Heb die oooooooookKoffie met Olaf.
Bekijk bijlage 51431
Heb die oooooooook
Olaf wordt opgelost in bruine lava...Geen koffie zonder Olaf'ke 👌.
I love warm hugs 🥰🥰Geen koffie zonder Olaf'ke 👌.
Hoe neem je de CBD in? Welke vorm en via welke route?Koffie en CBD.
CBD begint wel een gewoonte te worden, maarja, zolang het zonder THC is, ga ik gewoon met volle moet weer naar kantoor volgende week.
Ik heb een goede vaporizer, de Mighty. Maar ik neem ook wel eens de vloeitjes erbij en rook het dan puur.Hoe neem je de CBD in? Welke vorm en via welke route?
Ik wil minder gaan blowen. Momenteel helpt het roken van hasj en wiet om makkelijker van alcohol af te blijven. Maar ik wil dat blowen wat gaan afbouwen en wil deze keer kijken of CBD me hierin kan ondersteunen.
OT: Een pijpje Ketama hasjiesj
Aha, CBD hennepbloemen dus.Ik heb een goede vaporizer, de Mighty. Maar ik neem ook wel eens de vloeitjes erbij en rook het dan puur.
Instant wakker 🙃🙃Sterke koffie, kan bijna m´n lepel er in rechtzetten
Dat vooral, mijn bloed is veranderd in vloeibare caffeine dat door mijn aderen stroomt 🤣Instant wakker 🙃🙃
Mandragora op spoed: een infuus sterke koffie aubDat vooral, mijn bloed is veranderd in vloeibare caffeine dat door mijn aderen stroomt 🤣
Die combo lijkt me om over m´n nek te gaan🙈koffie en wijn tegelijk
Wel, dat was ook het eerste dat in me opkwam… mijn maag dat spontaan keerde 🤭Die combo lijkt me om over m´n nek te gaan🙈
Tasje Douwe Egberts hier 😄OT nog meeeeeer koffie en banaan
HAHAHAHAAHA ik doe ook maar wat, ik vind het goed samengaan qua smaken en effectenDie combo lijkt me om over m´n nek te gaan🙈
OT nog meeeeeer koffie en banaan
Dat denk ik ook, jou maag is als overbeveiligde bunker denk ik🤣mijn maag kan volgensmij heel veel aan.
+ energydrink, suikerloos dat welkoffie en wijn tegelijk
Viezang Ambon...
Schuim boofen? 😂Ik laat me onderdompelen in een bad met berg schuim 😍
Niet dat je gevaarlijk bezig bent hoor, maar is dat niet veel?Warme chocolademelk met 2 gram gedecarboxyleerde Hindu Kush wiet erin
Voor mensen zonder megatolerantie is het (te) veel. Ik merk het ook best wel, maar is niet super heftig voor me. Ik hoef dan even bijna een halve dag niet te roken.Niet dat je gevaarlijk bezig bent hoor, maar is dat niet veel?![]()
Weet nog toen mijn tolerantie zo hoog was haha, nu word ik knetter van 5 trekjesVoor mensen zonder megatolerantie is het (te) veel. Ik merk het ook best wel, maar is niet super heftig voor me. Ik hoef dan even bijna een halve dag niet te roken.
Zou jij mij kunnen zeggen wat xanax precies doet en hoeveel ik best pak voor mijn eerste keer?Zo xanax whoopppp...
2e keer ooit