1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke festivals staan op de planning

Discussie in 'Muziek en uitgaan' gestart door Beukende Bambi, 19 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Beukende Bambi

Beukende Bambi Experimenterende gebruiker

Ik was best wel benieuwd naar de festival keuze van iedereen en wat je gebruikt (drugs, alcohol of gewoon lekker niks). Dus hierbij de vraag aan iedereen welke festivals staan er nog op de planning en wat zijn jullie van plan om te gebruiken.

Dit is mijn lijstje:
    -Reverze(gewoon een paar biertjes heerlijk van de muziek genieten)
    -Qapital(heerlijk een avondje genieten aan de xtc)
    -Intents alleen zondag(ga ik waarschijnlijk voor de eerste keer speed proberen)
    -en natuurlijk weekendje Defqon(nog geen idee wat ik ga gebruiken zoiezo xtc op de zaterdag de rest zie ik nog wel.

Als iemand hier ook naar toe gaat je kunt me herkennen met mijn hardbass petje op, mooi beginnent bier buikje gewoon normaal niet afgetraint of veel te dik en mijn prachtige Road to Redemption t-shirt die ik wss niet aan heb.

2. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker Donateur

Ik heb ook nog een paar tickets liggen :tongueout:

Dr. Peacock Solo Night - Ik ga daar aan de speed
    Masters Of Hardcore - Ook hier aan de speed

Pandemonium - Ook hier aan de speed (Dit puur omdat ik 29 uur lang ga feesten en het anders niet haal)

En 4 uur na pandemonium gelijk door naar Royaal Kabaal (nog is 18 uur feesten) en ga hier gewoon verder op de speed.

Emporium - Speed en avonds als de lichtshows beginnen MDMA

Speed is voor mij de ultieme feest/festival drug :)

Peptalking en Pepperoni vinden dit leuk.
  3. Beukende Bambi

Gaaf helemaal Dr. Peacock helaas moet ik deze en MoH missen omdat het gewoon niet meezit met mijn bankrekening, MoH vind ik echt jammer dat ik er niet heen kan kijk er eigenlijk het hele jaar al naar uit.

Ja heb heel veel goede verhalen gehoort over speed maar heb nog wat XTC over van de laatste keer dus die maak ik eerst op met Qapital, ga ik daarna verder op de speed en dan eens in de 3 maandjes keertje XTC wel een beetje blijven afwisselen want elke keer hetzelfde gebruiken gaat ook weer vervelen toch :)

4. Gabbertje

De kaarten van MoH zijn ook echt belachelijk duur dit jaar, ik heb het geluk dat ik bij de first 500 zat dus gratis upgrade naar vip. Hoe is het feest over het algemeen? Ik ga nu voor het eerst en hoor best veel dat het een heel commercieel feest is.

Ik vind personelijk speed ook beter als party drug omdat ik er niet zo vaag van word, meer energie heb en makelijker praat dan met xtc. Zeker een aanrader! Ben benieuwd na je eerste keer.

5. Beukende Bambi

Netjes hoor gratis vip heerlijk, ben zelf ook nog nooit moh geweest ben dit jaar pas 18 geworden. Maar sinds ik 18 ben ga ik wel los probeer zoveel mogelijk feestjes te pakken als mij bankrekening aan kan (meeste maanden eindig ik ook in het rood).

Ik word niet heel wazig van de X krijg juist veel meer energie en veel pratiger heb op mijn laatste festival bij frequencerz xqlusive wel een half uur lopen praten met een random meisje over mijn vriendin. :tearsofjoy::tearsofjoy:

6. Gabbertje

Geweldig gesprek Dat vind ik ook een van de leukste dingen van feesten, de gespreken gaan echt nergens over.

Ben je een echte hardcoreliefhebber/gabber? Wie weet komen we elkaar nog tegen op een feest :wink:

7. Beukende Bambi

Het zijn inderdaad de beste gesprekken hahah, vind het zo heerlijk om gewoon over van alles en nog wat te lullen.
    Ik hou wel meer van de hardcore, frenchcore en uptempo maar mijn vrienden niet en ik weet niet of ik het zo fijn vind om alleen naar zo feest te gaan. Maar als je ook een beetje naar hardstyle gaat kom je me vast wel keertje tegen. Ik zou wel een keer met een dfer willen praten op een feestje lijkt me echt geweldig.

8. timmmeh

timmmeh Newbie

Nog niet heel veel tickets in de pocket voor dit seizoen.

Eerste buitenfestival al gehad, Sneeuwbal festival.

Op de planning

- Defqon weekend
    - Geheime liefde
    - Lief

Daarnaast moet er nog wat bij, Mysteryland stond er vaak standaard op.. Maar wellicht dit jaar toch wat anders proberen..

9. verwondering

verwondering Belezen gebruiker

Boom stond in de planning maar kon helaas niet doorgaan.

Psy-Fi wordt waarschijnlijk mijn enige festival deze zomer. Maar daar kijk ik dan ook erg naar uit. :)

10. Gabbertje

Bij hardstyle vind je me niet hahaha is mij te rustig. Je bent van harte welkom om een keer met mij en me vrienden mee te gaan naar een feest. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, en hoe meer ziel hoe meer vreugde. :wink:

11. Gabbertje

Is Emporium iets voor je? Word op een strand gehouden met 9 stages. Van Hiphop tot techno, van hardstyle tot hardcore, voor ieder wat wils.

12. timmmeh

timmmeh Newbie

Zeker, afgelopen jaar voor het eerst geweest :). Top feestje..

Gabbertje vindt dit leuk.
  13. Fenrir

Fenrir Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik ga naar We Are Electric, Psy-Fi, Best Kept Secret (misschien), Down the Rabbit Hole. Ik zou ook graag weer naar Sziget gaan maar daar ben ik te arm voor.
    In de metalhoek: Netherlands Deathfest (misschien), Roadburn (misschien), Fortarock.

Zoals het er nu naar uitziet ga ik dit allemaal nuchter meemaken. Ik drink niet meer, en veel drugs gaan niet samen met tricyclische antidepressiva (die ik nu gebruik). Misschien dat ik me nog wel aan wiet of psychedelica durf te wagen maar dat beoordeel ik dan wel weer.

acht.zes vindt dit leuk.
  14. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Fenrir
    Ik gebruik zelf Wellbutrin, een SSRI en ik vind het wel te combineren met recreatief gebruik. Een of een paar dagen even geen medicijn gaat best, ik krijg er geen terugval door of iets dergelijks.

Volgende week dus al staat de oldschool party op het programma, heb er veel zin in. :)

Gabbertje en Fenrir vinden dit leuk.
  15. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hoe kom je er bij dat wellbutrin een SSRI zou zijn? Het is een NDRI, het werkt dus vooral op noradrenaline en dopamine en niet op serotonine.

16. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Psychedelibee

Je hebt gelijk hoor, ik vergis me. En nog wel erg stom ook van me omdat ik het onlangs nog allemaal uitgezocht heb.

Maar goed, ik neem geen enkel risico betreffende medicatie en drugs dus geen wellbutrin 24 uur voor en 24 uur na druggebruik.

17. Psychedelibee

Ja dat is verstandig. Je hebt overigens mazzel dat het geen SSRI is want dan was 24 uur in de meeste gevallen niet genoeg geweest.

18. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Psychedelibee

Je bedoelt in combinatie met de mao-remmer? In dat geval heb ik voor 3 dagen gekozen.

overigens doet Wellbutrin wel degelijk 'iets' met serotonine, maar minimaal:

19. Fenrir

Fenrir Bewuste gebruiker Tripreporter

Het valt zeker te combineren, maar MDMA schijnt minder goed te werken (en dan gebruik ik het liever pas weer als ik er optimaal van kan genieten) en coke vind ik weinig aan. Wat er verder aan partydrugs is (speed, keta, RC's, ...) heb ik allemaal nog niet gebruikt. Omdat ik niet weet hoe dat valt ga ik het niet uitproberen in combinatie met een antidepressivum.
    Dus het wordt gewoon even een poosje weinig tot geen gebruik voor mij. Als de medicatie zijn werk doet vind ik het een goede deal!

En veel plezier op de oldschool party :grin:

acht.zes vindt dit leuk.
  20. Psychedelibee

Die voornamelijk, maar SSRI'S combineren zeer slecht met meerdere drugs. En 3 dagen is niet genoeg want SSRI'S veranderen de werking van je hersenen zo sterk dat al snel 2 weken duurt voordat het effect weg is. SSRI'S. SSRI'S werken ook niet direct bijvoorbeeld maar hebben weken nodig voordat ze resultaat geven.

Maar er zit wel een wezenlijk verschil tussen het gewoon remmen van de heropname en dit selectief doen, selectief is veel ingrijpender.

Maargoed het ging niet over SSRI'S.

Fool vindt dit leuk.
  21. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Psychedelibee
    Wellbutrin werkt overigens soortgelijk, je moet er op ingesteld raken voor het werkt, was bij mij zo'n 3 a 4 weken.

@Fenrir
    Dank je, gaat wel lukken denk ik zo. :)

Fenrir vindt dit leuk.
  22. Sprokkie

Sprokkie Bewuste gebruiker

PRSPCT XL 27 28 april @ Factory 010 (Maassilo)
    Wat een line up, echt niet normaal !!!

SneeuwSnuiver vindt dit leuk.
  23. Beukende Bambi

haha ja kan wel een keer leuk zijn.

Heb vandaag mooi mijn vrienden zo ver gekregen om mee te gaan naar snakepit gelijk kaartjes gehaalt zodat ze niet meer terug konden krabbelen. Wat een lineup van snakepit echt geweldig kan niet wachten en misschien kom ik je nog wel tegen.

24. Peppi en Coki

Peppi en Coki Bewuste gebruiker

Voor nu op de planning:

- LOUD! presents Partyraiser (alleen alcohol)
    - Defqon.1 weekend (vrijdag alcohol, zaterdag 6-APB, zondag pep)
    - Welcome To The Future (twijfelgeval vanwege Defqon een maand eerder, misschien 4-FA anders alcohol)

Voor de rest zijn er nog aardig wat feest waar ik wel naar toe zou willen gaan maar waar ik nog geen kaartje voor heb (Amsterdam Open Air, Awakenings, Dance Valley, Mysteryland)

25. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik heb helemaal niks staan momenteel.

Maar ik kan alle kanten uit. Van t weekend dus een housefeestje gehad, maar ben ook wel in voor een festival met 'normale' muziek.
    Eigenlijk heb ik wel zin om weer eens op de psychedelische tour te gaan op een psy-trance feestje, maar ik denk niet dat ik iemand in mijn omgeving heb die daar ook zin in heeft.

Ik zie het dus nog wel.

Peppi en Coki en Fenrir vinden dit leuk.
  26. Peppi en Coki

Peppi en Coki Bewuste gebruiker

Staat ook nog op mijn 'to-do' list, alleen heb ik zo mijn bedenkingen erbij. Zijn al die prikkels van een feest niet een beetje te veel van het goede als je aan de psychedelica zit?

acht.zes vindt dit leuk.
  27. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Stevige ervaring met psychedelica is wel een vereiste ja als je het buiten je eigen veilige omgeving gaat gebruiken ja. En ook goed nadenken over welke dosering het beste is, helemaal de weg kwijt zijn lijkt ook mij niet zo fijn.

Zelf heb ik ervaring met paddo's op festivals en dat is eigenlijk altijd wel goed bevallen. :)

Peppi en Coki vindt dit leuk.
  28. SneeuwSnuiver

SneeuwSnuiver Bewuste gebruiker

Prspct thrashbash op 31 maart en prspct xl op 28 april

29. verwondering

verwondering Belezen gebruiker

26 mei heb je Psychedelic Rave in de Maassilo. Ik ben er in november voor het eerst geweest en heb er erg leuke ervaringen opgedaan. Een ideale omgeving om in te trippen. Ik ben er behoorlijk de weg kwijt geweest, en dat is prima daar. Aanradertje dus. In mei ben ik er weer te vinden. :)

acht.zes vindt dit leuk.
  30. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

Defqon 1, intents, decibel, q base, tomorrowland, ground zero, dance valley etc. :)
    Verder 24 maart MOH, Harmony of hardcore, BKJN vs partyraiser ook weer. Alle hardcore feesten zeg maar. :P

420 vindt dit leuk.
  31. Beukende Bambi

Was ik maar zo rijk hahahah

SneeuwSnuiver vindt dit leuk.
  32. Pollewop

Pollewop Belezen gebruiker

Dit jaar: Headhunterz in Paradiso, Wish outdoor, Decibel, Defcon1, op Ibiza naar Armin en David Guetta en afsluitertje in het najaar op Qlimax.
    Tomorrowland al 11 jaar net niet erbij dus dat zou leuk zijn ook..
    Of ons nieuwbouwappartement gaat door en we gaan flink oppotten, dan is het alleen ibiza dit jaar want dat staat al geboekt!

33. MDMAZING

Alles.

34. Gabbertje

Momenteel alleen free festival en misschien viva la frenchcore.

Pepperoni vindt dit leuk.
  35. MDMAZING

Free festival is 10 min van me huis. :P Waarom geen intents, defqon ofzo? :openmouth:

Peptalking en Pepperoni vinden dit leuk.
  36. Gabbertje

Omdat ik er geen vrij voor heb kunnen krijgen :( Ga kijken of ik volgend jaar een weekend intens kan. Ga jij ook naar free festival?

Peptalking vindt dit leuk.
  37. MDMAZING

Ja ik ga sowieso naar Free festival. :P Lekker in de achtertuin. :P :)

Peptalking, Gabbertje en Pepperoni vinden dit leuk.
  38. Pepperoni

Pepperoni Bewuste gebruiker

Voorlopig alleen Free fest. (wat allang niet meer Free is) en Mysteryland.

Peptalking en Gabbertje vinden dit leuk.
  39. MDMAZING

Ja man allang geen free meer lol. Gelukkig dit jaar een nieuwe tent erbij, dikke uptempooooooooo, kan ook wel met die ruimte op het almeerderstrand. :grin:

Peptalking en Gabbertje vinden dit leuk.
  40. Pepperoni

Pepperoni Bewuste gebruiker

hopelijk houden we het droog dit jaar maakt het allemaal toch een stuk leuker.

Peptalking vindt dit leuk.
Laden...