1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wel of geen k-hole

Discussie in 'Ketamine' gestart door genk123, 13 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Ik vraag me eigen af of ik nu in de k-hole heb gezeten of gewoon hard aan het spacen was. Hoeveel mg ik pak weet ik eigenlijk niet, maar denk zo'n 100mg en dat 3 keer met kwartier pauze er tussen. Daarna ben ik helemaal in mijn eigen wereld. Ik beweeg niet, lig met mijn ogen wijd open en ben alleen maar aan t staren. In mijn gedachte ben ik ergens anders. Dit kan echt alles zijn. Meestal begint de trip dat ik op de bank of bed begin te zweven en zo naar een 'bestemming' vlieg haha. Alles draait en lijkt alsof het echt gebeurd. Ik heb geen bewustzijn van tijd of waar ik op dat moment ben. Het is echt een uurtje op reis. Kan het niet duidelijker omschrijven.

2. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Klinkt als zeer mild tenminste ik had een sterkere analoog tiletamine (IV) die ook bij diereneuthanrsie wordt toegepast om de roes in te lijden en dan de pentobarbital..

Maar die Zoletil was zolazepam 100mg/1ml en tiletamine ook 100mg/ml daar twee van (IV) was het voor daar raakte ik een volle fles (100ml) maar na 1,5-2ml was ik voor mijn gevoel dood en kon alleen in papieren praten nauwelijks lopen of kruipen damn... met dierbaren die er niet meer zijn contact gehad voor mijn gevoel.. Beter gezegd maakte in contact met iets anders geweldigs. Snap wel waarom er aardig wat dierenartsen mede daardoor per ongeluk een overdosis namen/nemen.

Daarna loste ik op in niks en werd wakker op de bank van wtf....
    Zodra ik het zie haal ik het weer maar ja je komt het niet vaak tegen :(

3. Fool

Fool Badass junkie

Klinkt wel redelijk als een k-hole, ja :)

Laden...
Vergelijkbare Topics - geen k-hole
  1. Ontdekkingsreiziger
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    1.261
  2. Natadm
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    338