water na snuiven

ik hoorde laatst dat je na het snuiven het best water in je neus moet opsnuiven,omdat de coke dan beter terecht komt..vind t maar een raar verhaal weet iemand hier iets van=
t is zoiezo natuurlijk slim om te doen zodat er geen restjes achterblijven bij je neusgaten en mensen t kunnen zien als je de wc uitloopt :beer:

Vigilante

Wijs gebruiker
Als je er water achteraan snuift lost de coke beter op in je neus en heb je minder kans dat er resten coke in je neus blijven zitten en dus eventueel niet of later pas worden opgenomen door je neusslijmvlies.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
dat kan je toch ook gewoon met je hand weghalen?

Het gaat in zo'n geval niet alleen om de resten die er in de voorste ruimte van je neus blijven zitten, ook dieper in je neus- en andere holtes in je hoofd kunnen resten blijven zitten. In mijn ogen is het altijd beter na verloop van tijd je holtes uit te spoelen met water of een zoutoplossing.

EDIT:
als je het nog beter wilt doen: Neti Pot!

iSmokex

Bewuste gebruiker
Het lijkt mij in iedergeval erg onaangenaam om te doen, welke vloeistof dan ook snuiven.. Je kan toch ook gewoon je neus goed snuiten :P

& Haha @ dat filmpje hierboven xD

aXXis

Experimenterende gebruiker
Beter wel altijd na een nachtje snuiven ff spoelen met lauwwarm water ja. Maar aangezien je zo uit je dak bent vergeet je dat welles.

Oom Klaas

Badass junkie
Werkt erg goed om de volgende morgen je neus niet vol te hebben zitten!
Alleen als je het de eerste keer doet voelt 't wel vaag, wtf water door je neus :P

animaux0

Newbie
Is voor mij ook de eerste keer dak daar van hoor?
Je kan ook maar moeilijk problemen ervan krijgen he.
Als men neus weer dicht zit als ik nog eens snuif zal ik het eens proberen. De eerste keer water "snuiven" zal wel bizar aanvoelen maar als het helpt, waarom niet.

Arizona

Bewuste gebruiker
Altijd na het snuiven m'n neus spoelen zodat er geen restjes blijven zitten. Is ook voor de volgende dag prettig. Geen volle neus :tearsofjoy:

westergas

Belezen gebruiker
Ik doe het altijd als ik terug kom van een avondje nakkies nemen, scheelt echt de dag erna. En je hebt ook weer ff een boost van al die resten die er nog zaten :rock:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
westergas zei:
Ik doe het altijd als ik terug kom van een avondje nakkies nemen, scheelt echt de dag erna. En je hebt ook weer ff een boost van al die resten die er nog zaten :rock:

Deed ik vroeger ook, werkte ook goed bij mij. Maar een rush of iets kreeg ik er niet van meer dan. Beetje water opsnuiven en niezen de boel even doorspoelen lijkt mij goed altijd als je het gebruikt :)

Bovenaan