welk truffel soortje voor relaxte high (lachen ,hemels voelen)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

xanaxke

Newbie
hej daar ! Met nieuwjaar wil ik een kleine truffel trip doen !

ik zat te denken aan :wink:
1 goed lachen
2 niet paranoia niet hevig trippen
3 hemels kunnen relaxen op bank
4 kleuren wat helderderzien

Ik zelf zat te denken aan 5 gram philosefer stone's of atlantis

wat denken jullie en wat is je ervaring met ( micro doseringen )
in geval van nood heb ik nog altijd van een vriend risperdal liggen voor einde trip :wink:

• Like
Waarderingen: ljuv

xanaxke

Newbie
Alle truffels. De namen en sterktes zijn puur marketing aangezien het over een natuurlijk product gaat met dezelfde precursor.
Is dat zo ? Mmm dan neem ik de Hawaii 5 gram :) nog een vraagje kan je trippen met medicatie ? Neem namelijk xeprexa voor borderline of ze die dag niet nemen ??

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Is dat zo ? Mmm dan neem ik de Hawaii 5 gram :) nog een vraagje kan je trippen met medicatie ? Neem namelijk xeprexa voor borderline of ze die dag niet nemen ??
Als je Zyprexa bedoeld dan zal het inderdaad je truffel trip ofwel inactief maken of het effect zwaar verminderen. Antipsychotica werkt op je serotonine waar psylocybine ook op werkt. Gebruik zelf aripiprazol (abilify) en kan enkel trippen als ik het 7 dagen niet neem, maar je medicatie tijdelijk onderbreken voor drugs te gaan gebruiken raad ik je wel af.

xanaxke

Newbie
Als je Zyprexa bedoeld dan zal het inderdaad je truffel trip ofwel inactief maken of het effect zwaar verminderen. Antipsychotica werkt op je serotonine waar psylocybine ook op werkt. Gebruik zelf aripiprazol (abilify) en kan enkel trippen als ik het 7 dagen niet neem, maar je medicatie tijdelijk onderbreken voor drugs te gaan gebruiken raad ik je wel af.
Ok dankjewel ik ga gewoon 5 gram nemen en we zien wel 😁Als ik gewoon een beetje kan lachen en chillrn is het goed 😎😎🥳

Mevrouw Pløp

Badass junkie
Ik zou niet zomaar met je antipsychotica stoppen, ook niet voor een paar dagen, om wat truffels te kunnen nemen. En zeker niet op een avond waarop een hoop onverwachts kan gebeuren wat betreft knallen en dergelijke.

Naast chillen en lachen kunnen er ook andere, minder prettige effecten optreden.

Maar goed, je moet het zelf weten. Laat hier vooral je ervaring horen!

Gemberthee

Experimenterende gebruiker
Realiseer je idd dat de jaarwisseling intens kan zijn. Op zich is 5 gram wel weer bescheiden. Met medicatie weet ik niet of je daarmee effecten kunt ervaren. Daar heb ik geen verstand van. Maar ik zou het bericht van @Snuffelaar idd wel geloven. Vergeet niet dat je het vervelende effect van misselijkheid kunt ervaren.

Ik heb een tijdje geleden een lichte trip gehad op ongeveer 6 gram. Die is perfect uitgevallen. Kleuren en lichtjes werden intenser, ik vond de wereld om mij heen mooier, ik verwonderde mij meer, gevoel voor tijd veranderde lichtjes en ik had bij tijd en wijle de slappe lach. Ik kon nog redelijk goed functioneren (ik was op een plek met mensen waarbij het ongepast was om te gebruiken). Heb zelfs nog een groepsfoto kunnen maken van onbekende mensen. Maar ik was wel ook misselijk.

Kun je tussendoor niet een keertje oefenen met mensen bij wie je je prettig voelt?

• Like

Dopemonster

Badass junkie
Toen ik aan de anti depressiva en anti psychotica zat was het voor mij onmogelijk om te trippen, nouja bij 15 gram kreeg ik hele lichte visuals en beetje een mindtrip maar voelde meer aan als 3/4gram truffels

• Like
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan