• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Welke drug gebruiken house/techhouse feest?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

ihjk

Newbie
Hoihoi,

Ik ben nieuw op dit forum en heb gezocht naar een vergelijkbaar topic, maar kon het zo vlug even niet vinden! Dus bij deze:

Ik heb begin november een festivalletje, waar house/tech-house gedraaid wordt. Vroeger gebruikte ik altijd een pilletje, maar wil de 3-maanden regel niet meer misbruiken dus ben opzoek naar iets nieuws. Ik zoek naar iets wat hetzelfde gelukzalige gevoel en energie geeft. Ik heb geen problemen met snuiven.

Ik had wat gelezen over pep, maar krijg niet echt helder of dat hetzelfde verliefde/vrolijke gevoel geeft? Kreeg uit de verhalen meer het idee dat het alleen maar energie geeft. Vind een beetje vaag worden (zoals met XTC) altijd wel relaxt, wil niet 100% helder zijn, maar me lekker kunnen laten gaan. Ik wil de drug graag kunnen gebruiken in m'n 3 maanden pauze, zonder dat mijn serotoninevoorraad erdoorheen wordt geknald.

Brand los!

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb slecht nieuws. Er is geen drug die precies als XTC voelt en geen invloed heeft op je serotonine. Drugs die er op lijken (zoals 4fa of 6apb) werken ook op je serotonine.

Probeer gewoon een keer pep voor je het afserveert zou ik zeggen. Het is best leuk, je kan er ook een paar biertjes bij drinken om wat losser te komen.

Chillax

Bewuste gebruiker
Heel verstandig dat je de 3 maanden regel in acht houd. Ik vind zelf 1P-LSD op lage dosis van 25 tot 50ug een goed alternatief. Geeft niet dat love gevoel, maar maakt het feestje zeker bijzonder. Daarnaast voel je je de dagen er na gewoon prima zonder kater. Wel echt oppassen met de dosis, want anders ga je trippen.

Verder kun je ook eens kijken naar 2-CB maar daar lijkt momenteel niet zo makkelijk aan te komen en een hoop vervuilde pillen van in omloop te zijn. Zeker laten testen dus als je die koopt.

R

Revolutionair

Gast
Ik vind zelf 1P-LSD op lage dosis van 25 tot 50ug een goed alternatief. Geeft niet dat love gevoel,
Lsd is echt een drugs dat je thuis eerst een keertje gebruikt moet hebben.
En niet zomaar op een feestje moet gaan proberen.
Ook geen 50ug

Ik heb slecht nieuws. Er is geen drug die precies als XTC voelt
Dat is er zeker wel en dat is Ghb, maar ook weer een drugs dat je eerst thuis moet proberen en niet zomaar op een feestje.
Doseren is lastig voor nieuwelingen.

Keta het zelfde verhaal ook lastig doseren..

Als je dus net als mij een lekker warm en wappie gevoel wilt hebben dan is pep het dus niet.
Ik word er juist nuchterder van.
Scherp en helder totaal geen euforie of warm gevoel. Gewoon strak staan. Echt niks aan.

Met coke en drank kan er weinig mis gaan misschien is dat een optie?

Justme83

Bewuste gebruiker
Heey!

Helaas werken bijna soorten drugs,
en zeker alle stimulerende en oppeppende soorten
op je serotonine, dopamine en in mindere mate andere stofjes
Maar ook nicotine, koffie, red bull etc.

Dus je zal een keuze moeten maken.

Ik weet dat er in de Smart Shops producten zijn,
die het xtc gevoel goed kunnen nabootsen.
Maar ook die werken op die stofjes!

PEP / Speed werkt/ontregeld meer de stofjes noradrenaline en aanmaak/afgifte
van adrenaline. En mindere mate serotonine , dopamine.
Maar geeft hier door niet je fijne xtc (serotonine) gevoel en beleving,
maar meer hard gaan en alert en energie!

mrorange

Newbie
Bij mij werkt speed als een BOM! Feestjes zijn echt mega vet in mijn ervaring, maar ik vind het echt troep. Paar keer gedaan, de tijd vliegt voorbij als je onder invloed bent, maar de dagen daarna zijn zo k*t!! Althans, dat is mijn ervaring. Ik gebruik het dan ook bijna nooit.

Laatst bewerkt:

mrorange

Newbie
Heb ook wel eens een speed bommetje gedaan. Halve gram in een vloetje en wegspoelen met water. Maar kijk uit, vooral als je nooit pep gebruikt hebt. Kan je beter niet doen denk ik.

Perenijsje

Badass junkie
Heb ook wel eens een speed bommetje gedaan. Halve gram in een vloetje en wegspoelen met water. Maar kijk uit, vooral als je nooit pep gebruikt hebt. Kan je beter niet doen denk ik.
Een halve gram is ook wel een erg hoge dosis OMG. Meeste mensen maken bommetjes van 100-150mg.

mrorange

Newbie
Een halve gram is ook wel een erg hoge dosis OMG. Meeste mensen maken bommetjes van 100-150mg.
Ja klopt was ook wel ff heftig.. maar had al veel ervaring met pep. Soms ga je misschien net ff te ver... Dus zeker geen aanrader voor iemand die nog nooit pep heeft gebruikt. Een vriend van mij is in oldschool hardcore tijd ooit "XTC-high" geweest op ik dacht hellraiser. 13 pillen en in de bus naar het feest 4 gram speed... geen grapje. Uiteindelijk wel met spoed afgevoerd naar een ziekenhuis.. Wonder dattie het heeft overleefd

mrorange

Newbie
Bij mij werkt speed als een BOM! Feestjes zijn echt mega vet in mijn ervaring, maar ik vind het echt troep. Paar keer gedaan, de tijd vliegt voorbij als je onder invloed bent, maar de dagen daarna zijn zo k*t!! Althans, dat is mijn ervaring. Ik gebruik het dan ook bijna nooit.
op feestjes dan. In mijn vrije omgeving, buiten houseparties om heb ik veel meer pep gebruikt. Check altijd eerst een drug voor je actief op een feest gaat nemen. Hoe het valt in een vertrouwde omgeving. ik praat nu over 20 jaar geleden. tegenwoordig gebruik ik helemaal geen pep meer. Ben zeer stabiel en weloverwogen aan het expirimenteren met trip middelen.

Ganggang💯

Badass junkie
Ik zou voor pep en een paar drankjes gaat. GHB toch echt een te groot risico. Plus dat je de eerste keren je je dosis niet weet waardoor je out kan gaan. En het gevoel is helemaal niet zo als mdma. Ik word er juist heel loom van en dat wil je denk niet op een techhouse feestje.

Vlaming

Newbie
Mdma of ketamine. Ga eigenlijk niet meer uit maar dit waren de 2 dingen die ik dan af en toe eens gebruikte vroeger toen ik nog af en toe uit ging met vrienden :). Is natuurlijk ooit wel eens een beetje speed of ghb ook geweest maar echt zeer zelden zeker niet meer dan 4 keren ofzo. Het is iets zeer raar om te zeggen maar coke was voor mij echt niet gezellig. 1x gedaan ooit tijdens het uitgaan maar vondt het echt maar niks. Gewoon zo thuis bij vrienden heb ik in mijn hele leven tot nu toe maximum in totaal 3 kerenr coke gedaan. Het was steeds meer en meer dat ik zou gewild hebben en ook redelijk snel de neiging om terug een snuif te doen. Ook te prijzig wahaha maar dat is bij andere dingen ook zo, i know :grin:.

Ganggang💯

Badass junkie
Mdma of ketamine. Ga eigenlijk niet meer uit maar dit waren de 2 dingen die ik dan af en toe eens gebruikte vroeger toen ik nog af en toe uit ging met vrienden :). Is natuurlijk ooit wel eens een beetje speed of ghb ook geweest maar echt zeer zelden zeker niet meer dan 4 keren ofzo. Het is iets zeer raar om te zeggen maar coke was voor mij echt niet gezellig. 1x gedaan ooit tijdens het uitgaan maar vondt het echt maar niks. Gewoon zo thuis bij vrienden heb ik in mijn hele leven tot nu toe maximum in totaal 3 kerenr coke gedaan. Het was steeds meer en meer dat ik zou gewild hebben en ook redelijk snel de neiging om terug een snuif te doen. Ook te prijzig wahaha maar dat is bij andere dingen ook zo, i know :grin:.
De op geeft aan iets anders dan mdma te willen gebruiken ivm de 3 maanden regel. En naar iets wat stimulerend is. Dus ketamine valt helaas ook af. Soms vraag ik me wel eens af of mensen de post wel lezen alvorens een reactie te plaatsen.

Vlaming

Newbie
De op geeft aan iets anders dan mdma te willen gebruiken ivm de 3 maanden regel. En naar iets wat stimulerend is. Dus ketamine valt helaas ook af. Soms vraag ik me wel eens af of mensen de post wel lezen alvorens een reactie te plaatsen.
Ja mijn excuses hiervoor. Ik heb wel gelezen maar ging meer uit op de titel. Dank voor dit te melden ik zal er in het gevolg beter op letten :wink:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan