Wat word als een dikke lijn gezien

Nou ik ben nu hartstikke lijp en ik vroeg mij nou echt af “Wat word gezien als een dikke lijn”
ik leg 1tje neer en doe het dan in 2 kleine maar dan merk ik al gauw dat die 2 kleine echt veelste klein zijn. dus ik wil echt een goeie dikke lijn in 2 delen doen maar ik weet niet wat word gezien als een dikke lijn.
Weet iemand de normale grootte van een lijn of van een dikke lijn

FrieseJunk

Bewuste gebruiker
Een ieder bepaald voor zichzelf wat een dikke, normale of kleine lijn is.
voorheen maakte ik altijd de lijntjes klaar voor vrienden.. kreeg vaak commentaar dat het te veel was, of soms te weinig haha.

Oké bedankt heren en dames van t mooie leven.
ik zal nu gewoon nemen waar ik lekker zelf zin in heb. iedereen z’n eigen voorkeur begrijp ik!

Levensgenieter23

Experimenterende gebruiker
''Gebruikelijk voor volwassenen is dat men lijntjes maakt van ieder ongeveer 0,05 ofwel 1/20e gram.''
Dus ik zou zeggen als je hier een stuk boven zit ''gemiddeld'' een dikke lijn hebt.
uiteindelijk is het natuurlijk persoonsafhankelijk i.v.m. tolerantie.

Torchic

Badass junkie
'Gebruikelijk voor volwassenen
Want kinderen gebruiken ook drugs?🙄🤣

Maar de definitie van een ‘dikke lijn’ is voor iedereen anders.

Neem gewoon de hoeveelheid waar je je fijn bij voelt. En laat je daarin niet beïnvloeden door anderen want dat gebeurt ook steeds vaker hoor ik.

Zweevteev

Wijs gebruiker
“Wat word gezien als een dikke lijn”
Dat is mega subjectief. Hangt af van de stof zelf, (kruis)tolerantie, hoeveel iemand weegt, hoe de stof wordt opgenomen in je lichaam etc. Je kan ervan uitgaan dat een lijn van 5 centimeter lang en 1 centimeter dik een dikke lijn is bij zo goed als alle psychoactieve stoffen, alleen wordt dat de ene persoon fataal en is dat voor een ander de perfecte dosis.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod