Weed Vs Spacecake

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
Hoi :grin:

Ik heb deze week eens spacecake gemaakt , we deden er 2gram in .(redelijke weed)
We aten er met 2 van dus 1gram elk , ik weet dat dit een kleine hoeveelheid is .. Maar het was eens om te testen of het dus werkelijk ging gaan :grin:
Ik zat steeds in lachbuien , viel op de grond van het lachen , wou gaan zitten en zat gewoon naast mijn stoel neer op de grond :tearsofjoy:
Waarom heeft spacecake zoveel meer effect? :confused:
Zelfs met maar 2gram zo een effect bereiken vind ik gewoon GENIAAL!

Wel een vraagje , moest ik 1gram puur oproken & die andere gast ook 1gram . Zouden we dan hetzelfde effect krijgen ?( spacecake maken gaat niet altijd hier ..omwille van ouders & de lange tijd om het te maken)
Zo zijn we nog nooit geweest & we hebben al redelijk veel geblowed ( nog nooit puur )
Anders waren we meer stoned , wat waarschijnlijk te wijten is aan de tabak ?

:wave:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oraal werkt gewoon altijd heftiger en vooral langer, met elke drugs die oraal en gerookt kan worden, met uitzondering van dmt denk ik dan.

Als jij in 1 stuk door een gram goede wiet puur naar binnen jast ben je ook wel goed high ja, maar toch heel anders dan cake..vooral de eerste paar keer cake zijn echt super vet en anders dan blowen, na een tijd gaat 'het speciale' er ook een beetje af en word het net als zullen we er nog 1 eten ipv roken..

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf de eerste paar keren spaceckae ook een heeeel ander effect gekregen dan met blowen. Veel energieker, gegarandeerd lachen als een gek, meer 'trip' achtig. Mijn cakes waren 1gr per plakje, en dan iedereen gewoon 1 plak.

Mijn eerste post (ong.) hier op DF was een trip reportje van mn eerste keer spacecake. Geweldige ervaring geweest!

Ik weet nu dat dezelfde hoeveelheden (joint, waterpijp, pure blunt of wat dan ook) gerookt toch anders zijn. Naar mijn idee minder.

Hetzelfde effect dat als ik heb met spacecake heb ik met roken niet vaak ervaren.

Bovenaan