Welke lsd voor de eerste keer

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

whitesugar

Badass junkie
Ik ga binnenkort voor het eerst lsd doen, en ik heb wel gezocht maar ik kan niet vinden welke lsd het beste is voor de eerste keer: de illegale lsd of 1p-lsd? Misschien is de een makkelijker te doseren dan de ander ofzo?

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Van illegale (LSD-25) weet je nooit de dosering (hoeveelheid per zegel). Van de RC LSD analogen (1P, 1cP, 1B) mogen we aannemen dat de dosering over het algemeen vrij consistent is aangezien het bijna allemaal uit hetzelfde lab komt. Qua effect is er geen verschil al beweren anderen daarin wel een verschil te merken. Dus dan zou ik voor een RC analoog gaan.

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Van illegale (LSD-25) weet je nooit de dosering (hoeveelheid per zegel). Van de RC LSD analogen (1P, 1cP, 1B) mogen we aannemen dat de dosering over het algemeen vrij consistent is aangezien het bijna allemaal uit hetzelfde lab komt. Qua effect is er geen verschil al beweren anderen daarin wel een verschil te merken. Dus dan zou ik voor een RC analoog gaan.

Dit. Zou persoonlijk ook voor 1P-LSD gaan. De dosering op de zegel gaat meestal zijn zoals aangegeven bij verkoop. Met "straat" LSD weet je nooit zeker of de dosis correct is en of er uberhaupt LSD op de zegel zit.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Echte LSD is natuurlijk het beste!

En dat de dosering niet helemaal klopt maakt natuurlijk geen moer uit.
Het is altijd minder dan geadverteerd dus je zou niet te veel te snel nemen.
Maar het valt allemaal wel mee.
Er word teveel overdreven altijd, een beetje mierenneuken is...
Die 1p valt altijd anders bij mensen en heeft vaak niet de volledige LSD ervaring.
Lees maar eens rond.
Als je het gaat doen doe het dan ook goed.
Of het nou uit een lab komt of van een dealer het blijven druppels op papier en dat zou in beide gevallen nooit helemaal precies zijn

Als ik je op dat feest zie dan heb ik wel een echte zegel voor je 🙂

Fyrckant

Bewuste gebruiker

Die 1p valt altijd anders bij mensen en heeft vaak niet de volledige LSD ervaring.
Lees maar eens rond.
Of het nou uit een lab komt of van een dealer het blijven druppels op papier en dat zou in beide gevallen nooit helemaal precies zijn

Als ik je op dat feest zie dan heb ik wel een echte zegel voor je 🙂
Het is inmiddels wetenschappelijk aangetoond dat LSD analogen door het lichaam vrij snel worden omgezet in LSD-25, dus ik betwijfel de claim dat er een verschil in werking zou zijn. Maar goed laten we daar ook niet te diep op in gaan want daar komen we toch niet zo snel uit 😘.

Verder wordt de meeste LSD gemaakt door een zegelvel in een LSD oplossing te drenken. Het papier neemt de maximale hoeveelheid vocht op en zo precies de juiste hoeveelheid LSD. Zo kun je behoorlijk accuraat doseren. Niet met een druppelaar.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat zit waarschijnlijk tussen de oren, om de reden die @Fyrckant aangeeft. RC's als bijvoorbeeld 1P-LSD en ALD-25 zijn nu bewezen pro-drugs voor LSD-25, dus in het lichaam worden deze in die laatste omgezet.

Ik begrijp niet waarom je dat zegt. Als een zegel wordt geadverteerd als bevattende 200 microgram en er zit in de praktijk rond de 70 microgram op, dan maakt dat heel wat uit. En dit is bij straat LSD eerder regel dan uitzondering.

Klagen dat een zegel 1/3 of soms zelfs maar 1/5 van de aangegeven hoeveelheid LSD bevat, noem ik in geen geval mierenneuken. Bovendien, wennen aan zulke slechte zegels maar nog steeds wel denken dat je steeds honderden microgrammen neemt, kan er makkelijk voor zorgen dat je ineens véél teveel neemt als de dosering van een zegel LSD-25 wél correct is aangegeven óf als men overstapt op een RC analoog die over het algemeen ook bevatten wat geclaimd wordt. Dus correct aangeven van de dosering is juist heel belangrijk.

Lees maar eens rond.
Voor heel veel mensen is het niet consistent te onderscheiden van LSD-25, ook voor mij niet. En ik heb er veel ervaring mee.

Niet helemaal precies waarschijnlijk, maar er is in de praktijk vaak een immens verschil tussen straat en RC, qua correctheid van dosering. In het voordeel van de RC's.

Ik heb niets tegen "echte LSD". Ergens wil ik ook weer eens het origineel proberen (dit is geen request). Maar je krijgt gewoon consistent meer betrouwbaar gedoseerde zegels op de RC markt. En uiteindelijk is het toch hoofdzakelijk LSD-25 in je lichaam die het effect geeft.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @whitesugar spannend hoor zo'n eerste keer lsd!

Ik ben het helemaal eens met wat @Mindless en @Fyrckant hierboven al aangeven. Ook bij rc analogen van lsd heb je geen garantie op een correcte dosering maar de kans dat de aangegeven hoeveelheid op je zegel zit is wel veel groter! Mijn lsd-25 zegels varieerden in sterkte tussen de circa 35ug en 100 ug. Dat maakt nogal uit.

Qua werking vond ik lsd-25, 1-P lsd en ALD-52 niet echt van elkaar te onderscheiden. Als er al een subtiel verschil in zit dan zou ik zeggen dat je misschien net een tikkeltje meer bodyload (spierspanning) krijgt van de analogen. Maar dit zou ook zomaar een placebo effect kunnen zijn.

Geniet in ieder geval van je kennismaking met dit magische stofje! Weet je al hoeveel je gaat nemen en in welke setting?

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ik begrijp niet waarom je dat zegt. Als een zegel wordt geadverteerd als bevattende 200 microgram en er zit in de praktijk rond de 70 microgram op, dan maakt dat heel wat uit. En dit is bij straat LSD eerder regel dan uitzondering.
Als dit het geval is moet je een nieuwe dealer zoeken. Kijk als hij 200ug is geadverteerd kan hij 175ug zijn meestal maar 70?
Daarom zeg ik dat het niet uit maakt maar als je troep koopt bij mensen wep 😅

• Like
Waarderingen: ljuv

Dirkjan

Badass junkie
Lees maar eens rond.
Apart. Ik heb nog nooit gelezen of gehoord dat iemand enig verschil merkt tussen de 2. Ik was altijd van mening dat er geen verschil te merken was, maar misschien zat ik fout.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
aar misschien zat ik fout.
Volgens mij niet hoor. Ik zou ze in een blinde test niet uit elkaar kunnen halen vermoed ik. En dat is ook wat ik van de mensen om mij heen hoor. Het enige mogelijke verschilletje zit hem in een mogelijk (kan placebo zijn) klein verschil in bodyload.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als dit het geval is moet je een nieuwe dealer zoeken. Kijk als hij 200ug is geadverteerd kan hij 175ug zijn meestal maar 70?
Daarom zeg ik dat het niet uit maakt maar als je troep koopt bij mensen wep 😅
Ik baseer dit niet alleen op mijn eigen ervaringen, ook op die van vrienden/kennissen en daarnaast is het heel vaak voorgekomen hier op DF zelf dat mensen zeiden zegels van 200 - 300 mics te hebben en daar dan milde trips op hadden. Op echt 200 - 300 mics heb je geen milde trip. Dat is een bovengemiddelde dosering waar je stevig op gaat trippen. Misschien hebben enkele zonderlingen die er extreem ongevoelig voor zijn echt een milde ervaring op echt zo'n dosering maar dat is uitzonderlijk.

Ik ben het met je eens dat je dan een nieuwe dealer moet zoeken, maar ik ben ook niet de enige die dit zegt hè. Het is toch algemeen bekend dat LSD vaak als veel hoger gedoseerd verkocht wordt dan dat er werkelijk op de zegel zit. Tenminste van wat ik hoor van mensen is dat verschil vaak veel meer dan slechts 25 ug.

Dat gezegd hebbende, ik ben wel jaloers op je. :wink: (Nogmaals, geen request)

whitesugar

Badass junkie
Hoi @whitesugar spannend hoor zo'n eerste keer lsd!

Ik ben het helemaal eens met wat @Mindless en @Fyrckant hierboven al aangeven. Ook bij rc analogen van lsd heb je geen garantie op een correcte dosering maar de kans dat de aangegeven hoeveelheid op je zegel zit is wel veel groter! Mijn lsd-25 zegels varieerden in sterkte tussen de circa 35ug en 100 ug. Dat maakt nogal uit.

Qua werking vond ik lsd-25, 1-P lsd en ALD-52 niet echt van elkaar te onderscheiden. Als er al een subtiel verschil in zit dan zou ik zeggen dat je misschien net een tikkeltje meer bodyload (spierspanning) krijgt van de analogen. Maar dit zou ook zomaar een placebo effect kunnen zijn.

Geniet in ieder geval van je kennismaking met dit magische stofje! Weet je al hoeveel je gaat nemen en in welke setting?
Dankjewel! Ik weet nog niet hoeveel ik ga nemen, dat ga ik eerst wat uitzoeken en anders weer een topic over openen 😅 ik wil intens genoeg trippen maar het liefst niet te intens de eerste keer.

En in ga het alleen nemen waarschijnlijk. Ik weet dat de meesten zullen zeggen geen goed idee, maar ik heb de laatste 2 keer ook alleen op truffels getript en dat beviel me prima. En ik ben gewoon thuis, en ben van plan wat trippy filmpjes enzo te kijken, muziek te luisteren en misschien wandelen als dat laatste lukt tenminste want bij truffels kon ik de laatste keer bijna niks meer 😅. Maar gewoon even kijken waar ik op dat moment zin in heb, ik weet ook niet precies wat ik van lsd kan verwachten en of het veel op truffels lijkt of meer op 2cb of geen van allebei..

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
En in ga het alleen nemen waarschijnlijk. Ik weet dat de meesten zullen zeggen geen goed idee, maar ik heb de laatste 2 keer ook alleen op truffels getript en dat beviel me prima.
Volgens mij is solo trippen geen enkel probleem. Zeker niet als je het al eerder hebt gedaan en prettig vond.

welke dosis truffels heb je de vorige keren gehad? Dat zegt misschien ook iets voor een goede lsd dosering de eerste keer.

ik weet ook niet precies wat ik van lsd kan verwachten en of het veel op truffels lijkt of meer op 2cb of geen van allebei..
Ik vind het best wel weer anders dan zowel psilo als 2-cb. Maar als je trippen op die middelen kunt waarderen ga je lsd waarschijnlijk ook tof vinden.

lsd is een stuk energieker en duurt echt veel langer. Afhankelijk van de dosis moet je wel rekenen op 8-14 uur. Zorg dus ook dat je wat makkelijks en liefst gezonds in huis hebt om te eten en dat je muziek het zoveel uren vol gaat houden.

Verder vind ik lsd zelf vaak wat dichter bij mij als mens staan en wat meer op mijn gedachtes werken waar ik psilo wat meer alien en emotioneel vind… ook de visuals zijn totaal anders. Maar dat merk je vanzelf!

ben benieuwd naar je eerste kennismaking!

whitesugar

Badass junkie
Volgens mij is solo trippen geen enkel probleem. Zeker niet als je het al eerder hebt gedaan en prettig vond.

welke dosis truffels heb je de vorige keren gehad? Dat zegt misschien ook iets voor een goede lsd dosering de eerste keer.
Ik had toen 15 gram truffels, maar ik moet zeggen dat ik toen niet van plan was zo heftig te trippen.
Ik vind het best wel weer anders dan zowel psilo als 2-cb. Maar als je trippen op die middelen kunt waarderen ga je lsd waarschijnlijk ook tof vinden.

lsd is een stuk energieker en duurt echt veel langer. Afhankelijk van de dosis moet je wel rekenen op 8-14 uur. Zorg dus ook dat je wat makkelijks en liefst gezonds in huis hebt om te eten en dat je muziek het zoveel uren vol gaat houden.

Verder vind ik lsd zelf vaak wat dichter bij mij als mens staan en wat meer op mijn gedachtes werken waar ik psilo wat meer alien en emotioneel vind… ook de visuals zijn totaal anders. Maar dat merk je vanzelf!

ben benieuwd naar je eerste kennismaking!
Oke bedankt voor de tips, ik ben ook heel benieuwd!

Proxima

Bewuste gebruiker
Ik ben het eens met bovenstaande posts dat je het beste voor een RC kan gaan zoals 1P-LSD. Weten welke dosis je neemt kan je trip maken of breken en met 1P-LSD heb je gewoon een veel grotere kans dat wat je hebt ook is wat er op staat.

En het verschil tussen 1P-LSD en normale LSD:

1P-LSD voelt als een hele schone versie van LSD. Ik heb ongeveer 100 keer LSD genomen van verschillende batches en die waren allemaal iets anders dan de ander, omdat de ene batch gewoon echt beter was dan de ander. Met een slechte LSD batch had je bijvoorbeeld veel last van kaakschaatsen en meer bodyload maar met de beste batch zag ik bijvoorbeeld zulke mooie schone visuals en kon ik er zowaar zelfs goed op slapen achteraf.

Als mensen dus vertellen dat 1P-LSD anders is dan LSD dan vraag ik mij echt af of die personen wel genoeg verschillende batches van LSD hebben geprobeerd, want hoe kan je anders zoiets beweren?

Ook heb je hier dan nog een extra argument om voor 1P-LSD te gaan: dan weet je tenminste zeker dat je superschone LSD neemt, met de classic LSD weet je als normaal mens dus nooit echt zeker wat de kwaliteit van die batch die hebt zal zijn.

mitchieee

Bewuste gebruiker
lekker met de rc gean 1p lsd, verder geen ervaring gebad met de andere maarja ... of je moet je lsd getest hebben dan moet je voor de echte lsd gaan

Proxima

Bewuste gebruiker
Kaak schaatsen op lsd?
Bekijk bijlage 32900
misschien zat er dan een nBome op, dat is veel stimulerende dan Lsd
Nope, kan echt makkelijk met LSD en bijproducten dat je overstimulatie hebt, mijn LSD batches waren altijd van kristallen die werden afgewogen en in een flesje werden gedaan (was je dan bij).

Ook is er met mijn batches veel getest voor harm reduction projecten, weet dus 100% zeker dat de batches LSD waren (sommige met dus best veel verontreiniging).

Dirkjan

Badass junkie
Nope, kan echt makkelijk met LSD en bijproducten dat je overstimulatie hebt, mijn LSD batches waren altijd van kristallen die werden afgewogen en in een flesje werden gedaan (was je dan bij).

Ook is er met mijn batches veel getest voor harm reduction projecten, weet dus 100% zeker dat de batches LSD waren (sommige met dus best veel verontreiniging).
Kristallen lsd? Dat vind ik eng. Daar wil ik niet aankomen.

Proxima

Bewuste gebruiker
Kristallen lsd? Dat vind ik eng. Daar wil ik niet aankomen.
10mg werd afgewogen en in 10ml vodka gedaan, dat werd dan voor je gedaan.

Ikzelf heb later wel zelf een keer 10mg 1P-LSD en 19mg ALD-52 in flesjes gedaan, dat was dus wel met masker op en handschoentjes aan.

Dirkjan

Badass junkie
10mg werd afgewogen en in 10ml vodka gedaan, dat werd dan voor je gedaan.

Ikzelf heb later wel zelf een keer 10mg 1P-LSD en 19mg ALD-52 zelf in flesjes gedaan, dat was dus wel met masker op en handschoentjes aan.
Ik zie nu echt zo’n don Corleone door een laboratorium lopen, en dat ie dan aan zo’n zwetende en zenuwachtige lab student vraagt;

“show me the product”.

en dat die student trillend voor zijn leven zo’n batch maakt.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan