oxidox zei:
ik heb nooit gezegt dat ik dit doe, en door het te vragen doe ik WAARschijnlijk niemand kwaad?
en wie heeft het over meerdere keren per week?, wekelijks gebruik , iedere week 1x ..
dit omdat mensen in de buurt dat dusdanig iedere week doen..
Ik merk het wel degelijk als ik gebruik hebt, tot zelfs een week nadien dat ik niet zo zuiver kan denken als normaal. Ik volg universiteit dus ik heb men verstand nog wel redelijk nodig en daarom probeer ik het te beperken tot een paar keer per jaar. Maar komt tegenwoordig al dichter bij een paar avonden per maand.
HOe groter de kater , hoe meer hersencellen je kwijt bent. Ik heb ook gemerkt dat best je brein niet laat oververhitten, door afentoe buiten te gaan staan of veel water te drinken. Schijnt hoe warmer het hoofdje, hoe meer braindamage. (is wetenschappelijk bewezen) Maar ik ken ook mensen die wel ongeveer ieder week of toch zeker twee maal per maand gebruiken en nog perfect afstuderen op unief.
Dus het kan wel... Van alchohol krijg je trouwens ook hersenschade, het voordeel is dat het je serotonine en andere hormoon levels niet aantast.
Tis wikken en afwegen, bij niemand zal x hetzelfde effect en ook dezelfde schade hebben.
Véél plezier nog met slikken, probeer gewoon niet te ontsporen...