Wat word als een dikke lijn gezien

Nou ik ben nu hartstikke lijp en ik vroeg mij nou echt af “Wat word gezien als een dikke lijn”
ik leg 1tje neer en doe het dan in 2 kleine maar dan merk ik al gauw dat die 2 kleine echt veelste klein zijn. dus ik wil echt een goeie dikke lijn in 2 delen doen maar ik weet niet wat word gezien als een dikke lijn.
Weet iemand de normale grootte van een lijn of van een dikke lijn

FrieseJunk

Bewuste gebruiker
Een ieder bepaald voor zichzelf wat een dikke, normale of kleine lijn is.
voorheen maakte ik altijd de lijntjes klaar voor vrienden.. kreeg vaak commentaar dat het te veel was, of soms te weinig haha.

Oké bedankt heren en dames van t mooie leven.
ik zal nu gewoon nemen waar ik lekker zelf zin in heb. iedereen z’n eigen voorkeur begrijp ik!

Levensgenieter23

Experimenterende gebruiker
''Gebruikelijk voor volwassenen is dat men lijntjes maakt van ieder ongeveer 0,05 ofwel 1/20e gram.''
Dus ik zou zeggen als je hier een stuk boven zit ''gemiddeld'' een dikke lijn hebt.
uiteindelijk is het natuurlijk persoonsafhankelijk i.v.m. tolerantie.

Torchic

Badass junkie
'Gebruikelijk voor volwassenen
Want kinderen gebruiken ook drugs?🙄🤣

Maar de definitie van een ‘dikke lijn’ is voor iedereen anders.

Neem gewoon de hoeveelheid waar je je fijn bij voelt. En laat je daarin niet beïnvloeden door anderen want dat gebeurt ook steeds vaker hoor ik.

Zweevteev

Wijs gebruiker
“Wat word gezien als een dikke lijn”
Dat is mega subjectief. Hangt af van de stof zelf, (kruis)tolerantie, hoeveel iemand weegt, hoe de stof wordt opgenomen in je lichaam etc. Je kan ervan uitgaan dat een lijn van 5 centimeter lang en 1 centimeter dik een dikke lijn is bij zo goed als alle psychoactieve stoffen, alleen wordt dat de ene persoon fataal en is dat voor een ander de perfecte dosis.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Eerst en vooral is het belangrijk te weten over welke stof het gaat. Bij de meeste stofjes gebruik ik steevast de weegschaal, ik ga af op het aantal mg ipv op de lengte en dikte van een lijn. Afgaan op het laatste is veel te subjectief, wegen is weten.

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Diagonaal over cd hoes en hoppa dan heb je dikke lijn

Maar wegen is het beste per stof!

Laatst bewerkt:

DjYella

Badass junkie
Nou ik ben nu hartstikke lijp en ik vroeg mij nou echt af “Wat word gezien als een dikke lijn”
ik leg 1tje neer en doe het dan in 2 kleine maar dan merk ik al gauw dat die 2 kleine echt veelste klein zijn. dus ik wil echt een goeie dikke lijn in 2 delen doen maar ik weet niet wat word gezien als een dikke lijn.
Er is een site waar je een spiegel met ingegraveerde lijntjes kunt bestellen, ik denk dat dat de standaard is ongeveer?

Torchic

Badass junkie
Er is een site waar je een spiegel met ingegraveerde lijntjes kunt bestellen, ik denk dat dat de standaard is ongeveer?
Dat is mega subjectief. Hangt af van de stof zelf, (kruis)tolerantie, hoeveel iemand weegt, hoe de stof wordt opgenomen in je lichaam etc. Je kan ervan uitgaan dat een lijn van 5 centimeter lang en 1 centimeter dik een dikke lijn is bij zo goed als alle psychoactieve stoffen, alleen wordt dat de ene persoon fataal en is dat voor een ander de perfecte dosis.

DjYella

Badass junkie
Zoals hierboven al een aantal keer benoemd is het echt afhankelijk van de stof, lichaamsgewicht, tolerantie etc.
Zeker helemaal mee eens, maar er is een gemiddelde en dat was de vraag toch? Wat wordt als een normale lijn gezien onafhankelijk van alle variabelen?
Of ben ik dan te mierenneukerig? Kan zeker en dan bij voorbaat mijn excuus.

Torchic

Badass junkie
Zeker helemaal mee eens, maar er is een gemiddelde en dat was de vraag toch? Wat wordt als een normale lijn gezien onafhankelijk van alle variabelen?
Of ben ik dan te mierenneukerig? Kan zeker en dan bij voorbaat mijn excuus.
Ik denk niet dat er een gemiddelde is. Per stof en alle andere factoren is het zo verschillend.

En je hoeft geen excuses aan te bieden hoor😊

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Dit verschilt voor iedereen. Dit is wat ik zie onder een dikke lijn:B4BD4252-23D2-4F1B-BD41-7EE1135ACCE1.jpeg Dit is een “normale lijn” of met andere woorden “mijn lijn” t.o.v een dikke lijn. Een dikke lijn zou ik persoonlijk alleen maar nemen in het begin van mijn snuifpartij, puur omdat ik wil dat het gevoel goed inkickt.

Maar zoals ik hier boven al zeg, neem lekker waar je zelf zin in hebt en waar je jezelf goed bij voelt. Nooit denken “oeh mijn vrienden nemen dikkere lijnen dus dat moet ik ook doen”. Boeien wat andere mensen nemen, jij neemt lekker hoeveel jij wilt en zij nemen hoeveel zij willen.

PS dit is dus voor mij een dikke lijn, als dit jou “normale lijn” is, zeer goed van je maar daar hoef je niet over te stoefen😘

Blyatman

Badass junkie
Imo:

èèn dikke lijn? Kwaliteit afhankelijk/tolerantie afhankelijk.

de èèn legt 0.3 neer en snuift het weg alsof het niks is en voelt voor persoon in kwestie alsof het niks is. Terwijl een andere 0,1 neer legt en het voor die individu veel is.

verschillende soorten van dit, mits je gewoon buitensporig grammen in 1x weg werkt uiteraard.

Spyro

DF-koning
Het is maar net wat je dik noemt.

Kwestie van uitproberen.

Een dikke lijn wordt niet helemaal door je neuslijmvlies opgenomen. Kunt het beter opbouwen met kleinere lijnen tot het gewenste effect.

Lemmy

Badass junkie
Het is jammer genoeg de realiteit. Hier een voorbeeld van kinderen die als prostitué werken en verslaafd zijn.

Dit is wat tegenstanders van prostitutie en de legalisatie van drugs altijd maar gebruiken als argument: eens je ermee begint, eindig je altijd zo.

Vermoeiende zever.

Lemmy

Badass junkie
Dit verschilt voor iedereen. Dit is wat ik zie onder een dikke lijn:Bekijk bijlage 51529 Dit is een “normale lijn” of met andere woorden “mijn lijn” t.o.v een dikke lijn. Een dikke lijn zou ik persoonlijk alleen maar nemen in het begin van mijn snuifpartij, puur omdat ik wil dat het gevoel goed inkickt.

Maar zoals ik hier boven al zeg, neem lekker waar je zelf zin in hebt en waar je jezelf goed bij voelt. Nooit denken “oeh mijn vrienden nemen dikkere lijnen dus dat moet ik ook doen”. Boeien wat andere mensen nemen, jij neemt lekker hoeveel jij wilt en zij nemen hoeveel zij willen.

PS dit is dus voor mij een dikke lijn, als dit jou “normale lijn” is, zeer goed van je maar daar hoef je niet over te stoefen😘

Mooie lijntjes. :hearteyes:

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Dit is wat tegenstanders van prostitutie en de legalisatie van drugs altijd maar gebruiken als argument: eens je ermee begint, eindig je altijd zo.

Vermoeiende zever.
De oorzaak hier van is eerder vieze rijke mannen, En armoede in die landen. Als je als kind je jeugd wordt ontnomen en wordt misbruikt is het vrij logisch dat je grijpt naar verdovende middelen.

Lemmy

Badass junkie
De oorzaak hier van is eerder vieze rijke mannen, En armoede in die landen. Als je als kind je jeugd wordt ontnomen en wordt misbruikt is het vrij logisch dat je grijpt naar verdovende middelen.

Er is mensenhandel in prostitutie, en die mag van mij nog veel harder aangepakt worden. Maar er zijn ook veel dames, de meeste, die daar zelf voor kiezen.

Daar gaat het hier echter niet over.

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Er is mensenhandel in prostitutie, en die mag van mij nog veel harder aangepakt worden. Maar er zijn ook veel dames, de meeste, die daar zelf voor kiezen.

Als je de video kijkt word er letterlijk over mensenhandel gesproken door de ouders. Hier is er geen sprake van dat er zelf voor gekozen is. En het moet allebei even hard worden aangepakt.

Eve's drop

Badass junkie

Ik geloof dat gedwongen prostitutie echt een wereldwijd probleem is, zeker zijn er in de lage landen heel wat regels en toezichthouders, evenals er wat verenigingen zijn voor dames van lichte zeden.

Maar over het algemeen is 90% van de wereldwijde prostitutie keiharde mensenhandel, er zijn zelfs moeders die hun eigen dochters lichaam verhuren aan toeristen, en ze verkopen ze zonder pardon voor een stapeltje bankbiljetten.

De meeste worden nog steeds gedwongen, gevangen in een wereld van verslaving en eenzaamheid.

Lemmy

Badass junkie
Ik geloof dat gedwongen prostitutie echt een wereldwijd probleem is, zeker zijn er in de lage landen heel wat regels en toezichthouders, evenals er wat verenigingen zijn voor dames van lichte zeden.

Maar over het algemeen is 90% van de wereldwijde prostitutie keiharde mensenhandel, er zijn zelfs moeders die hun eigen dochters lichaam verhuren aan toeristen, en ze verkopen ze zonder pardon voor een stapeltje bankbiljetten.

De meeste worden nog steeds gedwongen, gevangen in een wereld van verslaving en eenzaamheid.

90%? Daar klopt geen ene moer van. Ik ben en blijf voor een volledige legalisatie. Maar we zijn nu wel ver aan het afwijken.

Dit ongeveer is wel een dikke lijn omgeveer 5/6 cm lang 3mm breed en 3mm hoog fz denk iets van 100mg det het is

Bijlagen

• IMG_3391.png
    IMG_3391.png
    905,4 KB · Weergaven: 12
Bovenaan