Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Haha Ik denk ook dat ik die beesten helemaal denk te gaan begrijpen. Sommige beesten zullen op dat moment dan ook wel behoorlijk eng zijn zoals bijv de kop van een rare aap.
Ik gaa bijna elk weekend wel een keer snachts naar de dierentuin :P
Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait
Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait
Ja volgens mij snap je me niet... ik hou niet van hardcore.
Overigens ken ik wel een cafe'tje/discotheekje in de buurt waar een beetje hardcore met soort bubbling beat doorheen wordt gedraait. 1x heen geweest en was best relax. Maar ik voel me daar gewoon niet echt thuis, ik ben getint en veel mensen hebben 't daar niet echt op mensen zoals ik. Veel te bang dat ik gewoon in m'n space in elkaar word getrapt door racisten en dan eindig met een badtrip ofzo :P
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.