Welke disso lijkt het meest op ketamine?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Experimenteeltje

Experimenterende gebruiker
Hallo beste medegebruikers,

De vraag begint met het Onderwerp,en welke heeft de meest lange anti depressive werking?
Ik gebruik zo nu en dan 2-fdck 150 mg,en beleef dan een dromige roes en kan dan van kunst en muziek genieten.Ik merk ook een korte anti depressive werking,maar de roes duurt te kort.
Ik wil absoluut niet holen,want flip al als ik wiet rook,word dan angstig en paranoia .
Belangrijk om te melden ik ben depressief en heb adhd en wat angstig.Ja je hebt nooit 1 diagnose.
Dus geen psychedelic voor mij.
Mijn verder gebruik zijn Etizolam en 4-emc en 3-fea.
Zou graag wat anders willen uit proberen,maar ben bang voor een bad trip.
Waar ik bestel zijn deze disso,s beschikbaar.
Dck O-pce 3-meo-pcp Dmxe Hxe Mxpr mxipr
Dus graag wat advies zal ik enorm waarderen.
Kan iemand mij uitleggen wat al die andere disso,s zijn/de werking.
En welke zouden jullie me aanraden gezien mijn verhaal/history.? 2-fdck verdraag ik zeer goed,maar korte werking en de next day weer depri.
Ja ik weet het dat ik voor mentale problemen bij GGz moet zijn.Maar zij kunnen mij niet verder helpen.(complexe problematiek) En soms you need relief.
Hoop dat jullie het begrijpen,trouwens de Meeste psychonauten doen aan zelfmedicatie.
Nou vind dat ik me aardig kwetsbaar heb opesteld,hoop op constructive reacties.
Alvast bedankt and much love
Vr gr Artlover

Love is from the infinite, and will remain until eternity. The seeker of love escapes the chains of birth and death. ~Rumi~ Art is our only salvation from the horror of existence. ...

Laatst bewerkt:

Experimenteeltje

Books also make fun -:)

Bijlagen

• IMG_20211022_012722_254.jpg
    IMG_20211022_012722_254.jpg
    67,4 KB · Weergaven: 7
  • IMG_20211022_012722_308.jpg
    IMG_20211022_012722_308.jpg
    116,2 KB · Weergaven: 7

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
3 meo-pcp is de heftigste rc, die ik ooit gehad heb.
Je raakt volkomen fucked up, zware, diepe trips krijg je ervan...

Dat is een volledig persoonlijke ervaring. Ik vind 3-MeO-PCP niet perse heftiger of minder heftig dan ketamine, het is anders. Helderder, soort van stimulerend, actiever, minder verdovend, ik vind het zelf ook minder trippy/‘psychedelisch’. Wel heel erg dosisafhankelijk want doseer je iets te hoog dan wordt het heftige shit en dan kun je er echt flink scheef van raken, met gevaar voor een gevoel van valse nuchterheid en manieën. Omdat het zo’n enorm potent spul is telt elke mg. En ons type weegschaaltjes kunnen een afwijking geven die toch wel significant kan zijn m.b.t. het effect.

Ketamine is in die zin veiliger te doseren, omdat het minder potent is. Als je geen K-hole of een te heftig effect wil, kun je het best langzaam (!) stapelen tot het niveau wat wenselijk is.

Ik geloof dat 2-FDCK van de RC-varianten veel/het meest (? ben niet zeker) op ketamine lijkt (door velen wel als iets minder interessant beschreven…), maar daar kan ik zelf niet echt iets over zeggen op basis van persoonlijke ervaring omdat ik pas 1 of 2 keer 2-FDCK heb gedaan in zeer lage dosering.

@Experimenteeltje: Ik hoop dat andere forummers met meer disso-ervaring je wat verder kunnen helpen met je vragen, al blijft het altijd moeilijk te zeggen wat in jouw specifieke situatie het meest verstandig is denk ik.

