Weegschaal kopen

JdaK

Newbie
Een hele goede middag :grin:

Om maar direct met de deur in huis te vallen;
Binnenkort wil ik een milligram-weegschaal aanschaffen maar hier geen achterlijke bedragen aan uitgeven (E40>). Nu heb ik de volgende weegschaal op het oog:

http://tinyurl.com/d4m9x34
(Mag ik dit zo posten...?)

Het product heeft maar 1 review maar deze is wel positief. Heeft iemand een idee of dit een degelijke kwaliteit is, maar vooral: Kan ik hem vertrouwen bij het wegen van de stof?

Ik hoor het graag!

JdaK

Newbie
Lijkt me erg handig. Vooral voor stoffen met een hoge potentie waarbij het ook wenselijk is om bijvoorbeeld 15mg af te wegen. Op jouw site heb ik inderdaad ook zitten kijken maar er is geen haast bij. Bij DX zijn ze goedkoper, heb ik gratis verzending en kan ik met paypal betalen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh ja ik zie het, da's idd wel handig. Is wel een betrouwbare site toch? Misschien wat info zoeken van de weegschaal ergens anders op internet?

Misschien bestel ik die dan ook wel, maar ik heb alleen geen Paypal..

JdaK

Newbie
DX is gewoon een gerennomeerde webshop hoor. Je kunt ook met creditcard of gewone bankoverschrijving betalen als ik het goed heb. Ik zal inderdaad even verder kijken op internet. Ik had alleen gehoopt dat misschien iemand deze al had.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
JdaK zei:
DX is gewoon een gerennomeerde webshop hoor. Je kunt ook met creditcard of gewone bankoverschrijving betalen als ik het goed heb. Ik zal inderdaad even verder kijken op internet. Ik had alleen gehoopt dat misschien iemand deze al had.

Zelf een weegschaal op de mg precies die ik van dealxtreme.com heb gehaald voor 30euro een tijd terug. Werkt al een poos zonder problemen en is nauwkeurig genoeg voor de meeste stofjes is mijn ervaring. Soms zie je het wel schommelen maar dat is een percentage van 1-3 mg maximaal, maar even opnieuw kalibreren lost het vaak weer op.

Veel plezier met je nieuwe ontdekkingstochten alvast!

JdaK

Newbie
Dankje voor je reactie. Heb er gisteravond eentje bestelt van rond de 20 euro. Van de 39 reviews was alles 4 of 5 sterren dus ik neem aan dat het een redelijk dingetje is.
Heb nog niet heel veel ervaring met drugs maar wegen geeft me een fijner gevoel dan het lijntje op het oog neerleggen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh ja ik herinner me nu ook dat ik daar wel eens eerder wat heb besteld, telefoonhoesjes namelijk. Beetje jammer dat die er ongeveer 3 maanden over deden om aan te komen, dat hoop ik niet hiermee...

JdaK

Newbie
Niet erg fijn om te horen van die levertijd. Nouja, we zien het wel. In ieder geval hopen dat hij gewoon binnen een week wordt geleverd.

Bovenaan