 2 secconde later de outline op een andere plaats. Ook deze persoon zag ik toen geheel verdwijnen.

Wat ik toen zag was beeldschoon, en erg los van de wereld. Als punt om te staren koos ik bladeren tegen een langzaam lichter wordende ochtend lucht. Als ik niet knipperde stroomden de patronen verder in afstand, en vielen alle detailkleuren weg tot alleen wit, zwart en vaalgroen over waren. Die patronen draaiden door elkaar en op een gegeven moment zag ik de hele wereld niet meer, alleen die patronen, en ze waren geen patronen meer maar pure wiskundig volledige kloppende fractals, van het soort dat je met ultrafractal 3 zou kunnen maken, die waren wit en bewogen en stroomden en draaiden verder in. Toen begon het zwart ineens te groeien, het stroomde in de fractals en er zat ineens een enorm zwart stuk in. Toen ik knipperde zag ik dat er gewoon rook van het vuur voor de bladeren hing en het vuur rookte ineens enorm! Tijdens dat te zien zei ik haast non stop: woow.. wow.. wooow.. WOW! wooww!... wooww.. WOW! en dat ging een tijdje door, uitleggen lukte natuurlijk voor geen meter.

Ik keek naar de wolken, die waren erg druk aan het bewegen, de hele lucht over, in patronen, naar half concrete vormen naar patronen. Langsaam sloop er een goud kleur in en de patronen verminderden steeds, en kwamen dan weer terug, tot ik even mijn ogen openhield, toen zag ik langzaam de hele wolken goud worden tot ze verdwenen en ik heel even naar een perfect blauwe lucht keek, tot ik knipperde en ze natuurlijk weer terug waren.

120 ug LSD en lachgas:
    De hele kamer zoemde goud licht uit, mijn spiegel was blauw met rood en volledig weggezakt en de kast zweefde nu door de ruimte. Het had sterk iets weg van een zon overgoten woestijn. Overal tussen door kwamen weer de egypisch aandoende mensen en patronen en mijn kast nam het nog een stapje verder en wisselde van onder naar boven als pyramide.

(en dezelfde 120 ug zonder lachgas)
    De lucht was vaal rood met oranje en de bomen veranderden van de patroon tot fractal tot patronen, verschoven, groeiden uit, in, allemaal bizar realitisch, het was echt prachtig. Lichtgevende patronen gleden over de grond. In in de muren van de overkant zag ik menselijke silhouetten die als ik goed keek en een paar keer snel knipperde bleken te bestaan uit een mengeling van bomen en muren, er waren dus geen mensen. Ik zag ze echter wel door de bomen lopen en er vormden steeds weer gezichten.

Dit was echt ontzettend mooi. We gingen even op een muurtje zitten. Daar stond een prullenbak waarvan ik de kleur echt niet kon zien. Het werd het centrum van de visuals. Ik zag er vaak vreemde concrete bizarre afbeeldingen in, zoals bijvoorbeeld van twee gezichten die daarna de hele straat over gingen in een soort fractal verhouding.

Laden...