Weird Ketamine

Discussie in 'Ketamine' gestart door Mananas, 26 aug 2016.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Mananas

Mananas Belezen gebruiker Tripreporter

Hoi,

Als er iets is waar ik goed mee overweg kan, dan is het Keta. Ik houd echt van dat spul.

Ik wil niet opscheppen, maar tot voorheen (en ik heb heel wat verschillende Keta door mijn neus gejaagd) had ik van de fijnste, beste Ketamine die je je kan inbeelden: het was gewoon alles waar het om ging...

Lekker puur wit, mooie kristalletjes, typische Ketamine geur en smaak bij het snuiven... Het effect? Een lijntje van 3cm en bewegen is onmogelijk, je sluit je ogen en je hebt de meest levendige hallucinaties - veel beweging altijd, zoals het zitten in een tram. Altijd lekker duister.

Als je daarna naar het toilet moest, dan kon je niet op je benen staan, je moest je echt overal aan overeind houden.

Een paar lijntjes en een K-hole was niet onmogelijk, integendeel!

Ook een heerlijke euforie stroomde door je gehele lichaam!

Nu heb ik echter, van dezelfde dealer, andere Keta: betere en nog straffere zei hij. Hmm...

Dealerspraatjes eh, alhoewel? - ik vind die Ketamine absoluut niet zo goed als die vorige, maar het is f*cking hard spul, dat wel! Alleen nog nooit iets dat ik met Ketamine heb meegemaakt (en zoals ik al zei, ik heb veel verschillende soorten Keta gehad!)...

Het ziet er goed uit, de smaak en geur bij het snuiven zijn net iets anders maar nog wel herkenbaar.

Het effect? Eenzelfde lijntje en je bent compleet van de kaart - maar dan bedoel ik niet zoals met een sleutelpuntje (verward, je gedachten niet meer kunnen controleren, vergeetachtig, chaotisch,...), neen, echt van de kaart! Alsof je in een psychose zit.

Je hallucineert niet (niet met open ogen, niet met gesloten ogen), je kan nog rechtstaan (al is het wankel), maar je weet echt niet meer wie je bent, waar je bent of wat je doet. Achteraf kom je via verschillende bronnen te weten dat je wartaal berichten hebt liggen sturen via GSM of Facebook, dat je ruzie hebt gemaakt met mensen die bij je waren op een totaal onsamenhangende manier, en het ergste effect van al: je draait als een tol die net speed heeft gesnoven, je zit precies in op hol geslagen kermismolen.

Je draait echt zo snel en hard rond dat het niet leuk meer is, en het grote probleem: dit effect houdt maar liefst zo'n 5 uur aan!

Iemand al zulke ervaringen met Keta gehad?

2. psychedelicmind

psychedelicmind Experimenterende gebruiker

Nog nooit meegemaakt zoiets maar ben ook zeker geen ket expert :grin:
    Mss is het weer iets nieuws op de markt zoals de methox gekte een tijdje geleden?

3. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Klinkt wel alsof je er goed mee om kunt gaan ja... :confused:

Er is maar 1 soort ketamine en dat is ketamine. Je zou nog onderscheid tussen de twee isomeren kunnen maken maar zelfs als je het laat testen weet je niet welk isomeer je hebt dus zelfs dat onderscheid is nauwelijks van belang (tenzij je het zelf zou kopen in India bijvoorbeeld en dan zou uitkoken, dan kan je het weten).

Je geeft zelf al aan dat het effect anders is en je dealer zei dat het iets anders is. Het is dus vermoedelijk geen ketamine.

Laat het even testen, dan weet je wat het is en kun je er zinvolle dingen over zeggen. Hier kan niemand iets mee.

4. ElvenSpice

ElvenSpice Donateur Tripreporter Donateur

In eerste instantie dacht ik aan Methoxetamine (MXE) aangezien die op Keta lijkt maar wel potenter is, maar dat is volgens mij niet zo heftig wat jij beschrijft. Ik zit dan toch meer te denken aan PCP of een variant daarvan. Zou dus best 4-MeO-PCP kunnen zijn, RC dus ook wat goedkoper en meer winst voor de dealer.

Zelf heb ik geen ervaring met deze middelen, maar ik hoop dat je iets aan deze info hebt :P

Ik heb dit even voor je gekopieerd van drugsinfoteam.nl

5. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Ik snap als tussenpersoon betreffende dit middel echt niet waar mensen hun meningen over ketamine vandaan halen. Alle fantasie rondom drugs is een dagelijkse ergernis van me.

6. SkittlesAndMe

Als tussenpersoon van wat? Van de drugshandel?

7. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Natuurlijk niet, promotie.

8. SkittlesAndMe

is dat zo natuurlijk. Je hebt het over drugs en over dat je een tussenpersoon bent.. Dan trek ik mijn conclusies :grin:

9. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Wat voor promotie dan?

10. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Dat het een geweldige drug is wanneer je het recreatief gebruikt onder andere. Dat de risico's op overdosering of verslaving enorm meevallen.

Veel beter dan bijvoorbeeld GHB als je het mij zou vragen, en veiliger dan veel andere drugs.

11. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ik vind het maar een apart verhaal Meejhem, drugs promoten als tussenpersoon... Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niks van.

12. SkittlesAndMe

Ik kan hier echt helemaal niks mee...

13. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Snap ik wel.

Deel Deze Pagina