kanarie123
Newbie
Wat i
Haha deze man 🤣Wat zou je a 🎵
Wat zou je i 🎵
Wat zou je oh oh! 🎶
Everybody now!
Wat zou je a 🎵
Wat zou je i 🎵
Wat zou je oh oh! 🎶
Bekijk bijlage 51485
Geen i
Moet ook b zeggen
De @kanarie123 is gevlogen
Wat zou je a 🎵
Wat zou je i 🎵
Wat zou je oh oh! 🎶
Everybody now!
Wat zou je a 🎵
Wat zou je i 🎵
Wat zou je oh oh! 🎶
Bekijk bijlage 51485
Wat zou je a 🎵
Wat zou je i 🎵
Wat zou je oh oh! 🎶
Everybody now!
Wat zou je a 🎵
Wat zou je i 🎵
Wat zou je oh oh! 🎶
Bekijk bijlage 51485
Nou ik kan niet alle credit aannemen, het was gebaseerd op dat ene liedje waar ik de naam niet van weet. Gaat zoiets van: jalla i, jalla a, jalla oh ohEn al die producers en singer-songwriters maar moeilijk doen, terwijl jij deze gewoon zo even uit je mouw schudt vóór 9 uur ‘s ochtends.
Ik denk dat het dat liedje is waarin ik altijd het volgende hoor: 'Maria hie, Maria haa, Maria hoe, Marihuana!'Nou ik kan niet alle credit aannemen, het was gebaseerd op dat ene liedje waar ik de naam niet van weet. Gaat zoiets van: jalla i, jalla a, jalla oh oh
Is al heel oud, misschien 90's nog.
Bedoel je met “jalla i, jalla a, jalla oh oh” (😂) toevallig deze ongelofelijke hit?Nou ik kan niet alle credit aannemen, het was gebaseerd op dat ene liedje waar ik de naam niet van weet. Gaat zoiets van: jalla i, jalla a, jalla oh oh
Is al heel oud, misschien 90's nog.
Jaaa die!!Bedoel je met “jalla i, jalla a, jalla oh oh” (😂) toevallig deze ongelofelijke hit?
@Hippie Langwaus moet het wel over deze hebben haha.
Gewoon halverwege uitgevallenIk vermoed dat ie wilde vragen wat we zouden a-anraden?
Ik denk dat ie al zó high was, dat daar niets aan kan tippen 🤷♂️
Dit is wel echt next level 'etiz noftg wilrkong'
Ik weet niet hoe ik dit het beste kan zeggen, dus zeg ik het maar gewoon: het is niet erg goed.@Mindless @Hippie Langwaus
Ik heb ooit nog auditie gedaan bij Idols met dat nummer, toen het nog geen vergeten hit was. Helaas was ik niet door naar de volgende ronde..
Ik weet niet hoe ik dit het beste kan zeggen, dus zeg ik het maar gewoon: het is niet erg goed.
Soms is het beter ergens eerlijk over te zijn, anders gaat het misschien te lang door en dat is niet goed voor alle betrokken partijen.
Ja, daardoor zijn dingen als Idols en Herman mogelijk. Doordat mensen hier niet eerlijk over zijn geweest.Wat gek, jij bent pas de eerste die ik er op zo’n manier over hoor 😜
Ben blij dat jij er dan wel eerlijk over bent. Ik zorg dat ik me nóg beter voorbereid en zie jou en de de rest van de jury volgend jaar!Ja, daardoor zijn dingen als Idols en Herman mogelijk. Doordat mensen hier niet eerlijk over zijn geweest.![]()
Eerlijkheid duurt het langst.Ben blij dat jij er dan wel eerlijk over bent. Ik zorg dat ik me nóg beter voorbereid en zie jou en de de rest van de jury volgend jaar!
Och jee, Herman.Eerlijkheid duurt het langst.
Anders krijg je dit:
Eigenlijk best sneu hè, hoe mensen als hij eigenlijk nationaal belachelijk zijn gemaakt. Moet wel toegeven, heb er destijds ook om gelachen. Het is zó slecht, maar hij doet het zo enthousiast, dat het grappig wordt. Maar het is eigenlijk fout om daar op in te cashen en hem het gevoel te geven dat hij goed is. Eigenlijk had zijn familie hem er al voor moeten behoeden, maar zo gaat het niet altijd.Och jee, Herman.
Arme kerel.
Kan hier niets aan toevoegen, mee eens. Ik moest er vroeger ook om lachen, nu zie ik in dat het inderdaad best sneu is.Eigenlijk best sneu hè, hoe mensen als hij eigenlijk nationaal belachelijk zijn gemaakt. Moet wel toegeven, heb er destijds ook om gelachen. Het is zó slecht, maar hij doet het zo enthousiast, dat het grappig wordt. Maar het is eigenlijk fout om daar op in te cashen en hem het gevoel te geven dat hij goed is. Eigenlijk had zijn familie hem er al voor moeten behoeden, maar zo gaat het niet altijd.