Waus naar de dierentuin

Rain

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
*klimt over het hek van de tijgers en geeft de tijger een knuffel*

Wat ben jij een lieve poes! :hearteyes:
Haha :tearsofjoy: Ik denk ook dat ik die beesten helemaal denk te gaan begrijpen. Sommige beesten zullen op dat moment dan ook wel behoorlijk eng zijn zoals bijv de kop van een rare aap.

Nadiaaah

Newbie
Ik gaa bijna elk weekend wel een keer snachts naar de dierentuin :P
Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait

Rain

Bewuste gebruiker
Nadiaaah zei:
Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait
Dat klinkt Gezellig :)

033Amnesia

Bewuste gebruiker
paraobi zei:
Beter ga je gewoon naar hardcore4life ofzo.. :beer: :beer:

Ja volgens mij snap je me niet... ik hou niet van hardcore.
Overigens ken ik wel een cafe'tje/discotheekje in de buurt waar een beetje hardcore met soort bubbling beat doorheen wordt gedraait. 1x heen geweest en was best relax. Maar ik voel me daar gewoon niet echt thuis, ik ben getint en veel mensen hebben 't daar niet echt op mensen zoals ik. Veel te bang dat ik gewoon in m'n space in elkaar word getrapt door racisten en dan eindig met een badtrip ofzo :P

Nadiaaah

Newbie
laan zei:
Nadiaaah zei:
Dat klinkt Gezellig :)

is ckr gezellig..
Je weet niet wat je mist

Bovenaan