• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Weekendje in de Moeselstreek

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Realities

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik ben sedert enkele jaren bevriend geraakt met een Duitse kerel ( L) zal ik hem noemen, we hebben elkaar voor 't eerst ontmoet tijdens een voetbalwedststrijd enkele jaren terug tussen Aken en Duisburg.
Naast onze passie/interesse voor voetbal delen we ook onze interesse in drugs.

L had me uitgenodigd om een weekendje bij hem ( en zijn ouders) te komen logeren in Trier, dat is dus de Moeselstreek, waar de Moeselrivier stroomt.
We hadden afgesproken dat ikzelf cannabis zou meebrengen en hij zou voor GBL zorgen, kwestie van dat ik makkelijker aan ganja geraak en hij makkelijker aan GBL.
Ook hadden we afgesproken ons best te doen om nog een verrassingsdrug mee te nemen.
Ikzelf had bij een maat in Maastricht een half grammetje heroine kunnen scoren en ik wist toen nog niet wat hij zou in petto hebben.

We hadden afgesproken tijdens een verplichtingsvrij weekend voor ons allebei en hebben onze ervaringen met de middelen zowel op zijn kamer ( ouders waren weg), als in een mooi scharzwald bos gedeeld met elkaar.

Ik had de heroine in twee capsules gedaan, gelijke capsules, 250 mg ongeveer per capsule.
Dit omdat ik roken wat te verslavend vind en ook omdat er dan toch wat verloren gaat, zeker bij mij, want ik heb er niet veel ervaring mee :rolleyes: .

Als Cannabis had ik een wit wietje kunnen fixen, snowwhite genaamd. 3 gram in totaal.
Dit goed verpakt in een gripzakje en aluminiumfolie.
De capsules heroine had ik in een potje gedaan met capsules van een vitamine-preparaat dat ik ooit eens voorgeschreven gekregen gehad van de dokter, want had wat schrik voor bij de grensovergang, voor de heroine dan vooral.

Maar eenmaal vertrokken, ben ik ook veilig en wel aangekomen bij mijn maatje L en hij woont in bij zijn ouders, die dat weekend dus weg waren, in Trier, waar in de omgeving veel natuur is.
Ik wist niet welke verrassingsdrug hij zou hebben en hoopte op een hallucinogeen als LSD of paddo's, maar het was iets helemaal anders.
Hij haalde een doosje boven waarop Reductil 10 mg stond, capsules die geel en blauw waren.
Ik vroeg hem wat het was en hij zei dat dit een dieetmedicijn was, dat Sibutramine bevatte, een centraal stimulantium.
Tevens had hij zoals afgesproken een fles van 1 liter nog wel GBL bij, heel makkelijk gekocht bij een bepaalde Duitse schoonmaakfirma.
De GBL was 99,98% puur stond op het flesje.
Ik had al GHB gebruikt, maar nog nooit GBL op die manier toch niet :openmouth: .

Aangekomen bij L's thuis pakte ik mijn koffer met wat kleren etc. uit en we kletsten wat bij, want we hadden elkaar al ruim een halfjaar niet gezien in levende lijve.
Hierna besloten we een wandelingetje te gaan maken in een bos/schwarzwald zoals L zei en ik had 2 joints met sneeuwwitje wiet met shag al gerold :sunglasses: .

We waren vrij snel van bij L's thuis aan het bos toegekomen en toen stak ik een jointje op en we rookten die samen op. L vond de wiet 'geil' zoals hij zei, goed/lekker dus en we babbelden en filosofeerden wat tijdens het wandelen door het bos waar ook de Moeselrivier door stroomde.
We waren beiden flink stoned ( L ietsje meer, want die rookt veel minder) en hij haalde zijn rugzak boven en we hielden halt bij een bankje waar we gingen pauzeren.
Ik rolde nog een jointje en L haalde lekker eten ( Duitse chocolade en drinken etc.) uit z'n rugzakje en het eten en drinken smaakte zo heerlijk zei ie en dat bracht me ook in een goede vibe :) .

Daarna keerden we terugwaarts richting L's huis en we wandelden en wandelden en bewonderden de natuurelementen en we hadden leuke filosofische gesprekken.
Na een uurtje waren we terug bij L thuis, net op tijd, want de avond begon te vallen.

L haalde toen we binnen in zo'n typisch Duits/oostenrijks chaletje, waarin hij woonde in de living de GBL fles boven.
Hij vertelde me dat GBL 2 x potenter was dan GHB en dat we het absoluut niet puur gingen drinken vanwege het bijtende effect. Want het is een schoonmaakmiddel.
L haalde een dooseerspuitje van 5 ml boven en doseerde voor ons beiden elk 1 ml GBL in tomatensap.

Een kwartiertje al nadat we het opgedronken hadden voelden we de effecten al opkomen, ik vind GBL/GHB een drug met een compleet effect ( stoned;euforisch,love-gevoel, ontspannen enz. allemaal tegelijk hebben.
We gingen buiten op het terras zitten en genoten van de effecten van de GBL en de afterglow van de effecten van de wiet en keken naar de zonsondergang.

Ik was behoorlijk van de kaart van die GBL, en toen stelde L voor om me wat 'op te peppen' met twee capsules Reductil. Hij maakte ze open en verdeelde het poeder, sibutramine dus in 4 lijntjes. Elk snoven we er 2 kort achter elkaar en al snel voelde ik de rush opkomen, beetje vergelijkbaar met methylfenidaat.
Ik voelde me ook wakkerder natuurlijker en ook geil :hearteyes: :flushed: .
Daarvoor was ik erg loom en down van de cannabis en GBL , ook al genoot ik van die effecten, maar wilde toch nog wakker blijven net als L :mrgreen: .

L zijn vriendin kwam langs en had een vriendinnetje bij en dat was een aangename verrassing, want ik was botergeil.
L en zijn vriendin gingen naar zijn kamer om wat te vrijen, nadat hij me een spuitje gevuld met 5 ml GBL gegeven had en nog 4 capsules Reductil :) .

De vriendin van L's vriendin was ook al bekend met drugs, zeker met GBL.
Ik deed 1 ml in haar drankje ( met haar instemming welteverstaan) en zelf nam ik ook een milliliter.
Hierna haalde ik de 4 capsules boven, we waren al flink in een euforische stemming en A, mijn partner in crime, gaf ik 2 capsules.
Zij wou ze niet snuiven en ik besloot ook om ze gewoon in te slikken, want dat bindmiddel in je neus vond ik niet zo aangenaam :kots: .
Uiteindelijk zijn we na veel gepraat te hebben enz., en gelachen etcetera gevreeen op de sofa :flushed:
Wel veilig natuurlijk en het was gewoon free love :hearteyes: .

De volgende dag, nadat L's vriendin en mijn gewillige sex/drug partner in crime A vertrokken waren, rookten we nog wat jointjes en stelde L me voor om naar een match van voetbalclub Eintracht Trier te gaan kijken.
Het is geen grote club ofzo, ze speelden toen in de Duitse Regionalliga, de Duitse 4e divisie kan je zeggen.

De tegenstander was Koblenz, ook een club uit de regio.
We slikten elk 2 capsules Reductil onderweg naar het stadion, waar geen fouillage ofzo was en bekeken de eerste helft heel enthousiast en aandachtig.
Tijdens de pauze dronken we enkele pilsjes :beer: en na de wedstrijd wandelden we terug naar L's huis, en rookten we nog een jointje :stoned: .

Bij L aangekomen haalde ikzelf dan de capsules heroine boven en we slikten er elk eentje en keken naar een film, die ik meegebracht had, namelijk Inception, met Leonardo Di Caprio.
We genoten enorm van de film , dankzij de kwaliteit van de film, maar we genoten nog meer van de heerlijke roes die opkwam van de heroine :rockband: .

Toen was het tijd dat ik terug naar huis ging ( L's ouders kwamen die avond terug) en ik gaf hem de resterende ganja en kreeg 6 capsules Reductil van hem.
Ik nam er twee om naar huis te rijden en ik was thuis voor ik het besefte .

Thuis aangekomen, na nog wat tv gekeken te hebben ( voetbal ja :mrgreen: ) nam ik geen Reductil meer, de come-down kwam eraan en ik moest de volgende dag werken dus slikte ik een Clozan, een benzodiazepinederivaat.
Nam er 1 van 10 mg enkele uren na de inname van de capsules Reductil en ben heerlijk in slaap gevallen en vrij fris opgestaan en wezen werken de volgende dag.

Hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te lezen, want dit is mijn eerste tripreport, wat feedback, vragen of raad is altijd van harte welkom uiteraard .

Het is misschien wat lang geworden, excuses hiervoor

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Leest lekker weg en vond het ook wel vermakelijk om te lezen. Ben je al verslaafd aan heroine of kan je het nog redelijk in de hand houden?

Realities

Belezen gebruiker
Hendroit zei:
Leest lekker weg en vond het ook wel vermakelijk om te lezen. Ben je al verslaafd aan heroine of kan je het nog redelijk in de hand houden?

Dank je voor de positieve reactie :mrgreen: . Nee ben niet verslaafd aan heroine,gelukkig, heb het maar een paar x gebruikt in mijn leven en dat ook wel bewust. het report dateert ook van een tijdje terug.
Ik heb geen behoefte aan escapisme :mrgreen:
Heb ook besloten voortaan geen heroine meer te gebruiken, hoewel ik er wel ietwat mee kan omgaan, maar ga het lot ook niet tarten.

Heb zelf veel liever een upper of een hallucinogeen, dat maakt je meer euforisch en ook meer trippy effecten en veel leerzamer, geeft meer inzichten over het leven en geeft ook alertheid ( pep) of een vaag effect ( MDMA of ket bv.) :hearteyes:

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
sibutramine , wiet, gbl, heroine, drank en benzo.... klinkt heel gezond allemaal :P Vielleicht ein bisschen übertrieben oder nicht? :wink:

Naja in ieder geval heb je je vermaakt, en daar gaat het om.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan