Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Anunnaki

Wijs gebruiker
Dat zou kunnen man. Dat gevoel heb ik wel als ik je posts lees dat het je situatie wel erger maakt.

Kijk een beetje naar wiet die laag/lager in THC gehalte is en eventueel mixen met CBD wiet of olie. Dat zal je smoke ervaring beter maken.
Die hele trend van hoe meer THC hoe beter is ook best wel zorgwekkend.

Het blijkt dat CBD behoorlijk wat negatieve effecten wegwerkt van wiet.

Nihilist88

Badass junkie
Bekijk bijlage 47023

Heb vannacht rond de 12mg clonazepam genomen toen ik dronken was na halve liter whisky, wat werd ik brak wakker. Gelukkig helpt oxycodon tegen hoofdpijn.
En nam net 2mg clonazepam, jammer dat het zo goedkoop is. Zal wel weer afbouwen worden.

Het potje a 100 stuks 2mg Rivotril was een koopje / bijna gratis afhalen lol.
Het enige is, Monster I like🥲 Maar in uwe uitleg gaget vooral over downers, benzo's en opiaat 😆 Die foto puur vo de show fwa😆

Kenda kging om Tramadol pompje + Tramadol 60 tabs 100mg. Apotheek heeft klantenkaart, per 10 medicijnen dat je verzamelt = €5 korting, awel ik moest niks betalen, want de ziekteverzekering kwam er ook nog is tussen, gewoon verniet 6000mg Tramadol tabs en 5000mg Tramadol vloeistof 😁

Maar Rilatine da ge dan dagelijks moet gebruiken, is dan €25/maand🤷

Raver

Badass junkie
Dat zou kunnen man. Dat gevoel heb ik wel als ik je posts lees dat het je situatie wel erger maakt.

Kijk een beetje naar wiet die laag/lager in THC gehalte is en eventueel mixen met CBD wiet of olie. Dat zal je smoke ervaring beter maken.

Hmm wellicht idd. Mijn situatie huidige staat is dat de citalopram zijn werk begint te doen. Angst voor werk, angst voor een Paniekaanval of dat ik dood ga is verdwenen.

Ik heb veel haze en sterke wietjes gerookt. Idd misschien ff wat meer CBD erbij. Zoals ik net gedaan heb al hahaha.

OT;

Silver haze mixed met een 'n cbd wietje.

Nihilist88

Badass junkie
Gewoon energy drinks, daarstraks Reign, nu Monster Assault🤘

En eerder vandaag Omnibianta 3 defence

Ook terug wat 'normale' voeding:
Actimel, activia en banaan
Rest vd kip van gisteren met gebakken patatjes en appelmoes.
Ananas
200ml ijs

Wat, waar stims? Oké mijn energy drinks zit vol cafeine, maar kunt ne mens ni alles afpakken e, denk nog altijd beter paar blikjes energy drinks, dan meerdere keren/week stim rc's 😁

MDMAZIING

Badass junkie
heb 18:36 twee flinke
Lekker man, wat zijn je plannen vnv als ik vragen mag
ja spul doet geen moer. Paar. Nakkies genomen, en 2.m bommetjes maar niks.
Kocht het altijd bij me vaste dealer maar voel niks.

hij zegt zelf, dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan. Dat. Was al een red flag

kan het misschien ook komen. Dat ik elke avond 100mg quetianapie neem om te slapen

MDMAZIING

Badass junkie
Dat is zeldzaam. Ik heb dat met sos vaak gehad maar met 3mmc nog nooit
Voel me gewoon rustig. Die dealer zegt ze gaan me warme bolletjes weg. Heb nu al 3 bommetjes op met flinke scheppen erin. Zelf ook aardig wat te snuiven.

was een van me vaste dealer

misschien komt het wel door die 100mg quatiapine wat ik soms neem om the slapen

MDMAZIING

Badass junkie
Voel me gewoon rustig. Die dealer zegt ze gaan me warme bolletjes weg. Heb nu al 3 bommetjes op met flinke scheppen erin. Zelf ook aardig wat te snuiven.

was een van me vaste dealer

misschien komt het wel door die 100mg quatiapine wat ik soms neem om the slapen
Zal vast wel troep zijn geweest, bij hem kom ik dus ook niet meer. Zogenaamd die 3mmc gaat als warme broodjes 😂

MDMAZIING

Badass junkie
Heb dat ook een keer gehad , heb het laten testen en zat 2-fa in met cafeïne 🤔
Ja voel me echt normaal. Niet geil, toen je het nog bij die vendors kunnen kopen ging iktering hard/ snuivend en oral. 3mmc staat er ook om om hun geilheid, nou deze niet😂 Nu zit ik gewoon op de bank csgo pro matches kijken vandaag rio cs major. Die dealer zegt zelf dat ze als warme broodjes gaan 😂

Pikasso

Belezen gebruiker
Ja voel me echt normaal. Niet geil, toen je het nog bij die vendors kunnen kopen ging iktering hard/ snuivend en oral. 3mmc staat er ook om om hun geilheid, nou deze niet😂 Nu zit ik gewoon op de bank csgo pro matches kijken vandaag rio cs major. Die dealer zegt zelf dat ze als warme broodjes gaan 😂
Ja ik weet het maat , ik bestelde vroeger op internet in een vloeibare vorm , 1 zo’n flesje was ik 4-5 uur onder de panne wat jij op heb is geen 3mmc

Bovenaan