MDMAZIING
Badass junkie
Zojuist een tweede genomen maar voel niks veel. Misschien straks nog een paar sleutelpunten anders bommetjes met wc papierWhite Lines Matter!
Zojuist een tweede genomen maar voel niks veel. Misschien straks nog een paar sleutelpunten anders bommetjes met wc papierWhite Lines Matter!
Die hele trend van hoe meer THC hoe beter is ook best wel zorgwekkend.Dat zou kunnen man. Dat gevoel heb ik wel als ik je posts lees dat het je situatie wel erger maakt.
Kijk een beetje naar wiet die laag/lager in THC gehalte is en eventueel mixen met CBD wiet of olie. Dat zal je smoke ervaring beter maken.
Zo Amerikaans (lijkt het)...Die hele trend van hoe meer THC hoe beter is ook best wel zorgwekkend.
Het blijkt dat CBD behoorlijk wat negatieve effecten wegwerkt van wiet.
Voel nog niks 😂Zojuist een tweede genomen maar voel niks veel. Misschien straks nog een paar sleutelpunten anders bommetjes met wc papier
Alleeen voel er niks van helaas. Misschien zo ff bommen in een wc papiertjeWhite Lines Matter!
Het enige is, Monster I like🥲 Maar in uwe uitleg gaget vooral over downers, benzo's en opiaat 😆 Die foto puur vo de show fwa😆Bekijk bijlage 47023
Heb vannacht rond de 12mg clonazepam genomen toen ik dronken was na halve liter whisky, wat werd ik brak wakker. Gelukkig helpt oxycodon tegen hoofdpijn.
En nam net 2mg clonazepam, jammer dat het zo goedkoop is. Zal wel weer afbouwen worden.
Het potje a 100 stuks 2mg Rivotril was een koopje / bijna gratis afhalen lol.
Dat zou kunnen man. Dat gevoel heb ik wel als ik je posts lees dat het je situatie wel erger maakt.
Kijk een beetje naar wiet die laag/lager in THC gehalte is en eventueel mixen met CBD wiet of olie. Dat zal je smoke ervaring beter maken.
Latet smaken 🙂Ja waarom ook niet. Nog een energy
Ja sorry was vergeten ik verwijderen met het@MDMAZIING wil niet kut doen maar je krijgt gedoe als je vraagt om speculeren op dit forum.
OT: Herbal spliff mix
Lekker man, wat zijn je plannen vnv als ik vragen magWittepoeder 3mmc. Dit word de tweede lijnBekijk bijlage 47034
ja spul doet geen moer. Paar. Nakkies genomen, en 2.m bommetjes maar niks.Lekker man, wat zijn je plannen vnv als ik vragen mag
Dat is zeldzaam. Ik heb dat met sos vaak gehad maar met 3mmc nog nooitheb 18:36 twee flinke
ja spul doet geen moer
Sorry dat meDat is zeldzaam. Ik heb dat met sos vaak gehad maar met 3mmc nog nooit
Voel me gewoon rustig. Die dealer zegt ze gaan me warme bolletjes weg. Heb nu al 3 bommetjes op met flinke scheppen erin. Zelf ook aardig wat te snuiven.Dat is zeldzaam. Ik heb dat met sos vaak gehad maar met 3mmc nog nooit
Zal vast wel troep zijn geweest, bij hem kom ik dus ook niet meer. Zogenaamd die 3mmc gaat als warme broodjes 😂Voel me gewoon rustig. Die dealer zegt ze gaan me warme bolletjes weg. Heb nu al 3 bommetjes op met flinke scheppen erin. Zelf ook aardig wat te snuiven.
was een van me vaste dealer
misschien komt het wel door die 100mg quatiapine wat ik soms neem om the slapen
Heb dat ook een keer gehad , heb het laten testen en zat 2-fa in met cafeïne 🤔Zal vast wel troep zijn geweest, bij hem kom ik dus ook niet meer. Zogenaamd die 3mmc gaat als warme broodjes 😂
Ja voel me echt normaal. Niet geil, toen je het nog bij die vendors kunnen kopen ging iktering hard/ snuivend en oral. 3mmc staat er ook om om hun geilheid, nou deze niet😂 Nu zit ik gewoon op de bank csgo pro matches kijken vandaag rio cs major. Die dealer zegt zelf dat ze als warme broodjes gaan 😂Heb dat ook een keer gehad , heb het laten testen en zat 2-fa in met cafeïne 🤔
Ja nika geholpen. Volgens mij troep gekregen van een dealer waar ik vaak me spul haal, beetje jammerNog maar tweede nakkie “3mmc”
Ja ik weet het maat , ik bestelde vroeger op internet in een vloeibare vorm , 1 zo’n flesje was ik 4-5 uur onder de panne wat jij op heb is geen 3mmcJa voel me echt normaal. Niet geil, toen je het nog bij die vendors kunnen kopen ging iktering hard/ snuivend en oral. 3mmc staat er ook om om hun geilheid, nou deze niet😂 Nu zit ik gewoon op de bank csgo pro matches kijken vandaag rio cs major. Die dealer zegt zelf dat ze als warme broodjes gaan 😂
Sorry ik ZAG je bericht niet. Misschien proberen wat “3mmc” proberen wat het tog doetLekker man, wat zijn je plannen vnv als ik vragen mag
Ja wist ik nu ook al zekerJa ik weet het maat , ik bestelde vroeger op internet in een vloeibare vorm , 1 zo’n flesje was ik 4-5 uur onder de panne wat jij op heb is geen 3mmc
Over kleuren van poeders kun weinig zeggen heb de meest rare kleuren speed gehad bijvoorbeeld. Ik zou of niet meer bij hem halen of laten testen maat .Ja het ziet er wit uit, volgens mij was het altijd een donkerdere kleur toch?Bekijk bijlage 47044
Kreeg wel dikke pijn in neus en keel. Dat heb ik wel altijd met 3mmc. Maarja… wij hem koop ik niet meerOver kleuren van poeders kun weinig zeggen heb de meest rare kleuren speed gehad bijvoorbeeld. Ik zou of niet meer bij hem halen of laten testen maat .
Maarja kan ook versneden zijn.Kreeg wel dikke pijn in neus en keel. Dat heb ik wel altijd met 3mmc. Maarja… wij hem koop ik niet meer
Versneden 3mmc?Maarja kan ook versneden zijn.
Maar zelfs als het versneden is voel je wel “iets”Maarja kan ook versneden zijn.