Lappenpopje zei:OMG terug geven natuurlijk..
Echt super junkie gedrag om het dan te jatten en op te maken.. (niet alleen bij weed en hasj maar bij elke drugs..)
Dinaatjuh zei:Mee eens hoor, ik vroeg het me alleen af, in sommige kringen is het niet zo vanzelfsprekend.
Ellesdee zei:Dinaatjuh zei:Mee eens hoor, ik vroeg het me alleen af, in sommige kringen is het niet zo vanzelfsprekend.
dan zit je in de verkeerde kringen
yellowmoon zei:als ikzelf geen wiet heb bel ik die eigenaar en vraag of ik wat mag smoren, niemand heeft me nee gezegd tot nu toe![]()
sjaartrol zei:Teruggeven, tuurlijk, je moet altijd datgene doen wat je zelf ook zou willen dat andere doen... dus als jij n keer je wiet fzo vergeet ergens, heb je toch ook liever dat ze die teruggeven, niet?
ik heb een tijd gehad dat ik wekelijks wiet vond in me autocaatje zei:yellowmoon zei:als ikzelf geen wiet heb bel ik die eigenaar en vraag of ik wat mag smoren, niemand heeft me nee gezegd tot nu toe![]()
Je schrijft t alsof je elke week een zakje wiet van een ander vind/ziet liggen?

Eier zei:Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
ExceptionalInsight zei:Aangezien nog niemand zich dit afvraagt; Ligt eraan van wie het is.
BS! Als je diegene niet mocht zou je 't ook houden :þEllesdee zei:je bent slecht
ExceptionalInsight zei:BS! Als je diegene niet mocht zou je 't ook houden :þEllesdee zei:je bent slecht

Dôh!Dinaatjuh zei:Het was van een van mijn beste vrienden
En als de eigenaar het zo'n probleem vind, krijgt 'ie 'em wel vergoed.matthijs zei:Eier zei:Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
Precies... het is maar een 5je. Gram sos zou ik wel bewaren maar een beetje wiet....![]()
Zou me ook geen reet uitmaken als iemand het bij mij zou doen moet ik zeggen...
ExceptionalInsight zei:Dôh!Dinaatjuh zei:Het was van een van mijn beste vrienden![]()

OMG Dat stomme verzonnen topic van je irriteerde me al mateloos en dan ga je ook nog dit soort loze dingen roepen!! Mensen bepalen zelf wel of ze aan de acid willen!!PePhenkie___// zei:wat ik zou doen...
- ok het eerste wat te doen valt acid erbij gewoon zodat iedereen acid doet ok
![]()
Lappenpopje zei:OMG Dat stomme verzonnen topic van je irriteerde me al mateloos en dan ga je ook nog dit soort loze dingen roepen!! Mensen bepalen zelf wel of ze aan de acid willen!!PePhenkie___// zei:wat ik zou doen...
![]()
![]()
Dinaatjuh zei:Lappenpopje zei:OMG Dat stomme verzonnen topic van je irriteerde me al mateloos en dan ga je ook nog dit soort loze dingen roepen!! Mensen bepalen zelf wel of ze aan de acid willen!!PePhenkie___// zei:wat ik zou doen...
![]()
![]()
Ik snapte al geen reet van die opmerking, ken dat topic blijkbaar nog niet.
PePhenkie___// zei:wat ik zou doen...
- ok eh het teruggeven...
- het niet teruggeven je van de domme houden en het zelf opsmoken.
- de wiet door de wc spoelen minne junkies : - /
- ja wie laat nou wiet liggen...
- precies!
![]()

matthijs zei:Eier zei:Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
Precies... het is maar een 5je. Gram sos zou ik wel bewaren maar een beetje wiet....![]()
Zou me ook geen reet uitmaken als iemand het bij mij zou doen moet ik zeggen...