Wat zijn jouw angsten?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Zijn het aliens of gewoon entiteiten?
In mijn optiek zijn aliens mulitdimentionele wezens. Ze zijn niet stoffelijk op 3e dimensionaal vlak. Voor ons zijn ze ook onsterfelijk. in verhouding of op schaal of weet ik veel hoe je dat noemt in het nederlands is een schildpak onsterfelijk wanneer je die met een kat vergelijkt kwa leeftijd. Reptiliaanse rassen of grey aliens hebben geen leeftijd. Wanneer we het zouden moeten vertalen naar onze defintie van leeftijd en tijd dan worden wij gemiddeld 80 jaar hun kunnen letterlijk duizenden jaren oud worden wat mij bekend is. ( de kalender die wij trouwens aannemen is niet de organische biologische kalender ) wij hebben 12 maanden in de het jaar die wij neleven. De maan gaat 13 keer om de aarde en dat betekend biologisch gezien dat we 13 maanden hebben. Waarom ze dit hebben veranderd is omdat ze er alles aan doen om ons van onze ware aard af te houden waardoor wij niet meer verbonden staan met de aardse biologische klok. Een vrouw heeft ook 13 cyclussen in het jaar. Allemaal dingen om er eens over na te denken

groetjes

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Nog iets… Wetenschappelijk gezien zou bewustzijn zich wel buiten het lichaam kunnen afspelen. Hoe je het beter had kunnen zeggen is: ‘Er is aan de hand van de wetenschappelijke methode nog geen experiment geweest dat grond biedt voor de creatie of het bestaan van bewustzijn buiten de hersenen om.’ Dat is vast wat je bedoelde, of niet? 😋

Ben toch heel benieuwd hoe ik dit precies moet opvatten. Hoe kunstmatig gedeactiveerd? Heb je een onderzoek want ik ben super benieuwd!
Ik ga het gewoon eerlijk zeggen hoe het zie en dan moet ik echt stoppen met deze onderwerpen want dit komt niet ten goede voor mezelf want ik word al met een korreltje zout genomen xD. Kunstmatig gedeëctiveerd,.....: Wat ik met kunstmatig bedoel is dat er een kunstmatige wereld bestaat die over onze biologische wereld heen is gezet dat kan je zien doormiddel van politiek religie - media - afhankelijke wetenschappers , verdeel en heers wat je ziet ook onderling. van aard zijn wij niet zo. tenzij je in de big bang en evolitie theorie gelooft. Maar de big bang hebben ze nooit duidelijke aanwijzingen voor gehad. iets kan niet uit niets bestaan. Er was een oorspronkelijk bewustzijn helemaal in der beginne der tijden. Dat oorspronkelijke bewustzijn was ooit 100% op een gegeven moment is 100 procent goddelijke bewustzijn in dualiteit gaan leven ( daar bedoel ik mee dat in aardse termen duister en licht in den beginnen in balans was. ) op een gegeven moment heeft de duisternis ( wat niet perse slecht is ) zich afgezet van het licht. en is op een gegeven moment zo sterk geworden dat het corrupt is geworden en zijn eigen identiteit heeft kunnen aanmaken ( een kopie van het oerbewustzijn ). Die eigen identiteit is kunstmatig omdat het niet vanuit creatie is gegaan maar vanuit corruptie. licht is op een gegeven moment ook uit balans gegaan. Wanneer 1 deel uit balans gaat zal de andere del ook zijn eigen gang gaan. JE ziet in de wereld pascifisten die tegen geweld strijden en etc en doen alsof alles liefde is en bomenknuffelaar gedoe. Dat is niet puur licht. Puur licht was toont autoriteit naar zichzelf dus ook zich conrfronteren met corruptie. is hem niet geworden. wanneer licht niet in balans staat en de duisternis ook niet bestaat er geen goddelijk bewustzijn meer in het multiversum.

Ik hoop dat je het nog kan volgen. Op een gegeven moment zijn er mensen gecreërd om het weer recht te zetten. En dat was om erachter te komen wie wij daadwerkelijk zijn en de leugens durven te doorzien zonder ons door te laten kistten of uit onbekendheid of angst ervan verstijfd raken waardoor je ziel automatisch weer terug schiet in de bewustzijnsval.

Het punt is wanneer de mens gecreërd is moest de DNA kunstmatig gedeactiveerd worden. wanneer de mens zou kunnen achterhalen wie ze zijn en dat ze de sleutel wisten mee te nemen is het ook corruptie. de mens is de duppe van de zonde en moet het rechtzetten. DNA is kunstmatig gedeactiveerd door reptiliaanse wezens. ( ik zeg niet dat ik hierin geloof maar dit zijn theorien wat dicht in de buurt komt hoe het in de pratkijk werkt ). De mens heeft creatie kracht meegekregen vanuit het oorspronkeijke bewustzijn.

Is veelste ingewikkeld om zo ff uit te typen wanneer je oprecht interesse hebt zou je mij dan willen prive berichtten dan stuur ik je pagina's van besloten groepen zoals wakkerewereld.nu waar ook veel hierover te vinden is. podcasten. amerikaanse podcast heb ik wel ( zit geen beeld bij ) en nederlandse podcast ( daar zit wel beeld materiaal bij met harde bronnen ) voel je niet bezwaard

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
juiste eind is natuurlijk niet goed van mij dat ik daar van overtuigd zou kunnen zijn. Waarom ik dat zo zwart wit zeg is omdat ik het fijn vind als mensen niet zomaar alles uitsluiten maar zelf op onderzoek uit gaan en vanuit die eigen onderzoek een eigen conclusie eruit kunnen halen wat budha ook verteld geloof niemand maar die je eigen onderzoek

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Alles wat ik net gezegd heb hecht er maar niet te veel waarde aan want je wilt niet zo gezien worden als hoe ik nu gezien word xD
Ik had diep van binnen achter de "levensgenieters van het drugsforum" gezocht dat men woke zou zijn maar goed

Ik ga nog een filmpje vrijgeven wat jullie ermee doen mag je helemaal zelf bepalen. haak er alsjeblieft niet op af omdat het een nederlandse podcast is. Deze podcast gaat verder waar de meeste podcasten stoppen.

luister zelf en heb dan een oordeel. tot ziens lieve mensen.

Ik ben niet meer te vinden als het gaat over dit soort extreme onderwerpen. op drugsforum zal ik alleen nog over drugs gaan posten en mijn vragen over bepaalde middelen stellen wanneer ik daar nog geen duidelijkheid over heb kunnen vinden

:kissingheart: :greenheart: :greenheart: :greenheart:

Laatst bewerkt:

Natozlato

Badass junkie
Mijn angst is ook dat ik teveel tijd verdoe met bang zijn voor iets, dat achteraf meestal wel meevalt. Dat ik me voor niks druk heb gemaakt en sterker ben dan ik dacht. Altijd maar in je comfort zone blijven, daar groei je niet van. Wil je voelen dat je echt leeft, moet je je angsten soms overwinnen.

Nasch

Belezen gebruiker
Alles wat ik net gezegd heb hecht er maar niet te veel waarde aan want je wilt niet zo gezien worden als hoe ik nu gezien word xD
Ik had diep van binnen achter de "levensgenieters van het drugsforum" gezocht dat men woke zou zijn maar goed

Ik ga nog een filmpje vrijgeven wat jullie ermee doen mag je helemaal zelf bepalen. haak er alsjeblieft niet op af omdat het een nederlandse podcast is. Deze podcast gaat verder waar de meeste podcasten stoppen.

luister zelf en heb dan een oordeel. tot ziens lieve mensen.

Ik ben niet meer te vinden als het gaat over dit soort extreme onderwerpen. op drugsforum zal ik alleen nog over drugs gaan posten en mijn vragen over bepaalde middelen stellen wanneer ik daar nog geen duidelijkheid over heb kunnen vinden

:kissingheart: :greenheart: :greenheart: :greenheart:

Even een likeje, puur voor je lef! 😘

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@WeAreThe99%
Ik weet dat je zei dat je liever niet meer doorging op deze dingen omdat je je wat beoordeeld voelt hierin (wat ik goed begrijp, ook al beoordelen mensen je hier niet echt in hun posts, het is meer de afwezigheid van instemming misschien?), maar ik zie een aantal dingen in deze post die me interesseren en waar ik graag een reactie op geef. Ik deel niet je visie over aliens en aanpassing van ons DNA, maar dat is omdat ik meer van het onderzoeken van mijn directe ervaring ben. Voor mij is er ook geen duidelijk bewijs van dat aliens ons hebben gemaakt of genetisch aangepast. Wil niet zeggen dat dit niet zo is, maar er zijn een hoop mensen die dingen beweren en ik neem nooit wat aan dat ik niet zelf kan verifiëren. Maar voel je hier niet veroordeeld, ik vind het goed van je dat je hier neerzet waar je in gelooft.

De dingen die mij aanspraken in post #123:

Wat ik met kunstmatig bedoel is dat er een kunstmatige wereld bestaat die over onze biologische wereld heen is gezet dat kan je zien doormiddel van politiek religie - media - afhankelijke wetenschappers , verdeel en heers wat je ziet ook onderling. van aard zijn wij niet zo.
Eens. Ik zie dit als een soort virtual reality bestaande uit taal/symbolen. We zien niet de echte wereld, we zien een projectie die bestaat uit ons verleden: dat wat de cultuur ons aangeleerd heeft en in ons geheugen is opgeslagen. De fysieke ogen zijn geheugen-gebaseerd.

tenzij je in de big bang en evolitie theorie gelooft. Maar de big bang hebben ze nooit duidelijke aanwijzingen voor gehad. iets kan niet uit niets bestaan.
De definitie van "niets" is hier belangrijk. We hebben het concept "niets", maar dat is slechts een concept: het tegenovergestelde van iets. Uiteraard kan iets niet uit dat bestaan, het is een concept dat de mens zelf bedacht heeft en nergens echt bestaat.

Er was een oorspronkelijk bewustzijn helemaal in der beginne der tijden.
Niet was, is. Before Abraham, I AM. Het is niet in tijd, jij bent het, ik ben het, iedereen is het. Het veranderd nooit. Het gaat in mijn ogen goed samen met de big bang theorie. Het is het "niets" dat voor manifestatie bestaat. Niet in tijd, maar in bestaan: de verticale dimensie. Tijd is in dát, niet andersom. Maar natuurlijk is het niet "niets", het lijkt dat alleen vanaf het verstand bekeken. Er zijn geen objecten in. Het verstand kan alleen werken met objecten. Dingen die gelimiteerd zijn, een vorm en grenzen hebben.

Dat oorspronkelijke bewustzijn was ooit 100% op een gegeven moment is 100 procent goddelijke bewustzijn in dualiteit gaan leven ( daar bedoel ik mee dat in aardse termen duister en licht in den beginnen in balans was. ) op een gegeven moment heeft de duisternis ( wat niet perse slecht is ) zich afgezet van het licht. en is op een gegeven moment zo sterk geworden dat het corrupt is geworden en zijn eigen identiteit heeft kunnen aanmaken ( een kopie van het oerbewustzijn ). Die eigen identiteit is kunstmatig omdat het niet vanuit creatie is gegaan maar vanuit corruptie. licht is op een gegeven moment ook uit balans gegaan. Wanneer 1 deel uit balans gaat zal de andere del ook zijn eigen gang gaan.
Wellicht dat er een tijd was dat de wereld een zuivere afspiegeling was van de perfectie van puur bewustzijn, dat alreeds altijd (eeuwig eigenlijk) perfect is. Overduidelijk is de wereld dat nu niet, maar alles gaat in cycli.

JE ziet in de wereld pascifisten die tegen geweld strijden en etc en doen alsof alles liefde is en bomenknuffelaar gedoe. Dat is niet puur licht. Puur licht was toont autoriteit naar zichzelf dus ook zich conrfronteren met corruptie. is hem niet geworden. wanneer licht niet in balans staat en de duisternis ook niet bestaat er geen goddelijk bewustzijn meer in het multiversum.
Dat is mijn probleem met hippies. "All is love". Nee... De wereld is goed én kwaad. Er is hier onvoorstelbaar kwaad op deze wereld, maar de overstijgende onvoorwaardelijke liefde accepteert álles. Niet op een manier zoals een boomknuffelaar doet alsof alles liefde is, maar simpelweg door dit bestaan te laten zijn wat het is, in al zijn facetten. Het is groter dan goed én kwaad samen. Maar om een reden die we misschien nooit zullen begrijpen neigt het in een staat van balans naar liefde, niet kwaad.

Ik hoop dat je het nog kan volgen. Op een gegeven moment zijn er mensen gecreërd om het weer recht te zetten. En dat was om erachter te komen wie wij daadwerkelijk zijn en de leugens durven te doorzien zonder ons door te laten kistten of uit onbekendheid of angst ervan verstijfd raken waardoor je ziel automatisch weer terug schiet in de bewustzijnsval.

Het punt is wanneer de mens gecreërd is moest de DNA kunstmatig gedeactiveerd worden. wanneer de mens zou kunnen achterhalen wie ze zijn en dat ze de sleutel wisten mee te nemen is het ook corruptie. de mens is de duppe van de zonde en moet het rechtzetten. DNA is kunstmatig gedeactiveerd door reptiliaanse wezens. ( ik zeg niet dat ik hierin geloof maar dit zijn theorien wat dicht in de buurt komt hoe het in de pratkijk werkt ). De mens heeft creatie kracht meegekregen vanuit het oorspronkeijke bewustzijn.
Hier kan ik dus minder mee. Het kan zijn dat aliens met ons DNA hebben geknoeid, maar ik kan dat niet verifiëren voor mezelf. Hoe weet ik dat dit niet slechts een verzinsel is. Ik denk niet dat je in dit soort dingen moet geloven om "woke" (wat haat ik dat woord inmiddels) te zijn. Ik scheid liever de dingen die ik voor mezelf in mijn eigen ervaring kan verifiëren van de dingen waar ik dat niet mee kan.

Nasch

Belezen gebruiker
@WeAreThe99%
Ik weet dat je zei dat je liever niet meer doorging op deze dingen omdat je je wat beoordeeld voelt hierin (wat ik goed begrijp, ook al beoordelen mensen je hier niet echt in hun posts, het is meer de afwezigheid van instemming misschien?), maar ik zie een aantal dingen in deze post die me interesseren en waar ik graag een reactie op geef. Ik deel niet je visie over aliens en aanpassing van ons DNA, maar dat is omdat ik meer van het onderzoeken van mijn directe ervaring ben. Voor mij is er ook geen duidelijk bewijs van dat aliens ons hebben gemaakt of genetisch aangepast. Wil niet zeggen dat dit niet zo is, maar er zijn een hoop mensen die dingen beweren en ik neem nooit wat aan dat ik niet zelf kan verifiëren. Maar voel je hier niet veroordeeld, ik vind het goed van je dat je hier neerzet waar je in gelooft.

Eens. Ik zie dit als een soort virtual reality bestaande uit taal/symbolen. We zien niet de echte wereld, we zien een projectie die bestaat uit ons verleden: dat wat de cultuur ons aangeleerd heeft en in ons geheugen is opgeslagen. De fysieke ogen zijn geheugen-gebaseerd.

De definitie van "niets" is hier belangrijk. We hebben het concept "niets", maar dat is slechts een concept: het tegenovergestelde van iets. Uiteraard kan iets niet uit dat bestaan, het is een concept dat de mens zelf bedacht heeft en nergens echt bestaat.

Niet was, is. Before Abraham, I AM. Het is niet in tijd, jij bent het, ik ben het, iedereen is het. Het veranderd nooit. Het gaat in mijn ogen goed samen met de big bang theorie. Het is het "niets" dat voor manifestatie bestaat. Niet in tijd, maar in bestaan: de verticale dimensie. Tijd is in dát, niet andersom. Maar natuurlijk is het niet "niets", het lijkt dat alleen vanaf het verstand bekeken. Er zijn geen objecten in. Het verstand kan alleen werken met objecten. Dingen die gelimiteerd zijn, een vorm en grenzen hebben.

Wellicht dat er een tijd was dat de wereld een zuivere afspiegeling was van de perfectie van puur bewustzijn, dat alreeds altijd (eeuwig eigenlijk) perfect is. Overduidelijk is de wereld dat nu niet, maar alles gaat in cycli.

Dat is mijn probleem met hippies. "All is love". Nee... De wereld is goed én kwaad. Er is hier onvoorstelbaar kwaad op deze wereld, maar de overstijgende onvoorwaardelijke liefde accepteert álles. Niet op een manier zoals een boomknuffelaar doet alsof alles liefde is, maar simpelweg door dit bestaan te laten zijn wat het is, in al zijn facetten. Het is groter dan goed én kwaad samen. Maar om een reden die we misschien nooit zullen begrijpen neigt het in een staat van balans naar liefde, niet kwaad.

Hier kan ik dus minder mee. Het kan zijn dat aliens met ons DNA hebben geknoeid, maar ik kan dat niet verifiëren voor mezelf. Hoe weet ik dat dit niet slechts een verzinsel is. Ik denk niet dat je in dit soort dingen moet geloven om "woke" (wat haat ik dat woord inmiddels) te zijn. Ik scheid liever de dingen die ik voor mezelf in mijn eigen ervaring kan verifiëren van de dingen waar ik dat niet mee kan.
Hey kerel, ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik vind dat je een beetje over hem heen loopt met deze post. Is een pm'etje niet toegankelijker?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nou ja, in zijn laatste post komt toch naar voren dat de discussie hem duidelijk heeft afgeschrikt en hij het er verder niet meer over wil hebben, vandaar
Dat is waar. Maar ik zie zelf wel veel goede punten die hij maakt en wou daar wat meer op ingaan en mijn kijk op geven. En ook een paar waar ik anders over denk. Ik wou dat graag even delen, niet om over hem heen te lopen maar gewoon om mijn visie daar over te geven.

