Welke Kratom?

Kipnugget

Newbie
Hi,
Probeer al tijdje onderzoek te doen naar Kratom. Maar op dit forum kom ik niet echt tegen welke strain fijn is. Ik heb zelf al mr maka super green maeng da geprobeerd 5 gram als thee. Dat voelt wel fijn, maar ik zoek meer opiaten effect. Via het internet kwam ik toen uit op red meang da (capsules). Want dat poeder is zo vies.. echter deze merkte ik voor geen meter, zelfs niet na een doosje 🤪.

welke strain moet ik hebben, het liefst in capsule vorm? Ik wil euforisch, ontspannen maar toch opgewekt zijn.
Dankjewel voor jullie hulp! ♥️

Casrus

Badass junkie
Heb géén antwoord voor je (aangezien mijn Maeng Da ook nauwelijks werkte), maar werken gewone opiaten goed bij je?

New Dawn

Bewuste gebruiker
Ik vind eigenlijk elke Kratom variant prettig als ik er 5 gram van neem,
en voel niet echt veel verschil tussen strains, ik ben geen fijnproever..?

Als je over een weegschaaltje beschikt, kun je eens een "25x kratom extract" uitproberen.
Je hoeft dan maar 200mg (bommetje) te nemen om uit te komen op een dosis van 5 gram.

Mijn 25x extract is "Red Vein Mitragyna speciosa"

Laatst bewerkt:

Ei-Salade

Wijs gebruiker
Ik merk ook niets van Kratom. Welke ik ook bestel, misschien consumeer ik het verkeerd (koude chocolademelk)

De Zandman

Badass junkie
Ik vond kratom green maeng da ontzettend smerig. Ik zette er thee van en het residu at ik ook op....bahbah.
En het werkte ook voor geen meter.
Dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik methadon dagelijks gebruik....dat weet ik niet zeker overigens.

Girlysogroovy

Experimenterende gebruiker
Ik word altijd heel chill van de Red Maeng Da met een dosering van ong 5g. Maar het binnenkrijgen van dat poedertje wordt telkens lastiger en lastiger... (kokhalzen/overgeven/misselijk)

Dude81

Bewuste gebruiker
Ik kan me vinden in de post van new dawn. Tussen de 5-7 gram werken ze allemaal. Ik denk wel dat als je gewend bent aan opiaten, dat de light versie (want zo zie ik kratom) dan idd niet zoveel doet. Bij ontwenning dan weer wel begreep ik, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Probeer gewoon een proefpakket van een online kratomvendor die enkel kratom verkoopt. Deze zijn het goedkoopst en het best is mijn ervaring. Mix 5-7 gr met wat warm water, meng goed, daarna coolbest erbij, weer mengen en atten. Meteen een slok ander drinken er achteraan of een zuurtje dan is het best te doen.

Roekeloos

Newbie
Hi,
Probeer al tijdje onderzoek te doen naar Kratom. Maar op dit forum kom ik niet echt tegen welke strain fijn is. Ik heb zelf al mr maka super green maeng da geprobeerd 5 gram als thee. Dat voelt wel fijn, maar ik zoek meer opiaten effect. Via het internet kwam ik toen uit op red meang da (capsules). Want dat poeder is zo vies.. echter deze merkte ik voor geen meter, zelfs niet na een doosje 🤪.

welke strain moet ik hebben, het liefst in capsule vorm? Ik wil euforisch, ontspannen maar toch opgewekt zijn.
Dankjewel voor jullie hulp! ♥️
Green Malay of Green Meang Da vind ik verre weg de beste. Wel vind ik kratom zeer verslavend. Wat ik koop gaat ook bijna dagelijks gebruikt worden en hoe vaker ik het doe, hoe lekkerder de high (denk doordat je het meer gaat waarderen en effect leren kennen). Ook kan ik op een hoge dosis echt heerlijk slapen, bij mij is dit 10 gram, de lichamelijke euforie is onbeschrijfelijk. Vind Kratom 1 van de lekkerste drugs op wiet en pregabalin na en heb dan ook bijna alles geprobeerd op Heroine na (ook crack, pyrros, pammetjes,ghb,phenibut en nog een hele shitload). Als je dus liefhebber bent van wiet of pregabalin, is de kans groot dat je erg moet oppassen met kratom.

Kipnugget

Newbie
Green Malay of Green Meang Da vind ik verre weg de beste. Wel vind ik kratom zeer verslavend. Wat ik koop gaat ook bijna dagelijks gebruikt worden en hoe vaker ik het doe, hoe lekkerder de high (denk doordat je het meer gaat waarderen en effect leren kennen). Ook kan ik op een hoge dosis echt heerlijk slapen, bij mij is dit 10 gram, de lichamelijke euforie is onbeschrijfelijk. Vind Kratom 1 van de lekkerste drugs op wiet en pregabalin na en heb dan ook bijna alles geprobeerd op Heroine na (ook crack, pyrros, pammetjes,ghb,phenibut en nog een hele shitload). Als je dus liefhebber bent van wiet of pregabalin, is de kans groot dat je erg moet oppassen met kratom.
Hoe consumeer je het? Ik kan van 5 gram thee maken maar heb dan echt wel bijna 750 ml water nodig erbij anders hap ik modder

Roekeloos

Newbie
Hoe consumeer je het? Ik kan van 5 gram thee maken maar heb dan echt wel bijna 750 ml water nodig erbij anders hap ik modder
Ik mix in de avond het liefst 10 gram Green Meang da. Normaal werd ik beroerd van zo’n dosis, maar nadat ik 1 keer een dosis had waarvan ik moest overgeven, kwam ik erachter dat ik na het overgeven de chillste roes er op had. Viel de heletijd in slaap met heldere dromen en een zwaar euforische bodyhigh. Na die ene keer overgeven kan ik als ik weer aan de Kratom ga, gewoon 10 nemen zonder te moeten overgeven. Soms wel misselijk en veel jeuk, op dat na is het echt een zeer verslavende en heerijke roes. Vooral met een leuke serie of film erbij, probeer altijd 2 weken pauze tussendoor te houden, denk er heel vaak aan alleen blijf ik mezelf dit verbieden (zo verslavend is het). Vind het net zo lekker als oxycodone, naar mijn mening is Kratom zelfs behoorlijk onderschat in hoe snel geestelijke afhankelijkheid ontstaat en in hoe potent de euforie bij hoge dosis kan worden. Alleen moest dit wennen, niet door elke dag weer te doen. Maar om de zoveel weken probeerde ik het weer is.

Girlysogroovy

Ik mix in de avond het liefst 10 gram Green Meang da. Normaal werd ik beroerd van zo’n dosis, maar nadat ik 1 keer een dosis had waarvan ik moest overgeven, kwam ik erachter dat ik na het overgeven de chillste roes er op had. Viel de heletijd in slaap met heldere dromen en een zwaar euforische bodyhigh. Na die ene keer overgeven kan ik als ik weer aan de Kratom ga, gewoon 10 nemen zonder te moeten overgeven. Soms wel misselijk en veel jeuk, op dat na is het echt een zeer verslavende en heerijke roes. Vooral met een leuke serie of film erbij, probeer altijd 2 weken pauze tussendoor te houden, denk er heel vaak aan alleen blijf ik mezelf dit verbieden (zo verslavend is het). Vind het net zo lekker als oxycodone, naar mijn mening is Kratom zelfs behoorlijk onderschat in hoe snel geestelijke afhankelijkheid ontstaat en in hoe potent de euforie bij hoge dosis kan worden. Alleen moest dit wennen, niet door elke dag weer te doen. Maar om de zoveel weken probeerde ik het weer is.
Dat is inderdaad een hoge dosis. Ik neem altijd 5gr (afwisseling green of red) en moest de laatste keren na een uur of 2 telkens verschillende keren overgeven. Vind het ook zo smerig om gewoon al binnen te krijgen... dat houdt mij vooral tegen om het wekelijks te doen.

Wisknudde

Pas er mee op, ik was in de veronderstelling dat het redelijk onschuldig was en kreeg na 5 dagen Kratom gebruik fysieke afkickverschijnselen.

Wisknudde

Tsja. Niet zo slim maar ik had het nog nooit eerder gedaan en vond dat ik het wel verdiend had om even te chillen. Effect is prettig maar ik raak het nooit meer aan.

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Tsja. Niet zo slim maar ik had het nog nooit eerder gedaan en vond dat ik het wel verdiend had om even te chillen. Effect is prettig maar ik raak het nooit meer aan.
Mm ja snap het wel, ik denk ook vaak zo maar dat is wel een teken van verslaving vind ik (ben zelf ook verslaafd). Maar verstandig dat je het spul niet meer aanraakt!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat je zoekt in kratom kan je krijgen door de dosis aan te passen denk ik. Wat ik begrepen heb bij kratom is dat een lage dosering een wat euforiserend en wat stimulerend helder effect heeft en een hoge dosis een meer opiaat ontspannend en angstdrukkend effect. Zelf heb ik 3x kratom gedaan, ik weet het merk en het extract niet meer.

Ik vond het best een fijn effect. Ik werd er vooral creatief van... de drang om iets te knutselen/maken/schilderen met een leuk muziekje erbij. Dat gecombineerd met een gevoel van welbevinden, gemoedelijkheid, zorgeloos,...

De laatste keer had ik een wat hogere dosis genomen en dat was voor mij persoonlijk minder prettig. Moest mezelf vooruitslepen, misselijk op het einde, lui,... dat is niet wat ik zocht. Ik haal veel meer uit een lagere dosering.

Bovenaan