• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Waus nachtje

Het was vrijdagavond en mijn ouders waren net voor 10 dagen vertrokken naar de zon. Tijd voor mij dus om weer eens lekker te wausen met wat vrienden!

Ik had 10 pillen gekocht waar ik goeie verhalen over had gehoord van een vriend die ze een dag eerder had gebruikt. Om half 8 kwam ik thuis van mijn werk om even een hapje te eten en even later, om 8 uur arriveerden mijn vrienden Y, W en D, waarvan Y mijn beste was, W en D had ik al een tijdje niet meer gezien en gesproken maar waren en zijn nog steeds goeie maatjes van me

We namen de pillen om ongeveer half 9, we begonnen met ieder 1. Daarna besloten we naar onze 4e vriend P te gaan. Eerst moest ik even de sleutel bij mijn werk ophalen(in nog nuchtere toestand natuurlijk) waar ik de volgende mijn werkzaamheden(schoonmaken namelijk sotfzuigen en dweilen) voor 12 uur 's ochtends af moest hebben.

Na een half uurtje lopen voelde ik het pilletje opkomen, ook Y vertelde me dat ie zich goed begon te voelen. Even later kwamen we bij P aan waar we lekker gingen playstationen en een blow roken. P zag het natuurlijk gelijk aan ons en lustte ook wel wat. We hadden 10 stuks en dat kwam mooi uit. Ieder 2 stuks. De kamer voelde als een paradijs, me vrienden vroegen aan me of ik ook wilde playstationen maar ik zat te lekker, ik vindt alles best zo ik kijk wel zei ik tegen me vrienden. Iets dat ik heel kenmerkend vind aan pillen, met alles tevreden zijn :grin:

De pil was ondetussen al even goed ingeslagen, en D vroeg of we gelijk de 2e zouden nemen, dit geeft namelijk ook het beste waus effect, ik stemde ermee in, we rookten nog een blowtje en daarna zouden we met z'n 5en naar de stad lopen op extra wiet te gaan halen.

Toen we eenmaal buiten stonden voelde ik de 2e heel sterk opkomen, de mdma golfde door mijn benen, de lichten buiten zagen er heel vaag uit, we gingen midden op de weg waus naar de stad lopen. Ik merkte dat de rest ook al aardig van de kaart was, P liep erbij als een ongelofelijke spacer, witte broek, witte bontjas, blond haar en een zwarte zonnebril op zijn kop :sunglasses: D vroeg aan mij wie toch dat chickie was waar W meeliep, daar begonnen de hallucinaties, normaal gesproken had ik keihard in de lach geschoten maar in deze toestand legde ik het bloedserieus uit dat P het was. OOwjaa OOwjaa! zei hij, bewust ervan dat hij hem goed voelde.

Ik voelde dat ik een smsje kreeg, ik moest er in alle verschillende hoeken naar kijken, omdat ik aardig waus was had ik de grootste moeite met het zien van diepte, net als bijvoorbeeld een sigaret goed aan kunnen steken, maar het was een smsje van mijn ouders :beer: Ze waren aangekomen in een mooi hotel en vroegen of hier ook alles goed was :P Ik moest een beetje lachen in mezelf dat ze eens moesten weten wat ik aan het uitspoken was :tearsofjoy:

Ondetussen liep ik hem echt zwaar te spacen, we liepen als een paar wausies kriskras over de weg richting de coffeeshop, iedereen tegen mekaar zeggend dat we beste maten van mekaar waren en dat we em zo hard spaceden!

Eenmaal aangekomen in de coffeeshop met z'n vijven. Ik ging sigaretten halen uit de automaat, wat me enige moeite kostte. Toen ik me omdraaide stonden er 4 wausies wiet en water te bestellen. Het was een jonge vrouw die achter de balie stond. Ze moet het zonder twijfel gemerkt hebben. Naast dat onze ogen stuiterden gingen onze kaken als een gek te keer. W vondt dat de zak die hij gekregen had iets te schraal was, dus vroeg hij om een vollere, ze keen ons iets wat bang aan, terwijl het niet onze bedoeling was, maar gelukkig kregen we wat we vroegen.

Buiten zijn er ergens lekker rustig enkele jointjes gaan roken, wat mij heel goed smaakte. Daarna gingen we terug lopen en ik vroeg me steeds af wie die rare gozer W toch was, Die gast zag er voor mijn zo onherkenbaar uit, heel ziek!! Op een gegeven moment stond ik op een opebare plek bij een cafe waar het wat drukker was, midden op de weg. Ik stond em zo ongelofelijk te spacen dat ik even niet meer wist waar en wat ik aan het doen was, ik ging zitten, en even later werd ik een soort van 'wakker gemaakt' door W en zei dat ik op de stoep moest komen staan. Ik had dat moment van who te fuck ben jij!! Maar ging op de stoep staan en luisterde naar W, die op dat moment een verhaal aan mijn vrienden vertelde, ik heb wel 3 keer gevraagd wie die gast toch was, en toen na hem heel lang aangekeken te hebben ontdekte ik dat W het was. flinke hallucinaties dus.

Spacend liepen we terug richting het huis van P, Ik liep samen met de voor mij onherkenbare W voorop. Bij een lantaarnpaal zag ik een vage witte schim, zo'n 50 meter verderop, ik dacht op dat moment dat het een neger met een fiets was, maar hoe dichterbij ik naderde, hoe vager het werd. Op het moment dat ik me realiseerde dat het geen neger was, verdween de schim in een witte wolk die wegvloog en hoorde W roepen: HE!!!!! En vroeg aan mij: Zag jij het ook, ja zei ik, we waren ontzettend aan het hallucineren. Het was tegen die tijd alweer 3 uur en P en D wilden bij hun thuis nog gaan chillen. Ik zag dat niet zitten omdat het anders voor ons nog heel ver zou zijn om weer naar mijn huis te lopen. P en D gingen dus naar huis en Y en W en ik gingen richting mijn Huis.

Dat was ook wel dik een uur lopen en tijdens het wandelen heb ik wel 20 keer achterom gekeken omdat ik dacht dat we achtervolgd werden, maar het waren onze eigen voetstappen. Bijna thuisgekomen(W en Y bleven bij mij slapen) Realiseerde ik me dat ik nog moest schoonmaken in de zaak, want dat ging ik niet de ochtend daarop doen om 8 uur!!!!! :xtc: Ze keken mij even aan van nee dit meen je niet!! Maar we waren toch nog wel aardig waus, dus dachten ze van ja waarom niet!

Daar aangekomen, Ik deed de deur open en liet D en Y buiten wachten, eerst moest ik snel het alarm uitzetten, godsdank dat dat gelukt is, anders had ik echt een probleem gehad :P
Ik liet ze via de achterdeur in de keuken binnen, het was natuurlijk nog donker daar, had de lichten nog even uitgelaten. Maar wat zag de zaak er ongelofelijk raar uiit van binnen, een hele vertrouwde plek waar ik al maanden mijn werk deed. Natuurlijk moest het niet opvallen door alle lichten aan te doen dat er 4 uur 's nachts een paar wausies aanwezig waren om schoon te maken. Er reed immers natuurlijk wel eens politie langs en niemand mocht weten dat mijn vrienden daar ook aanwezig waren.

Ik besloot ze in de keuken neer te zetten, daar zou niemand ze zien mocht er iemand langskomen. Ik gaf ze wat te drinken en ook zij spaceden em nog behoorlijk en ik ging ondetussen stofzuigen in het halfdonker. MAAR WAT VOOR GELUID DAAR UITKWAM :openmouth: :openmouth:
Ik hoorde allemaal gillende stemmen, en in het donker klonk het helemaal para :openmouth: Ik zette em uit en liep naar de keuken, ik dacht dat ze muziek aan het luisteren en aan het schreeuwen waren, en dat was niet de bedoeling natuurlijk. Maar toen ik ze daar zag, keken ze me heel verbaasd aan, ze zaten rustig te spacen, het was een hallucinatie en ik weer verder.

Maar ik hoorde nog steeds hetzelfde, maar ik negeerde het gewoon en deed mijn werk. Na een 20 minuten zag ik Y met een angstig gezicht de keuken uitkomen. Hij vroeg aan me wie er binnen was gekomen, en met wie ik stond te praten :openmouth: Ze hadden angstig daar in een hoekje gezeten en gedacht dat de baas of iemand anders langs was gekomen. Ook hun hadden er last van. Ik ging verder zuigen en hoorde weer wat, ik keek de keuken in en zag 2 mannetjes van afstand die me heel vervelend uit stonden te lachen, maar na ik de keuken instormde bleek er weer niets aan de hand te zijn, ze zaten daar rustig en vroegen me af ik bijna klaar was.

Na nog even te hebben gewerkt en veel gekke dingen daar mee te hebben gemaakt, was ik eindelijk klaar, we waren doodmoe en zijn naar huis gegaan, ik heb de zaak wel keurig netjes achter gelaten, dit was de nacht. :sunglasses:

Over het hallucineren: Ik vind het heel vet, maar ook heel freaky. Heb namelijk ook een keer met 5 witte hartjes(mdea pillen) en 1 xtc pil 140 mg meer dan 20 geesten in een tuin zien lopen. Bij een huis dat al een beetje om een spookhuis bekends stond!

Ik hoop dat jullie het een leuk report vinden en het met veel plezier zullen lezen!

shokora

Wijs gebruiker
Aardig report alleen zou ik toch wat dingetjes aan willen geven:

1. Hoewel het natuurlijk jouw report is, zou ik als lezer wat meer effecten van de drugs willen lezen of in ieder geval wat 'uitzonderlijke' dingen.
2. Schrijf fatsoenlijk Nederlands, hoewel je alinea indeling goed is, slaat je spelling echt de plank volledig mis. Een forum post hoeft natuurlijk niet perfect te zijn qua spelling, maar bij een tripreport vind ik dat toch zeker wel belangrijk.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Mooi report :)

Blijf 't raar vinden die x hallucinaties...Khebt zelf nooit gehad,ook niet genoeg mdma gehad om t te moeten/kunnen hebben denk ik.
Doet bijna een beetje denken aan een supermellow Datura delerium

Maja wak wou zegge,

Kheb van uw verhaaltje genoten,chapeau!

ps:ik heb dus compleet over die spelling heen gelezen, nog maars een keertje lezen XD

shokora zei:
Aardig report alleen zou ik toch wat dingetjes aan willen geven:

1. Hoewel het natuurlijk jouw report is, zou ik als lezer wat meer effecten van de drugs willen lezen of in ieder geval wat 'uitzonderlijke' dingen.
2. Schrijf fatsoenlijk Nederlands, hoewel je alinea indeling goed is, slaat je spelling echt de plank volledig mis. Een forum post hoeft natuurlijk niet perfect te zijn qua spelling, maar bij een tripreport vind ik dat toch zeker wel belangrijk.

Bedankt voor het lezen van mijn report!

Het is mijn eerste report, met de effecten die je wilt lezen ben ik het wel met je eens.
Met de spelling bedoel je de zinsindeling neem ik aan? Te korte zinnen, teveel komma's,
woordspelling schort het niet zo erg aan volgens mij.

Maarja bedankt voor de tips voor het maken van een 2e report!! :)

shokora

Wijs gebruiker
Komma gebruik en zinsindeling vond ik wel goed. Maar sommige woorden zijn apart gespeld en sommige zinnen lopen niet helemaal lekker.

Al moet ik zeggen dat het er na wat meer kijken misschien minder ernstig aan toe was dan ik op het eerste gezicht dacht. Ik begon een beetje bevooroordeeld met lezen omdat het weer een standaard 'ik nam 10 pillen en ik zag leipe dingen' report leek te worden aan het begin.

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Vette report..

Maar lijkt me best wel eng man als je stemmen hoort en ventjes ziet :P
maar ook weer vet,, zo te lezen heb je wel lol gehad :grin:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
ik moest er in alle verschillende hoeken naar kijken, omdat ik aardig waus was had ik de grootste moeite met het zien van diepte, net als bijvoorbeeld een sigaret goed aan kunnen steken

Zo herkenbaar.. komt ook vaak omdat je dubbel gaat zien

Ook het stukje dat je alles wel prima vind haha, zeer herkenbaar

Bovenaan