1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welk (natuurlijk) middel voor stomende seks?

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door Fruitvlieg, 20 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Fruitvlieg

Fruitvlieg Experimenterende gebruiker

Ik heb geen middel nodig om geil te worden, want dat ben ik eigenlijk heel vaak OF heel snel als mijn vriend naar me kijkt ofzo... maar toch mis ik dat beetje alcohol soms in de sex game.

Ik ben sinds een dikke twee maanden gestopt met drinken en snuiven en dat voelt hartstikke goed! Ik heb nog steeds stomende seks, maar ik mis soms dat losse wat je krijgt van alcohol. Net die remmingen wat meer los en die (pijn) grenzen wat verder, zodat ik het keiharde gedeelte langer vol hou en nog geiler vind. Nu is mijn vraag: wat kan ik in de plaats nemen van drank? Ik wil gezien mijn leefstijlverbetering geen middelen die echt slecht voor je zijn of waar je een dikke kater van krijgt (pep, coke, xtc, ghb, etc.). Wat kunnen de medeforummers me aanraden?

2. HoMaar!

HoMaar! Experimenterende gebruiker

blinddoek
    jointje
    bewegingsbeperkende middelen
    extra persoon

Sally Tessio en De Dunne vinden dit leuk.
  3. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Welke middeltjes extra geil maken en goed combineren met sex is volgens mij echt mega persoonlijk. Ik sta er elke keer weer van te kijken hoe uiteenlopend de antwoorden zijn. Voor mij persoonlijk werken alcohol, MDMA en psilocybine als libidoverlagers terwijl LSD en cannabis bij mij echt libidoverhogend werken (mooie manier om te zeggen dat ik er vaak geil van wordt)... :tongueclosed:

Volgens mij een kwestie van een beetje experimenteren. Het voordeel van cannabis en LSD is overigens wel dat het niet al te ongezond is... :hearteyes:

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Bij smartshops verkopen ze nog wel eens middeltjes. Alleen of die echt werken? Natuurlijke lust opwekkers in capsules of drankjes. Zelf nooit geprobeerd maar je kan het er wel kopen. Zoek eens online bij een smartshop of je iets vind.
    Ik zelf wordt van alcohol op zich wel wat “sletterig” maar seks zelf is Wordt niks voor mij. Andere hardere middelen wel maar die wil je niet nemen. Blow je wel eens? Als je sporadisch wiet rookt (bij dagelijks gebruik vervalt dat) wordt je der behoorlijk geil van. Langer door gaan zou ik niet weten maar wiet ontspant wel, dus ook je spieren in je lichaams holtes. Misschien kun je dan t harde ruige langer volhouden.
    Verstandig hoor nu met je stop van drank en snuiven. Twee maanden is idd al een heel eind. Knap! Hou vol!

Laatst bewerkt: 21 feb 2018
  5. Probleem

Probleem Experimenterende gebruiker

Wiet wiet wiet! Dit maakt voor mij sexuele ervaringen zo intens! Dit raad ik aan

6. Rupsje

Rupsje Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik ben ook een groot voorstander van wiet combineren met seks :sunglasses: Maakt de ervaring super intens. Maar voor iedereen is het weer anders natuurlijk, voorkeuren bij seks is persoonlijk.

7. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

GBL, zeker als je je slokdarm ook een stomende nacht gunt.
    Geintje, niet doen.

GHB is oprecht een goed middel voor je doelstelling, mits goed gedoseerd ook wat gezondheidsoverwegingen betreft - alleen zeer zout, dus je natrium intake gaat door het plafond. Dat spul zou ik iemand echter nooit aanraden vanwege de verslavingsfactor en zeker niet als je al insinueert dat je recent wat lifestyle changes hebt moeten maken.

Honest opinion? Don't push the envelope. Je hebt schijnbaar nog steeds stomende seks, dus wat wil je nog meer?
    Als het puur gaat om remmen los kunnen laten dan kun je dat op natuurlijke manieren ook nog wel doen. Doe eens een taaie yoga work-out van een uur en plof zwetend naast elkaar neer. Kwartiertje blijven liggen, lekker ruim ademhalen, je hoofd leegmaken en daarna het bed induiken. Of zoals @HoMaar! aangaf; doe iets creatiefs of rek het voorspel zo lang mogelijk op.
    Er zijn tientallen wegen naar Rome (lees: een keihard orgasme).

Fenrir vindt dit leuk.
  8. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Geile geitenwiet (bestandsdeel Icariin) is een vrij bekende.

Lage dosering 2C-B of 5-MeO-MiPT kan eventueel ook wel helpen gok ik.

SuperSilverHaze vindt dit leuk.
  9. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Lage dosis 2C-B kan ik bevestigen. Met 2C-B is het een zeer intense ervaring met een nog intensere orgasme!

10. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Phenibut deed ook zeker wat voor mij maar sluit wat minder goed aan de op vraag aangezien het iets minder ideaal is voor de gezondheid. DOC had ook effect voor mij maar dan zit je meteen vast aan een vrij lang en stevig tripje.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Welk (natuurlijk) middel
  1. Waanzinpriester
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    423
  2. Karentje
    Reacties: