Welke drug zou je aanraden?

Mijn vriend en ik gaan een weekendje weg en dachten eraan om iets nieuws te proberen. We zijn nogal kieskeurig en gebruiken daarom tegenwoordig ook bijna nooit meer iets. Wat fijn zou zijn: goede gesprekken, lachen en/of opwinding. Wat afvalt: middelen die katers geven, waardoor je niet goed kan slapen of hele neurotoxische middelen. Uppers vallen denk ik zowiezo af, tripmiddelen zijn vaak ook niet zo’n succes bij ons. Blijft er nog iets over 😂?

Cardboard

Bewuste gebruiker
Wilde zeggen: 4HO-MET maar tripmiddelen zijn dus niet jullie ding (?). Dan zou ik eerder gaan voor 2CB-Fly, is veel milder maar wel leuk. Houd het bij 1 pil, kan 2u duren voor je de volledige effecten merkt. Succes!
Oh of een lage dosering truffels, rond de 7 a 8 mg. Niet zo heftig maar wel gezellig. Galindoi raad ik wel af, die was niet sociaal te noemen.

Laatst bewerkt:

Ei-Salade

Bewuste gebruiker
Mijn vriend en ik gaan een weekendje weg en dachten eraan om iets nieuws te proberen. We zijn nogal kieskeurig en gebruiken daarom tegenwoordig ook bijna nooit meer iets. Wat fijn zou zijn: goede gesprekken, lachen en/of opwinding. Wat afvalt: middelen die katers geven, waardoor je niet goed kan slapen of hele neurotoxische middelen. Uppers vallen denk ik zowiezo af, tripmiddelen zijn vaak ook niet zo’n succes bij ons. Blijft er nog iets over 😂?
Ik rookte altijd wiet voor de babbel, met een lekker muziekje. Opwinding ervaarde wij ook soms. Niet altijd. Als je nooit blowt kun je lachkick verwachten, filosofische gesprekken of gewoon chillen met z'n tweeën.

Bedankt voor alle leuke reacties. 2cb hebben we een poosje geleden en dat vonden we toch iets te tripperig, voor het gezellige. Van blowen val ik altijd direct in slaap haha.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Lage dosis dissociative rc's (o-pce, 3-ho-pcp etc) of ketamine etc?
Verder is er al aardig wat benoemd hier

nausea

Wijs gebruiker
Man, als je goede vrienden bent lijk je standaard dronken samen! Voor de gezelligheid een biertje er bij, als je echt iets tofs wil xtc of 6-apb (en een paar benzo'tjes op zak voor het slapen). Wat je ook gebruikt, goed research doen! Maar dat spreekt voor zich :)

Red pill

Badass junkie
Mdma, ghb, coke, wiet

Dit zijn toch wel de middelen waar je nog wel op kunt slapen en niet te neurotoxisch zijn maar wel leuke gesprekken geven en euforie en een relaxt gevoel.

Zolang je het met regelmaat doer zijn dit toch wel de middelen!

Bovenaan