Welke drugs gebruik jij op dit moment?

BacingsPen

Badass junkie
cafeine en ephedra. Tenminste, dat voelt zo. Heb nog steeds veel energie en m'n handen voelen nog een beetje 'vreemd' maar wel lekker aan...

(het is nu 10 uur geleden dat ik ephedra genomen heb, en 7 uur dat ik cafeine heb gedronken)

cunt

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
cunt zei:
Colaiuta zei:
stiekem aan de pep :flushed: maar hey, kheb toetsweek
ja ik ga ook ff een grammetje op de kop tikken .. leren gaat echt niet nu! en zit nu aan de caffeine...

haha, speed ga ik dus zeker niet doen. Ik weet al zeer zeker van te voren dat ik hier verslaafd aan ga raken :grin:
zolang je je grenzen kent. is het geen probleem vind ik. maar dan moet je ze wel goed kennen :)

Mac...

Badass junkie
volgens de wet wel iig.
Denk dat ik weer eens een balans-weekend neem en geen drugs tot me ga nemen. Heb sowieso geen ruk te doen dit weekend, dus...
Mja is ook wel eens chill gewoon een dagje lekker thuis blijven.

Frisko

Badass junkie
hmmz,idd in je eentje is maar niks,heb je gelijk in!!,maar alles kan veranderen hé...
zo ga ik ook nuchter blijven dit weekend,maar als ik de coke heb waar ik achter aan ut vissen ben,dan denk ik toch dat ik ga zondigen :P :P

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
Haha, nja ik heb dat niet (meer) zo.
Heb nog meer dan een gram pep en 2 waanzinnig lekkere pilletjes liggen, maar die bewaar ik lekker tot ik er echt nuttig gebruik van kan maken.
idd maar dan komt de vraag : wat noem jij nuttig...
ik neem soms ook mdma thuis met mn meisje om te ....naja moet ik wss niet aanvullen :P :P
nuttig genoeg of??? :confused: :P

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
Ja zeker, gezellig met zijn 2en is zeker nuttig, maar alleen op je kamer, terwijl je ouders beneden zitten film te kijken vind ik niet zo nuttig.
hmmmz,neej heb je gelijk in,zo verslaafd zijn we nu ook weer niet hé :flushed: :P

Mac...

Badass junkie
Altijd een optie, nu ook nog wel lichtelijk wat in me van gisteren, de dag ervoor, de dag daarvoor. Pff was eigk ook niet meer van plan om nog zo veel te blowen. Mja... Ik zie het wel, op dit moment dus restjes THC in mijn systeem.

Bovenaan