Experimenteeltje

Dat is een volledig persoonlijke ervaring. Ik vind 3-MeO-PCP niet perse heftiger of minder heftig dan ketamine, het is anders. Helderder, soort van stimulerend, actiever, minder verdovend, ik vind het zelf ook minder trippy/‘psychedelisch’. Wel heel erg dosisafhankelijk want doseer je iets te hoog dan wordt het heftige shit en dan kun je er echt flink scheef van raken, met gevaar voor een gevoel van valse nuchterheid en manieën. Omdat het zo’n enorm potent spul is telt elke mg. En ons type weegschaaltjes kunnen een afwijking geven die toch wel significant kan zijn m.b.t. het effect.

Ketamine is in die zin veiliger te doseren, omdat het minder potent is. Als je geen K-hole of een te heftig effect wil, kun je het best langzaam (!) stapelen tot het niveau wat wenselijk is.

Ik geloof dat 2-FDCK van de RC-varianten veel/het meest (? ben niet zeker) op ketamine lijkt (door velen wel als iets minder interessant beschreven…), maar daar kan ik zelf niet echt iets over zeggen op basis van persoonlijke ervaring omdat ik pas 1 of 2 keer 2-FDCK heb gedaan in zeer lage dosering.

@Experimenteeltje: Ik hoop dat andere forummers met meer disso-ervaring je wat verder kunnen helpen met je vragen, al blijft het altijd moeilijk te zeggen wat in jouw specifieke situatie het meest verstandig is denk ik.
Dank je wel voor je uitgebreide reactie,en ik hoop idd wat meer info van mede forummers te krijgen,over hun ervaring met disso,s.
En ja het blijft altijd een subjectieve ervaring.
De 1 neemt koffie in de avond en doet geen oog dicht,anderen Vallen easy in slaap.

Laatst bewerkt:

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Nou wat ik heb begrepen ,houden de antidepressive effecten Langer aan met ket,en is de beleving ook anders.Want het word tegenwoordig ingezet als therapeutische therapie.

Ja ik hou het liever ook bij keta..
Net als 3mmc ik begrijp niet dat mensen het lkkr vinden vergeleken bij coke.
Die designer drugs zijn het allemaal net niet.

Dat Ketamine antidepressive eigenschappen heeft is al vele jaren bekend.
Maar zoals altijd zijn instellingen niet goed op de hoogte of lopen ze ver achter de feiten aan en hebben ze vaak weinig verstand wat de effecten nou echt zijn.

Hier op df vind je bv echt goede info en niet op de website van Jellinek..

Experimenteeltje

Dank je voor je input,ik heb zelf nog geen echte ket gehad.Alleen dus 2-fdck,maar vind het te kort.
Ja wij zitten hier nog in het experimenteer proces.In de U.K and U.S zijn ze al veel verder.
Kijk als ik een draaglijk bestaan heb,hoef ik niet zo nodig van alles te proberen.
Ik zie het gebruik van rc,s dus ook tweeledig.
Het helpt me als ik het niet meer trek,en de GGz schiet te kort.Ik heb zelf mijn leven gered.
Zonder was ik er miss al niet meer geweest.
Het vult de ontbrekende stukjes aan in de brain.
Korte termijn.
Ik geloof ook dat de wetenschap kan leren van bepaalde stoffen.Mensen gaan niet voor niets dokteren.Mdma shrooms psychedelics worden allemaal pos ingezet voor herstel.

Trouwens hele interessante docu tip "dosed"
Over de benefits van Iboga and shrooms.

A must see,profound,moving,inspiring ect

Laatst bewerkt:

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Dank je voor je input,ik heb zelf nog geen echte ket gehad.Alleen dus 2-fdck,maar vind het te kort.
Ja wij zitten hier nog in het experimenteer proces.In de U.K and U.S zijn ze al veel verder.
Kijk als ik een draaglijk bestaan heb,hoef ik niet zo nodig van alles te proberen.
Ik zie het gebruik van rc,s dus ook tweeledig.
Het helpt me als ik het niet meer trek,en de GGz schiet te kort.Ik heb zelf mijn leven gered.
Zonder was ik er miss al niet meer geweest.
Het vult de ontbrekende stukjes aan in de brain.
Korte termijn.
Ik geloof ook dat de wetenschap kan leren van bepaalde stoffen.Mensen gaan niet voor niets dokteren.Mdma shrooms psychedelics worden allemaal pos ingezet voor herstel.

