ja ik ga ook ff een grammetje op de kop tikken .. leren gaat echt niet nu! en zit nu aan de caffeine...Colaiuta zei:stiekem aan de pep maar hey, kheb toetsweek
cunt zei:ja ik ga ook ff een grammetje op de kop tikken .. leren gaat echt niet nu! en zit nu aan de caffeine...Colaiuta zei:stiekem aan de pep maar hey, kheb toetsweek
zolang je je grenzen kent. is het geen probleem vind ik. maar dan moet je ze wel goed kennenSpacingBen zei:cunt zei:ja ik ga ook ff een grammetje op de kop tikken .. leren gaat echt niet nu! en zit nu aan de caffeine...Colaiuta zei:stiekem aan de pep maar hey, kheb toetsweek
haha, speed ga ik dus zeker niet doen. Ik weet al zeer zeker van te voren dat ik hier verslaafd aan ga raken
Mac... zei:Nicotine, w8 maar als het weer weekend is, dan zal het hier wel aardig drug worden...
pasquali zei:Liefde!!!
SpacingBen zei:ephedra en cafeine als je dat drugs mag noemen
idd maar dan komt de vraag : wat noem jij nuttig...Mac... zei:Haha, nja ik heb dat niet (meer) zo.
Heb nog meer dan een gram pep en 2 waanzinnig lekkere pilletjes liggen, maar die bewaar ik lekker tot ik er echt nuttig gebruik van kan maken.
hmmmz,neej heb je gelijk in,zo verslaafd zijn we nu ook weer niet hé :PMac... zei:Ja zeker, gezellig met zijn 2en is zeker nuttig, maar alleen op je kamer, terwijl je ouders beneden zitten film te kijken vind ik niet zo nuttig.