Maar dat is misschien beter om in een apart topic onder te brengen, als er überhaupt interesse is om er verder over te praten.

En ondanks dat ik niet zondermeer geloof in dat aliens iets met ons DNA hebben gedaan, vind ik het wel heel interessant om erover te lezen.

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Ik heb twee stapels gemaakt.

Dit is wetenschap:
elektromagnetische invloeden van ons zonnestelsel
emotionele genetische aspecten,
emotionele patronen, nu en in het verleden
erfelijke aspecten (zoals ouder worden, predispositie voor ziekten, metabolisme, haarkleur enzovoorts).
fysieke lichaam
lineair, logisch, intuïtief, emotioneel of artistiek denken
mentale energie

Dit is kul:
planetaire invloeden (astrologie)
scheppende krachten
vorige levens
ziel
Dharma (levensmissie)
Karma (levenslessen)
Ik heb twee stapels gemaakt.

Dit is wetenschap:
elektromagnetische invloeden van ons zonnestelsel
emotionele genetische aspecten,
emotionele patronen, nu en in het verleden
erfelijke aspecten (zoals ouder worden, predispositie voor ziekten, metabolisme, haarkleur enzovoorts).
fysieke lichaam
lineair, logisch, intuïtief, emotioneel of artistiek denken
mentale energie

Dit is kul:
planetaire invloeden (astrologie)
scheppende krachten
vorige levens
ziel
Dharma (levensmissie)
Karma (levenslessen)
Karma sta ik ook niet zo in en dharma ook niet dit heb ik ook nooit vermeld maar wel top van je dat je het hebt opgezocht!

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
@WeAreThe99%

dankjewel dat je mij scherp houd! hier kan ik wat mee en ik ga hier later op de dag ff nog eens goed naar kijken

Martinus

Wijs gebruiker
Ik ga niet meer over consipary dingen meer hebben omdat ik nu al merk dat mensen voorzichtig met mij zijn omdat

Ik weet van LSD dat mij de kijk niet veranders heeft hoe ik het daarvoor al zag. Ik zag het aankomen dat mensen mij als paranoia kunnen wegzetten.
Dat is makkelijk wanneer iets onbekend is.

Wanneer men goed heeft gelezen heb ik eerder vermeld dat ik dit als klein kind voor drugsgebruik ook al bepaalde inzichten binnen kreeg als klein jongetje. Maar dat hij dat op een gegeven moment

Maar wel bedankt dat men mij duidelijk maakt dat het paranoia is ( ik weet zelf dat dat niet zo is maar goed dat ter zijde want dan kan er ook worden gedacht.. "paranoia is een ziektebeeld dat ik leef in een waan en dat het zo diep geworteld is dat ik het zelf niet in de gaten zou hebben" Paranoia is meer bang voor het onbekende. Naar mijn idee en ervaring wanneer ik parra ben. Wanneer ik parra ben dat is zoals nu. Parra zijn omdat je het gevoel hebt dat de wereld je nooit zal snappen en begrijpen ( wat ook zo is maar ik mezelf en de wereld niet kan verwijten en daar ben ik mij bewust van ) gevoel dat de wereld je uitlacht achter de schermen. ( dat stukje denk ik soms wel ) maar ik ben zeker niet parranoia over dat mensen diep van binnen wel opzoek zijn naar de waarheid en er diep van binnen alles voor willen doen om de waarheid te ontdekken. De waarheid is ook iets subjectief in de 3 dimentionele wereld. maar goed dat ter zijde.

Je mag best weten dat ik een gevoelige jongen ben en wanneer mensen mij niet serieus nemen ( wat ook zo is ) dat mij dat best wel raakt en dat ik daar zeker ff aan mezelf ga twijfelen als het gaat om mijn eigen waarde. Heb ik ook al gehad voor mijn gebruik.

Wanneer ik mij afsluit van het internet en telefoon weg leg en muziek luister wat goed in viberatie is 432 hz,.. merk ik dat ik rustig word en dat ik niet aan mezelf hoef te twijfelen of ik parra ben. maar dat het prima is dat mensen van alles mogen denken over mij of over jou. Is allemaal goed.

1 ding is zeker. uiteindelijk gaan we met zijn allen deze tijdlijn verlaten wanneer de tijd ( tijd is relatief ) rijp is.

veel liefde van mij

Ik ga het gesprek aan met je uit interesse. Dat is geen grap of trol ofzo. Gewoon serieus geintereseerd. Dat is de reden waarom ik hier op het forum zit.

Maar ik lees wel kritisch wat je schrijft. En als ik het gevoel krijg dat er een thema van achterdochtigheid in iets zit dan benoem ik dit. Ik weet namelijk niet of je het zelf door heb.

Ik zeg zelf ook rare shit op het internet, maar ik heb nooit het idee dat straks de ggd bij mij op de stoep staat met een dwangbuis.

Verhalen over het verleden zijn verhalen. Daar ben ik zelf niet zo heel erg geintereseerd in, maar directe ervaringen van mensen wel.

Zijn het aliens of gewoon entiteiten?

Wat zie jij als het verschil tussen die 2? Zijn entiteiten niet een soort aliens?

cutepool

Bewuste gebruiker
Dat ik na me dood toch niet helemaal dood ben, maar ergens verder ga. 😨🤢🤮 Laat me gewoon sterven.

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker

De mens is niet 'gecreeerd', dat ten eerste. Ten tweede zijn dit theorietjes van David Icke, en die plagieert Carlos Castaneda, waaruit dit idee over Reptilians uit een andere dimensie afkomstig is. Het DNA aanpassen is totaal overbodig: het controleren van de receptoren met wat simpele regeltjes was al genoeg. De verveelde consument is een gekweekt product, en drugswetten zijn in werkelijkheid een manier om een bepaald type mens te kweken, een menstype dat noodzakelijk is voor het genereren van energie voor... u raadt het al :)

Martinus

Wijs gebruiker
Uiteindelijk ben je een paar zwevende handen. De rest is allemaal verhaaltjes om de zwevende handen te verklaren.

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Ik ga het gesprek aan met je uit interesse. Dat is geen grap of trol ofzo. Gewoon serieus geintereseerd. Dat is de reden waarom ik hier op het forum zit.

Maar ik lees wel kritisch wat je schrijft. En als ik het gevoel krijg dat er een thema van achterdochtigheid in iets zit dan benoem ik dit. Ik weet namelijk niet of je het zelf door heb.

Ik zeg zelf ook rare shit op het internet, maar ik heb nooit het idee dat straks de ggd bij mij op de stoep staat met een dwangbuis.

Verhalen over het verleden zijn verhalen. Daar ben ik zelf niet zo heel erg geintereseerd in, maar directe ervaringen van mensen wel.

Wat zie jij als het verschil tussen die 2? Zijn entiteiten niet een soort aliens?
dankjewel voor je reactie! :) entiteiten zie ik als multidimensionale wezens

Knuffelpanda

Wijs gebruiker
Mijn grootste angst ?
Hmm ik heb sociale angst en angst voor afwijzing etc

Maar denk dat mijn ergste angst is dat de mensen mij nooit helemaal zullen gaan zien zoals ik ben en dat mijn transitie zinloos is geweest.
Ik doe dat natuurlijk in de eerste plaats voor mezelf maar anderen zijn toch ook belangrijk in je leven.

Dat mijn kleine nichtje iets overkomt en dat mijn vader daar aan onderdoor zal gaan, hij leeft voor die kleine meid❤️

Per ongeluk zwanger raken en dan niet kunnen beëindigen omdat t een leventje is, terwijl ik geen kinderwens heb 😨

Dat mijn therapeut er niet meer zou zijn 😱

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Maar denk dat mijn ergste angst is dat de mensen mij nooit helemaal zullen gaan zien zoals ik ben en dat mijn transitie zinloos is geweest.
Ik doe dat natuurlijk in de eerste plaats voor mezelf maar anderen zijn toch ook belangrijk in je leven.
Als het in de eerste plaats voor jezelf is, dan is het toch per definitie niet zinloos geweest?

Maar heb het wel vaker gezien dat mensen dachten dat een transitie hun gelukkig zou maken, dat mensen dan zouden zien wie ze zijn, maar dat het uiteindelijk toch allemaal neerkomt op acceptatie van jezelf.

Knuffelpanda

Wijs gebruiker
Als het in de eerste plaats voor jezelf is, dan is het toch per definitie niet zinloos geweest?

Maar heb het wel vaker gezien dat mensen dachten dat een transitie hun gelukkig zou maken, dat mensen dan zouden zien wie ze zijn, maar dat het uiteindelijk toch allemaal neerkomt op acceptatie van jezelf.
Idd het is zeker niet zinloos geweest mijn leven is zoveel beter nu 😊
Is een irreële angst
Transitie verbeterde mijn leven maar gelukkig worden is stap verder zeg maar en idd acceptatie van jezelf is belangrijk en zeer moeilijk soms

Knuffelpanda

Wijs gebruiker
Idd het is zeker niet zinloos geweest mijn leven is zoveel beter nu 😊
Is een irreële angst
Transitie verbeterde mijn leven maar gelukkig worden is stap verder zeg maar en idd acceptatie van jezelf is belangrijk en zeer moeilijk soms
In transitie gaan heeft mijn leven eigenlijk gered , ik weet niet hoe ik verder had gekund 🥺

De Zandman

Badass junkie
Door jullie antwoorden besef ik me .......
Andere angsten die ik heb zijn het verliezen van m'n ouders en mijn katten.
Het verliezen van mijn gezicht, gehoor, ledematen en mijn verstand (dementie o.i.d.)

Tevens ben ik bang om de 'veiligheid' die ik nu ervaar te verliezen door bijvoorbeeld oorlog. In de macht van iemand anders te ......
Noot: Een oorlog zoals WW I, of WW II, dus gigantische conflictsituaties waarin miljoenen mensen over de kling gejaagd worden, ik denk niet dat er nog een keer een dergelijke massale oorlog komt.
Want dat betekent het einde van de mensheid.
Het is iig te hopen, dat dit dus nooit meer gebeurt!

Maar wat we tegenwoordig wél zien, zijn guerrilla conflictsituaties .
Groepen mensen die " hit and run" acties plegen.
En hiervoor mag je zeer zeker angst voor hebben!

Hoe je zult zijn in een oorlog situatie?
daarvan kan ik wel iets zeggen.
Je zult merken dat je heel erg snel je normen en waarden over zowat alle levens aspecten zult zien dalen.
Je zult je gaan aanpassen aan een totaal ander leven.
Zoals bijvoorbeeld deze:
Regelmaat zal verdwijnen.
Lange, onregelmatige werktijden ga je maken.
Je zult iedere keer weer blij zijn, met eten.
Eten wat niet smaakt, of wat je niet te pruimen vond, dat verdwijnt. Je eet, wanneer er iets is. enne...
Alles is ineens lekker!
Een warme slaapzak op wat hooi, of takken, dat wordt de dagelijkse slaapkamer. Geen donzen dekbed meer...
Als militair zijnde, is het weleens een razendsnelle keuze maken.
Hij, of ik. Daar wen je snel aan. Alleen komen die gezichten later allemaal in je dromen je iedere keer weer even gedag zeggen..

En er is nog veel, veel meer van dit alles wat je te wachten staat.
jazeker!
Wees voorbereid...!

Toch zijn dit niet de dingen waar ik vaak aan denk, maar waar ik wel elke dag dankbaar voor ben dat ik ze nu niet meemaak.
Noot: Idd. De " hij, of ik" kwestie is er een, die heel erg moeilijk is...
Een mens lijdt dikwijls ’t meest
Door ’t lijden dat hij vreest
Doch dat nooit op komt dagen.
Zo heeft hij meer te dragen
Dan God te dragen geeft.

Het leed dat is, drukt niet zo zwaar
Als vrees voor allerlei gevaar.
Doch komt het eens in huis,
Dan helpt God altijd weer
En geeft Hij kracht naar kruis.
Noot: Hier is niets aan toe te voegen, nietwaar

De Zandman

Badass junkie
Tegenwoordig is mijn angst, toen ik uit het legioen kwam, dat ik bijna geen angsten meer heb, dit kan een soort van roekeloosheid veroorzaken.

Rivalrie

Badass junkie
Tegenwoordig is mijn angst, toen ik uit het legioen kwam, dat ik bijna geen angsten meer heb, dit kan een soort van roekeloosheid veroorzaken.
Ja dat herken ik wel. Tijdens mijn vakantie nog met de kids op m'n schouders, over de rand van een ravijn moeten klimmen wegens een boom die op het pad was gevallen.

De Zandman

Badass junkie
Naar aanleiding van enkele posts eerder in dit topic door anderen hier neergezet:

Angsten? In principe dus
niet meer.
Er zijn wel wat dingen waar ik me idk mee bezig ben, en die tot angst zouden kunnen leiden.
Mss wil er iemand op reageren, dat maakt mij wijzer..

Op sociaal gebied:
Ik kan niemand echt niemand nog zo dichtbij laten komen als mijn eerdere relatie.
Ik laat me nooit meer zo ontzettend kwetsen.
Ik heb dus een soort van angst om weer verliefd te kunnen worden.
Ik wil het niet meer.
Nee. Passé!

Nog iets op sociaal gebied: een gigantisch wantrouwen.
Ik vertrouw niemand meer. Ik vertrouw mezelf al niet eens meer, laat staan een ander....

De facto, dus angst voor alweer een mes in de rug geplant te krijgen.
Een ezel stoot zich in het algemeen, niet tweemaal aan de zelfde steen, nietwaar.
Laten we zeggen, iemand moet nogal wat waardepunten bij mij verdiend hebben, vóórdat er ook maar iets van vertrouwen kan groeien.
Ik heb teveel leergeld betaald.

Nog een x op dat sociale gebied:
Ik kan mij bij mijn weten, bevestigd door anderen, heel goed beheersen.
Maar soms escaleert een situatie bliksemsnel, zoals ooit eens het uitmaken voor "hoer" aangaande wijlen mijn moeder.
Ik blijf wel kalm, toen qua uiterlijk, maar dat is dan schijn, de dader wordt razendsnel bijgewerkt. Ja. Zo gaat dat dan..
In een supermarkt had ik ook eens een situatie waarin er een of andere idioot expres tegen mij aanbonsde.
Vervolgens bonsde hij gestrekt een hele berg opgestapelde soepblikken oid in.
Wijselijk waarschijnlijk bleef hij daartussen liggen...en wie kreeg er een hoop gedoe mee?
Juist ja. Ik, dus
Ik keur dit niet goed. Nee. Maar zo werkt dat.
Men zegt weleens: Aanval is de beste verdediging!

Ik doe geen vlieg kwaad.
Maar een vlieg, die steekt, die wordt platgeslagen!

Ik kan dus stellen, dat vooral " angsten" liggen op sociaal gebied.
Mensenmassa's, ook niet mijn ding, uitgezonderd carnaval ooit....alweer: passé..

Laatst bewerkt:

Limited abilities

Bewuste gebruiker
Angst om geen normale seksuele relatie te hebben. Twee jaar geleden ontmaagd in een privéhuis en sindsdien nog twee keer langsgeweest. Afgelopen weekend tegen beter weten in nog eens langsgeweest. Ontbreken van daadwerkelijk contact duurt nadien toch zeer . Ik weet dat dat 1. ) Logisch conclusie is met in het achterhoofd verkeerde verwachtingen en 2.) Dat ik nog verder moet werken aan mezelf voordat ik echt contact leg met een vrouw . De daad zelf was (heb nu veel ervaring !) was wel oké, buiten dat ik fysiek nogal opgewonden was, maar mentaal niet. En ja , het hielp niet mee dat deze vrouw slechter Engels sprak dan een willekeurig Fransman op het platteland.

Laatst bewerkt:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hoe werkt dat dan? Ervaar je angst erg fisiek ofzo?
Het is niet bang zijn ergens voor maar bang zijn om bang te worden. Bang zijn om in paniek te raken.
Angst voor angst. Moeilijk uit te leggen.

Sinds burnout enkele jaren geleden weet ik wat echte angst is. Angst om die angst weer te ervaren is mijn ergste angst.
Op dit moment is dat heel ver weg van mij gelukkig. Nu mag het er weer zijn en ben ik er niet zo bang meer voor :)

Limited abilities

Bewuste gebruiker
Klinkt als een grap en ben er de laatste tijd al een heel stuk minder bang voor, maar mijn grootste angst is, angst!
Best herkenbaar. In mijn geval heb in het verleden flink last gehad van obsessief compulsieve gedachten en handelingen. Ik kan dan wel eens schrikken van het idee dat ik mij dusdanig laat meeslepen (en daar geen controle op heb) om weer zo belemmert te worden in doen en laten.

Martinus

Wijs gebruiker
Het is niet bang zijn ergens voor maar bang zijn om bang te worden. Bang zijn om in paniek te raken.
Angst voor angst. Moeilijk uit te leggen.

Sinds burnout enkele jaren geleden weet ik wat echte angst is. Angst om die angst weer te ervaren is mijn ergste angst.
Op dit moment is dat heel ver weg van mij gelukkig. Nu mag het er weer zijn en ben ik er niet zo bang meer voor :)

Das wel iets waar ik moeite mee heb om te begrijpen. Ik heb volgens mijn nooit echt panniek ervaren.

De Zandman

Badass junkie
Paniek? Echte paniek?
Ik heb dit nog nooit meegemaakt, of in paniek geweest..anders was ik allang klant geweest van Charon.

Het verschil tussen dapperheid en roekeloosheid, is als een haar zo dun, Mezelf .
Dapper zijn, dat wordt je achteraf verteld, nooit op het moment supreme.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan