Ik kan echt niet begrijpen hoe mensen kunnen roken bij dissociatieven en psychedelica..
Roken op psychedelica is bij mij ook geen favoriet, behalve dus LSD om de een of andere reden. Wat Purplext zegt, de een na de ander. Denk dat het deels door opgekropte energie komt, maar het smaakt me dan ook gewoon beter ¯\_(ツ)_/¯Met lsd ga ik helemaal los, steek de 1 met de ander aan, echt verschrikkelijk.
Hmm ja bij mij gaat ook de een na de ander op, maar dan laat ik ze meestal alleen branden omdat ik de rook die er vanaf komt zo bijzonder vind.. al die kleurenRoken op psychedelica is bij mij ook geen favoriet, behalve dus LSD om de een of andere reden. Wat Purplext zegt, de een na de ander. Denk dat het deels door opgekropte energie komt, maar het smaakt me dan ook gewoon beter ¯\_(ツ)_/¯
Daar is @StimsalaBanne het duidelijk niet mee eens, haar shaggies smaakte op LSD naar mannen met snorren naast auto's langs snelwegen.Roken op psychedelica is bij mij ook geen favoriet, behalve dus LSD om de een of andere reden. Wat Purplext zegt, de een na de ander. Denk dat het deels door opgekropte energie komt, maar het smaakt me dan ook gewoon beter ¯\_(ツ)_/¯
Haha, dat pareltje was ik vergeten! Zo smaken mijn sjekkies dus als ik truffels of 2C-B op heb.Daar is @StimsalaBanne het duidelijk niet mee eens, haar shaggies smaakte op LSD naar mannen met snorren naast auto's langs snelwegen.
¯\_(ツ)_/¯
''Minder beter'' really bro, did you just say that?Hoe verschillende drugs mijn rookervaring beïnvloeden:
Beter
MDMA
Alcohol
LSD
Neutraal
6-APB
4-HO-MET
Ketamine
2F-DCK
Speed
Minder beter
2C-B
Psilocybine
Ik rook niet omdat ik iets gebruikt heb, soms smaakt een sigaret gewoon nog beter als ik onder invloed ben. Dat het slecht voor me is snap ik ook wel.En even over het topic, waarom zou je willen dat je sigaret lekkerder gaat smaken? Je bent dan al van plan een drug te nemen dat je goed laat voelen blijf dan toch van die onzin af o.o .
Het stinkt, is niet lekker, bij regelmatig gebruik heeft het niet eens effect... nooit begrepen waarom zowat de helft van de bevolking verslaafd is kunnen raken aan roken.
Jep. Dat heb je goedt gezien.''Minder beter'' really bro, did you just say that?
Waarom mensen beginnen met roken is uiteindelijk een overbodige vraag geworden. Ik herinner me nog hoe iedereen als kind in de lagere school zei dat roken echt fout is en ze het nooit zouden proberen. Maar jongeren vinden het leuk om op te vallen en dingen te doen die ze niet horen te doen. Zo komen de meesten er al met 14-15 jarige leeftijd eens mee in contact en blijven ze er mee doorgaan.Ik rook niet omdat ik iets gebruikt heb, soms smaakt een sigaret gewoon nog beter als ik onder invloed ben. Dat het slecht voor me is snap ik ook wel.
Er zijn heel veel redenen waarom roken zo verslavend is, overwegend geestelijk verslavend. Het is niet gek dat mensen het moeilijk vinden om te stoppen. De echte vraag is: waarom beginnen mensen met roken? In mijn geval omdat ik als puber graag stoer wilde zijn.
Alcohol zorgt ervoor dat nicotine sneller wordt afgebroken en je dus hierdoor sneller weer de 'high' nodig hebt van de nicotine. Met alcohol ben ik een serieuze schoorsteen, zeker als andere mensen meedoen en je niet wordt bestempeld als een 'smerige roker'.Alcohol sowieso. Ik rook helemaal niet en geef ook niks om tabak, maar dronken gaat het soms ineens los. Het smaakt dan ineens serieus ergens naar.
Hier ben ik het helemaal mee eens.Ik kan echt niet begrijpen hoe mensen kunnen roken bij dissociatieven en psychedelica.. Ik vind het bij die groepen echt totaal niet interessant, een beetje vies zelfs eigenlijk.
Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd of LSD microdoseren effectief kan zijn in het proces van stoppen met roken.. Net als dat ketamine (in lichte dosering) bewezen effectief is bij depressies samen met therapie natuurlijk. Zou je met LSD, al dan niet in een herhaalde microdosering, verslavingen kunnen behandelen? Best een interessant iets.. Hetzelfde geldt voor het microdoseren met psylocybine.Met alcohol en coke rook ik hele pakjes weg..
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Bij Keta vind ik sigaretten al vies en met LSD helemaal dan besef ik hoe vies het is.
Terwijl ik een verstokte roker ben.
Ja keta is zeker een antidepressiva dat is naar mijn idee gewoon zeker.Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd of LSD microdoseren effectief kan zijn in het proces van stoppen met roken.. Net als dat ketamine (in lichte dosering) bewezen effectief is bij depressies samen met therapie natuurlijk. Zou je met LSD, al dan niet in een herhaalde microdosering, verslavingen kunnen behandelen? Best een interessant iets.. Hetzelfde geldt voor het microdoseren met psylocybine.
Ik kan me echt niet voorstellen hoe roken op speed lekker kan zijn.Sowieso x pure m en speed, ik steek de ene na de andere op dan.
Met speed en wiet is het ook lekker, alleen kun je bijna oneindig smoken en ben je echt stoned op het moment dat je dan blowd en daarna voel ik me vaak vaag/gedachteloos.
Lollo, Dat vergeet ik nooit meer inderdaad!Daar is @StimsalaBanne het duidelijk niet mee eens, haar shaggies smaakte op LSD naar mannen met snorren naast auto's langs snelwegen.
Haha dat niet persé, vaak is het meer de zin om te roken.Ik kan me echt niet voorstellen hoe roken op speed lekker kan zijn.Ik vind alles (inclusief dingen die ik normaal lekker vind) afschuwelijk smaken op speed, laat staan zoiets als tabak.
Valt LSD hier even door de mand als ordinaire plezierdrug die walgelijke gewoonten lekker maakt.Beter
LSD
Minder beter
Psilocybine
Same, behalve tabak dus ¯\_(ツ)_/¯Valt LSD hier even door de mand als ordinaire plezierdrug die walgelijke gewoonten lekker maakt.Psilo once again keeps it real.
Nee, ik ben eigenlijk wel verbaasd. Op LSD stootten ongezonde dingen mij juist af. Ik wil er alleen maar gezonde dingen door eten.