Trouwens hele interessante docu tip "dosed"
Over de benefits van Iboga and shrooms.

Okey als ik tijd heb zal ik eens kijken.

Goed dat je zelf stappen hebt ondernomen.
Helaas is de GGZ ook zo een instelling.
Je zou verwachten dat een land als ons met de middelen en kennis die we hebben zulke instellingen goed voor elkaar heeft maar het tegendeel is waar.
Een vriendin van mij, een lieve meid, is niet al te slim en heeft totaal geen mensen kennis, heeft een opleiding gedaan psychologie voor het NFI.
Ze begreep het niet en moest elk jaar over doen tot ze elke keer er net door kwam.
Maar dat kan dus.. Totaal ongeschikt voor dat onderwerp maar als je maar blijft proberen kom je er wel doorheen.
Nu gaat ze voor het Pieterbaan centrum dus de psychologische testen afnemen en heeft ze een macht gekregen die iemand kan tekenen voor het leven. Zoals ik zei.. een lieve meid maar als ik voor zou stellen dat zij degene is die bepaald of je TBS gaat krijgen zou ik echt bang zijn en boos.
Dat is dus het probleem omdat ze uiteindelijk toch het papiertje heeft gehaald zit ze daar toch.
En niemand toen aan de bel toen ze elke keer faalde. En dus duidelijk niet de eigenschappen bezit om de functie te vervullen.
Daarom ook kunnen zulke officiële instellingen een rotzooitje zijn.

Ik koop wel een vaker 2 gram keta en doe daar 3 dagen mee.
Microdoses!
Dan begin ik in de ochtend met mini lijntjes en zo ga ik 3 dagen door met dat.
Ik neem het niet om te spacen, maar mijn complete gedachtegang veranderd dus in een positieve manier.
Ik zou zeggen probeer het en je kijk op het leven veranderd compleet.

Experimenteeltje

Okey als ik tijd heb zal ik eens kijken.

Goed dat je zelf stappen hebt ondernomen.
Helaas is de GGZ ook zo een instelling.
Je zou verwachten dat een land als ons met de middelen en kennis die we hebben zulke instellingen goed voor elkaar heeft maar het tegendeel is waar.
Een vriendin van mij, een lieve meid, is niet al te slim en heeft totaal geen mensen kennis, heeft een opleiding gedaan psychologie voor het NFI.
Ze begreep het niet en moest elk jaar over doen tot ze elke keer er net door kwam.
Maar dat kan dus.. Totaal ongeschikt voor dat onderwerp maar als je maar blijft proberen kom je er wel doorheen.
Nu gaat ze voor het Pieterbaan centrum dus de psychologische testen afnemen en heeft ze een macht gekregen die iemand kan tekenen voor het leven. Zoals ik zei.. een lieve meid maar als ik voor zou stellen dat zij degene is die bepaald of je TBS gaat krijgen zou ik echt bang zijn en boos.
Dat is dus het probleem omdat ze uiteindelijk toch het papiertje heeft gehaald zit ze daar toch.
En niemand toen aan de bel toen ze elke keer faalde. En dus duidelijk niet de eigenschappen bezit om de functie te vervullen.
Daarom ook kunnen zulke officiële instellingen een rotzooitje zijn.

Ik koop wel een vaker 2 gram keta en doe daar 3 dagen mee.
Microdoses!
Dan begin ik in de ochtend met mini lijntjes en zo ga ik 3 dagen door met dat.
Ik neem het niet om te spacen, maar mijn complete gedachtegang veranderd dus in een positieve manier.
Ik zou zeggen probeer het en je kijk op het leven veranderd compleet.
Bedankt voor je reactie,en wat goed van je vriendin dat ze zich heeft opgewerkt.
Hoe kan ik het proberen als geen echte keta heb??

Experimenteeltje

Waarom probeer je niet eens een upper?
Bedankt voor je reactie,ik probeer regelmatig een upper,maar moet daarbij ook downers gebruiken ,anders vlieg ik idd naar het plafond.
Een upper helpt maar werkt een benzo tolerantie in de hand.Ik gebruik een cathinione en 3-fea en 3- fpm.Maar word heel onrustig,dus moet in balans met downers gebruiken.
Het is erg lastig,want ritalin werkte destijds averechts.

Experimenteeltje

Bedankt voor je reactie,ik probeer regelmatig een upper,maar moet daarbij ook downers gebruiken ,anders vlieg ik idd naar het plafond.
Een upper helpt maar werkt een benzo tolerantie in de hand.Ik gebruik een cathinione en 3-fea en 3- fpm.Maar word heel onrustig,dus moet in balans met downers gebruiken.
Het is erg lastig,want ritalin werkte destijds averechts.
OP heeft ADHD dus in niet te grote hoeveelheid prima te doen lijkt mij.
Nou ik heb wel last van mijn adhd in extreme mate,enorme onrust alsof een Mieren kolonie zich in mijn lijf begeeft.

Experimenteeltje

Dat is dan echt persoonlijk en ligt niet aan adhd of add. Bij mij en bij de meesten maakt de manier van inname niets uit qua werkingsduur. Misschien een uurtje maar meer niet.
Eens,iedereen heeft een andere brain chemistry,ik ben ook Hsp,er,dus extra gevoelig.En dat maakt het zo complex.
En frustrerend natuurlijk.

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Dat is dan echt persoonlijk en ligt niet aan adhd of add. Bij mij en bij de meesten maakt de manier van inname niets uit qua werkingsduur. Misschien een uurtje maar meer niet.

Over de gehele dag? En kun je dan ook niet slapen van ritalin? Voor mijn gevoel is snuiven een stuk korter door de snelle piek en dan het zakken. Bommetje is redelijk constant komt langzaam op gaat langzaam weg.

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Ahh ook niet met een minimale hoeveelheid? 's morgens beginnen zou kunnen helpen.
Ben benieuwd of er nog iemand komt met een goede aanbeveling, want het is knap lastig om wat voor je te bedenken haha.

Ik ben niet zo van de research chemicals maar als 3-meo-pcp op pcp lijkt dan is het niks voor jou.

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Over de gehele dag? En kun je dan ook niet slapen van ritalin? Voor mijn gevoel is snuiven een stuk korter door de snelle piek en dan het zakken. Bommetje is redelijk constant komt langzaam op gaat langzaam weg.
Over de hele dag? Wat bedoel je?
Als ik bv middags 1 bommetje speed neem slaap ik echt 24 uur niet als ik niet mega veel blow of een benzo neem.
Methylfenidaat werkt anders als speed. En werkt ook vele malen korter dan speed dus niet te vergelijken. Als ik om 16.00 mijn Methylfenidaat neem kan ik avonds gewoon slapen. Dat werkt max 3 a 4 uren en speed het dubbele plus een langere nasleep.

Laatst bewerkt:

Experimenteeltje

Ahh ook niet met een minimale hoeveelheid? 's morgens beginnen zou kunnen helpen.
Ben benieuwd of er nog iemand komt met een goede aanbeveling, want het is knap lastig om wat voor je te bedenken haha.

Ik ben niet zo van de research chemicals maar als 3-meo-pcp op pcp lijkt dan is het niks voor jou.
Ja reageer heftig,zodat ik maar een mespunt neem.Ik heb gewoon pech dat is gevoelig ben.
Het luistert nauw.
Maar hoe zit het die andere disso,s zoals dck op ec??

Experimenteeltje

Als ik bv middags 1 bommetje speed neem slaap ik echt 24 uur niet als ik niet mega veel blow of een benzo neem.
Methylfenidaat werkt anders als speed. En werkt ook vele malen korter dan speed dus niet te vergelijken. Als ik om 16.00 mijn Methylfenidaat neem kan ik avonds gewoon slapen. Dat werkt max 3 a 4 uren en speed het dubbele.
Zo zie maar weer "it,s all subjective" een ieder reageert anders.The brains are very complex🧠

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Methylfenidaat werkt anders als speed. En werkt ook vele malen korter dan speed dus niet te vergelijken. Als ik om 16.00 mijn Methylfenidaat neem kan ik avonds gewoon slapen. Dat werkt max 3 a 4 uren en speed het dubbele.

Dat uurtje :P.
Ik houd met pep altijd rekening met 10 uur. Niet dat het compleet uitgewerkt is maar ik kan er dan prima op slapen. Ik zorg er dan wel voor dat ik minimaal gebruik in hoeveelheid en dagen. 100mg en max 2 dagen in totaal denk ik 5 of 6 keer per jaar. Vroeger heb al te gek gedaan met hoeveelheden nu kan ik het meer waarderen. Een beetje is genoeg. Oh en snuiven is voor mij echt wel een stuk korter als bommen, voor jou niet?

Methylfenidaat is dat na een grote hoeveelheid niet hetzelfde effect als pep? Ik zou het ook krijgen maar mijn moeder vond mij destijds te jong. Is inmiddels ook al 16 jaar geleden haha.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat uurtje :P.
Ik houd met pep altijd rekening met 10 uur. Niet dat het compleet uitgewerkt is maar ik kan er dan prima op slapen. Ik zorg er dan wel voor dat ik minimaal gebruik in hoeveelheid en dagen. 100mg en max 2 dagen in totaal denk ik 5 of 6 keer per jaar. Vroeger heb al te gek gedaan met hoeveelheden nu kan ik het meer waarderen. Een beetje is genoeg. Oh en snuiven is voor mij echt wel een stuk korter als bommen, voor jou niet?

Methylfenidaat is dat na een grote hoeveelheid niet hetzelfde effect als pep? Ik zou het ook krijgen maar mijn moeder vond mij destijds te jong. Is inmiddels ook al 16 jaar geleden haha.
Bommen duurt bijna evenlang als snuiven bij mij (en de meesten). Ik gebruik ook heel weinig speed per x.
Methylfenidaat in grote hoeveelheden zal je best lang wakker houden. Geen idee, nooit geprobeerd. Veel methylfenidaat is totaal niet recreatief en juist kut. Elke keer als ik mij dosering moest verhogen van de psych was het echt kut de eerste dagen. Voor mij totaal geen recreatieve waarde of misbruik potentie.

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Bommen duurt bijna evenlang als snuiven bij mij (en de meesten). Ik gebruik ook heel weinig speed per x.
Methylfenidaat in grote hoeveelheden zal je best lang wakker houden. Geen idee, nooit geprobeerd. Veel methylfenidaat is totaal niet recreatief en juist kut. Elke keer als ik mij dosering moest verhogen van de psych was het echt kut de eerste dagen. Voor mij totaal geen recreatieve waarde of misbruik potentie.
Dan zal dat wel tussen de oren zitten dat snuiven, letterlijk en figuurlijk :wink:. Hoeveel gooi je in een bommetje? Mhm voor jou niet recreatief? Waarom niet? Wat doet teveel met jou? Ik heb heel lang geleden wel eens een strip Ritalin gegeten waarna ik de hele dag behoorlijk wild was geen idee eigenlijk of het vergelijkbaar is aan speed, in mijn hoofd in ieder geval wel.

De Zandman

Badass junkie
3 meo-pcp is een rc, waarmee je verrekte nauwkeurig mee moet omgaan.
Ik zou van dit zeer potente stofje afblijven, als je niet in een diepe langdurige trip wilt komen te verkeren.
De laatste keer dat ik het nam, heb ik mezelf meer dan een uur lang als zijnde "dood" gevoeld....De rest van het gram heb ik vernietigd na dit enkele keren te hebben ervaren.
Maar wil je zo'n analyserende diepe trip hebben, dan is er geen potenter middel....

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan